תגובות ל "בניית פרמטרים בהרכבה עצמית"
-
@יב
היטבת לבאר! תודה, אולי אני אכניס את הנוסח להדרכה.- הפרמטר g הוא למעשה היעד אליו הסקריפט ישלח את הבקשה. (כי למעשה זה לאו דווקא לימות המשיח) לכן הוא פרמטר חובה. (תלחץ על הקישור של הפריסה , תראה תשובה שאין פרמטר g.)
- פשוט מאוד במקום לשלוח את הפרמטר בצורה ישירה כך: api_add0=phone=0555676666 תבקש מהמשתמש להכניס את הנתון, בדיוק כמו שהבאת בדוגמא.
- setting1 ו setting2 זה בתכלס לא חובה, זה מיועד לבטל את אחת מהאופציות הבאות:
כפי מה שמופיע בהדרכה, ישנה אפשרות במקום להכניס
parameter_Aa1=phone
parameter_Ab1=0555555555ישנה אפשרות פשוט להחליף את
parameter_Ab1=0555555555
ב
parameter_Ab1=ApiPhoneוהסקריפט ימצא באופן אוטומטי את הפרמטר ApiPhone שצורף לבקשה.
ועל זה הולכות ההגדרות הנ"ל, setting1 מיועד לביטול של החיפוש הזה, אלא במקום לחפש את הפרמטר ApiPhone פשוט יכניס phone=ApiPhone, ו setting2 מיועד שהפרמטרים שצורפו לבקשה כדוגמת ApiPhone, לא יצורפו לבקשה שתישלח בסוף. -
כעת עדכנתי את ההדרכה המלאה, ביארתי בצורה יותר מסודרת, וכן הוספתי אופציות, הוספת ערך מספרי, שליפת ערך מהמערכת, ועוד... וכן שיתפתי את הסקריפט עצמו. לכניסה להדרכה.
-
@יהודה-צ.-כ.
אולי תוסיף אחרי ההדגשה על המסורת של ימות שלא להחזיר תשובה מסקריפטים, שיש כאן שרתים שמחזירים תשובות, וכן פרוקסי. -
@אA
ואז יצטרכו לשלוח לפרוקסי שישלח לסקריפט שישלח למערכת שתחזיר תשובה לסקריפט שתחזיר תשובה לפרוקסי שתחזיר תשובה למשתמש? חד גדיא חד גדיא.
בסדר אני אוסיף. -
@יהודה-צ.-כ.
לא. זה רק יחזיר את התשובות מהסקריפט.
הקריאה תתבצע ישירות אליו. -
@יהודה-צ.-כ. אולי תדגיש בהדרכה, שהשליחה מתבצעת ב
GETולא בPOST. -
@יב כבר כתוב
-
מה אני אמור לכתוב בשורה הזאת?
api_link=https: -
יש פה למישהו מושג?
-
@יוסף-חיים-5 קישור לפריסה של הסקריפט,
כדי ליצור סקריפט בגוגל, תיכנס לכאן, תיצור פרוייקט חדש, תעתיק את הקוד שהובא בהדרכה, ותשמור. לאחר מכן תלחץ על "פריסה" ולאחר מכן תגדיר כ web app - אפליקציית אינטרנט, לאחר מכן "צור פריסה" תקבל כמה קישורים. 1. מזהה פריסה
2. קישור לקריאה לסקריפט - זה מה שאתה צריך
3. קישור לספרייה שבה הסקריפט נשמר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות