משתמשים במודל תור - בטא?
-
האם יש משהו שמשתמש בזה ועובד לו?
אצלי יש לו מלא באגים, אשמח אם יש משהו שעובד לו ככה שאני יוכל לחפש אולי איז ההגדרות גורמות לבלגן
בעיות:- לוקח הרבה זמן עד שנכנס השיחה הבאה (עד חצי שעה!!!!)
- התור לא לפי סדר
- אין טעינה מ API
נראלי יש עוד אני לא זוכר כרגע
האם עוד נשהו נתקל?
-
@איל-משולש
כל הבעיות שצצות במודול הזה כדאי מאוד לשלוח לימות פנייה ובנושא לכתוב עבור אלחנן ולצרף פרטי שיחה.
זה הכי מהיר ומועיל. -
@אA טיפול זה עניין אחד
אני כרגע רוצה לבדוק האם יש דרך שזה יעבוד לי עכשיו, השאלה האם יש משהו שמשתמש בזה -
@איל-משולש נשמע מוזר כל הבאגים שאתה אומר, כי אני יודע ש@אלחנן כתב שהוא משתמש בזה ועובד לו מצויין ללא באגים
-
@CUBASE אם נשמע מוזר היה עוזר לי זה היה טוב מאד... הבעיה שזה לא עוזר....
-
@איל-משולש זה נשמע מוזר ולכן זה אומר שכנראה הגדרת משהו לא נכון, למשל טעינה מ-API, פיתחו משהו במיוחד למודול תור בטא ופורסם שיש טעינת API לזה ואתה אומר שאין, מילא תגיד שניסית מפה ומשם בכל מיני אפשרויות לטעון מ-API ולא עבד לך, אבל להגיד בנחרצות שאין טעינה מ-API? זה כבר נשמע מוזר..
-
@CUBASE בהתחלה הייתי בטוח שיש לי שגיאה בהגדרה, אז עשיתי שיחזיר את ההודעת שגיאה שזה הדבר הכי פשוט שם ולא עבד!!!!
תחזיר מ API בדיוק מה שמופיע שם ותבדוק.....{ "status": "error", "action": "API_MODULE", "action_data": "id_list_message=t-שלום עולם.g-/1" }
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות