• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. יב
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 7
    • עוקבים 0
    • נושאים 39
    • פוסטים 298
    • הגבוה ביותר 34
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    יב

    @יב

    63
    מוניטין
    83
    צפיות בפרופיל
    298
    פוסטים
    0
    עוקבים
    7
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    יב הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יב

    • קריאת דוחות באקסל, ללא צורך בהמרה כלשהו

      תמיד רציתי לקרוא את הדו"ח נתונים בקובץ אקסל, ושהם יתעדנו מיידית בקובץ, ללא צורך להוריד קבצים על גבי קבצים, כל פעם דו"ח חדש.
      נכון, שיש גוגל שיטס, אבל אני לא כ"כ מבין בפונקציות שם, אז מבחינתי זה היה מסובך... - ומאידך, באקסל למרות שצריכים לכתוב פונקציות, אך הפונקציה שאביא כאן, היא כה פשוטה, שכל מתחיל יוכל להשתמש בזה.
      התחלנו...
      פותחים קובץ אקסל חדש.
      נכנסים ל 'נתונים' .... 'מהאינטרנט'
      2366291b-aa0c-4dd7-b5ea-17f7db421bcf-image.png
      ונפתח חלון כזה
      1df83817-160c-4ce7-b9b5-98f396fc46f7-image.png
      היכן שכתוב 'כתוב URL' - מכניסים את הקוד הבא

      https://call2all.co.il/ym/api/RenderYMGRFile?wath=ivr2:/1/ApprovalAll.ymgr&convertType=csv&LoadLang=1&token=0773137770:123456
      

      אחרי - ivr2: - מכניסים את נתיב השלוחה, ושם הקובץ [בדוגמא, זה קובץ ApprovalAll.ymgr שבשלוחה 1].
      את - 0773137770 - משנים למספר המערכת שלכם.
      ואת - 123456 - לסיסמה שלכם.
      את - LoadLang=1 - עדיף להשאיר ככה, וכך תקבלו את הנתונים, עם השמות שהגדרתם לקובץ, וכן לא תקבלו את מה שהגדרתם להחביאם. - אך אם ברצונכם לקבל את כל הנתונים (הקשות וכדו'), ללא שמות (בכותרת), תחליפו את מס' 1, ל-0.
      ולוחצים אישור.
      אחר-כך נפתח חלון כזה, - ולוחצים 'טען'
      761352dc-1cfc-4958-bbdd-156ea69d7d66-image.png
      האקסל פותח גיליון חדש, ושם מתעדכנים כל הזמן הנתונים. [כמובן שאפשר למחוק את הגיליון הראשון (גיליון 1)].
      לצורך ריענון הנתונים, ניתן להקיש 'רענן' ב'כלי הטבלאות'
      bce08a11-52f5-48c6-8e2c-65a30641203b-image.png
      למרות שנראה לי שזה דבר פשוט למשתמשים [שהרי מטעם זה, לכאורה, לא ראיתי כתוב על זה בפורום], אך נראה לי, שכמוני הרבה משתמשים חיפשו איך לקרוא את הדוחו"ת והנתונים ישירות בקובץ אקסל, לכן החלטתי להעלותו כאן, וסליחה מכל אלו שחושבים שזה דבר פשוט...
      למען ההגינות, הרעיון לקוח ממה ש @מיכאלוש כתב בגוגל שיטס, חן חן לו...

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      י
      יב
    • שירות לקוחות ללא עלות יחידות, ו/או הקלטת כל השיחות של הטלפון האישי שלכם. פלוס, תא קולי אישית.‏

      רצית להקליט אוטומטי כל השיחות האישיות שלכם?‏
      רצית לקבל אחר-כך את השיחות לאימייל?‏
      ‏כמו כן, רצית, שבאם אתה לא יכול לענות, תהיה אפשרות להשאיר לך תא קולי?‏
      וכמובן, אחר-כך שיהיה לך אפשרות לשמוע בטלפון את התא-קולי, ו/או לקבל אותם באימייל?‏
      וכמובן, אם אתה רוצה להשתמש בשירות לקוחות מתקדמת ללא עלות יחידות.
      ‏כל ההגדרות לפניך!!

      דבר ראשון;‏
      קרדיט ל; @מתעניין, שעזר לי מאוד מאוד!!!.‏
      וכן, קרידט ל @חדר-1, שהכל נלקח מההשראה שלו.‏


      איך זה עובד – בכללי?‏

      ‎1‎‏. אתה צריך לעשות הפניית שיחות מהטלפון שלך, למערכת שלך (לא קשור להגדרה כלשהו במערכת, אלא בטלפון האישי שלך).‏
      ‎2‎‏. חשוב! ההפניה צריכה להיות, שבאם אין תשובה לאחר 5 שניות הוא מופנה למספר המערכת ‏שלך (כלומר, ב-5 שניות הראשונות, הוא מתקשר רגיל לטלפון האישי שלך, כך, תראה מי ‏המתקשר [וכמו כן, תוכל לקבל צינתוק, כמו שאכתוב להלן]).‏
      ‎3‎‏. מגדירים, שכל מי שמתקשר דרך הפניית שיחות מהטלפון שלך, יגיע לשלוחה מסוימת ‏‏[שנכתוב להלן].‏
      ‎4‎‏. מגדירים, שליחת צינתוק, כך - שתדעו שמתקשרים אליך.‏
      ‎5‎‏. מגדירים, שרק מתקשר אחד יוכל לדבר איתך, ואם יש שניים שמתקשרים, השני עובר לתא קולי.‏
      ‎6‎‏. מגדירים, שאם אין מענה לאחר 40 שניות [לדוגמא], זה עובר לתא-קולי.‏
      ‏7. מגדירים, שלוחת וועידה, ועל ידי זה אתה מדבר עם המתקשר. – וכל השיחות מוקלטות.‏
      ‏8. מגדירים, קבלת אימייל מהשיחות, והתא קולי.‏
      ‏9. מגדירים, שלוחת השמעה, לתא קולי.‏

      מתחילים;


      שלב ראשון - הפניית שיחות


      מגדירים שכל מי שהתקשר באמצעות ההפנייה, יועבר לשלוחה 9000 (לדוגמא) בשלוחה הראשית.
      בשלוחה הראשית, יש להגדיר בנוסף להגדרות השלוחה הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה.

      type=סוג שלוחה ראשית
      check_did_and_go_to_folder=yes
      did_directed_check=yes
      

      וכמו כן, יש להוסיף בשלוחה הראשית, גם קובץ בשם Did_Go_To.ini.
      ולהכניס בתוכו ההגדרה;

      07777777-Directed-0527666666=/9000
      

      כלומר, כל מי שחייג למערכת 07777777 [החליפו במספר המערכת שלכם] והופנה מהטלפון 0527666666 [החליפו למספר האישי שלכם] יגיע לשלוחה /9000.
      שימו לב;
      ישנם חברות תקשורת שלא ניתן לעשות הפניה הנזכרת, ואם תגדירו רק 'הפניה אם אין תשובה', זה מייצר אוטומטית הפניה כוללת.


      שלב שני - הרשמה לקבלת צינתוקים


      פותחים שלוחה [זמנית] בשלוחה מסויימת (לא משנה איפוא).
      ומגדירים בקובץ ext.ini אישור קבלת צינתוקים;

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      

      מתקשרים לקו, ובשלוחה זו יש להוסיף את עצמכם לרשימת הצינתוקים.
      לאחר הוספת מספרכם לרשימת צינתוקים, יש למחוק מיד את השלוחה, כדי שאחרים לא יצטרפו לרשימת צינתוקים זו
      הערה; אם יש לכם כבר רשימת צינתוקים שמספרו 123, יש להחליף list_tzintuk=מספר כלשהו


      שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם


      כאמור, המתקשר מגיע מיד לשלוחה /9000.
      בשלוחה זו, המתקשר שולח לכם צינתוק התרעה.

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      tzintuk_end=/9000/1
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_timeout=4
      title=שליחת צינתוק לטלפון האישי
      

      שים לב: אורך הצינתוק הוא 4 שניות, כדי שתוכלו להתקשר מיד לקו, ושהמתקשר לא יצטרך להמתין מידי הרבה זמן, עד שאתם עונים.

      • יש להחליף הודעת M3338
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב רביעי - שרק מתקשר אחד יוכל לעבור לדבר איתכם, והשאר יועברו לתא קולי


      אחרי שהמאזין שלח לכם צינתוק, מגדירים בשלוחה /9000/1
      סוג של סינון, שרק מתקשר אחד יכול לעבור לדבר אתכם, והשאר עוברים לתא קולי.

      type=go_to_folder_count
      go_to_folder_count=1
      go_to_folder=/9000/2
      go_to_folder_big=/9000/3
      title=פילטר לכניסה רק מתקשר 1
      
      • יש להחליף הודעת M2526
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב חמישי - הפעלת חדר וועידה


      אחרי שהמתקשר עבר את הסינון, הוא מועבר לשלוחה /9000/2.
      יש להגדיר את השלוחה כחדר וועידה, שהמתקשר (=מאזין) מושתק עד שהמנהל מפעיל את החדר וועידה, ובינתיים, הוא שומע מוסיקה בהמתנה [אפשר ליצור מוסיקה בהמתנה באופן עצמאי ].
      בנוסף, יש להגדיר, שבמידה ואתה לא יכול לענות אחרי 40 שניות, הוא גם כן עובר לתא קולי.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      conf_bridge_folder_to_play=/9/1
      limit_call_seconds=yes
      limit_call_seconds_disconnect_time=40
      limit_call_seconds_end_time_go_to=/9000/2/1
      confbridge_live_no_goto=wait_live
      confbridge_music_on_hold=המוסיקה בהמתנה שלכם
      confbridge_end_goto=hangup
      title=חדר וועידה של המטלפן
      email_send=yes
      email_address=הכניסו את האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות מתקשרים
      email_title=שיחות
      

      שים לב: אנחנו מפעילים את חדר הוועידה, בשלוחה שהמנהל נכנס לשם (ראו להלן). - ולכן, במידה ואתם משנים את שלוחת המנהל, יש לשנות conf_bridge_folder_to_play=השלוחה שהמנהל נכנס שם**

      • יש להחליף הודעות M1008, M1815,M1816, M1167
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      שלב שישי - המשך השיחה, או העברה לתא קולי


      כמו שמוגדר בשלוחה /9000/2, שאחרי דקה הוא יוצא מהשלוחה הנזכרת.
      אבל מה עושים, אם כבר עניתם לטלפון ואתם צריכים להמשיך את השיחה? - או לחילופין, עבר 40 שניות, והמתקשר אמור לעבור לשלוחת תא קולי?
      בשביל זה אנחנו מגדירים את שלוחה /9000/2/1.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      conf_bridge_exit=yes
      title=המשך שיחה, או העברה לתא קולי
      confbridge_live_no_goto=/9000/3
      conf_bridge_folder_to_play=/9/1
      confbridge_end_goto=hangup
      

      @Evi770 ממליץ להחליף את הודעות M1815, M1816, M1167 ו M1008

        %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
      .


      שלב שביעי - תיבת תא קולי


      בשלוחה /9000/3 מגדירים

      type=record
      hangup_insert_file=yes
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      record_end_goto=/9000/3/1
      folder_move=/9/2
      email_send=yes
      email_address=כתובת האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות שיחות
      email_title=שיחות
      title=תא קולי
      

      שים לב: כאן מוגדר, שההקלטות מועברות לשלוחת /9/2, ושם יכולים לשמוע את התא קולי, אם ברצונכם להחליף למיקום אחר יש להחליף folder_move=למיקום אתם רוצים.


      שלב שמיני - הפעלת צינתוק - עבור התרעה להשארת תא קולי


      בשלוחה /9000/3/1 מגדירים;

      type=tzintuk
      tzintuk_admin=yes
      list_tzintuk=123
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_end=hangup
      conf_bridge_exit=yes
      title=צינתוק
      
      • יש להחליף הודעת M3338
          %D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
        .

      עד כאן ההגדרות מצד המאזין, עכשיו אנחנו צריכים להגדיר את ההגדרות מצד המנהל.


      שלב תשיעי - הגדרת תפריט למנהל


      המנהל נכנס לשלוחה 9 שבתפריט הראשי.
      אנחנו מגדירים בשבילו שתי אופציות;

      1. לענות לטלפון (הפעלת חדר וועידה).
      2. לשמוע תא-קולי.

      בשלוחה 9/ אנחנו מגדירים, שרק מי שנרשם לרשימת הצינתוקים יוכל להיכנס, ומי שלא רשום יצטרך להקיש קוד (הקוד מיועד במידה ותרצה לשמוע את תא קולי מטלפון אחר, או במידה ותרצה להפעיל את הוועידה מטלפון אחר).

      type=menu
      go_to_from_tzintuk=yes
      check_list_tzintuk=123
      go_to_from_tzintuk_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
      go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
      go_to_from_tzintuk_blocked_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
      go_to_from_tzintuk_not_found_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
      go_to_from_tzintuk_blocked_password_error_go_to=/
      go_to_from_tzintuk_not_found_password_error_go_to=/
      title=סינון כניסה לפי טלפון, או קוד
      

      תוכלו להעלות קובץ M0000 - לענות לטלפון, הקישו 1. לתא קולי הקישו 2.


      שלב עשירי - התקשרות עם המתקשר


      בשלוחת /9/1
      אנחנו מגדירים הפעלת שידור חי - כלומר, עונים לטלפון.

      type=confbridge
      conf_bridge_type=admin
      conf_bridge_message_start_after_beep=no
      conf_bridge_beep=no
      conf_bridge_exit=yes
      confbridge_end_goto=hangup
      email_title=שיחות
      email_send=yes
      email_address=תכתבו את כתובת האימייל שלכם@gmail.com
      email_name=הקלטות שיחות
      

      שלב אחד עשר - שמיעת תא קולי


      בשלוחת /9/2
      אנחנו מגדירם שמיעת התא קולי;

      type=playfile
      title=שמיעת הודעות תא קולי
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: חדש באתר הניהול! לשונית "שידור חי אינטרנטי" - חיבור של שידורים חיים אינטרנטיים למערכת

      אפשר לעשות את זה מכל אתר ומכל שידור.
      נכנסים לאתר של השידור חי, ומקישים על F12, נפתח רשימה צדדית, מקישים על media [וכשהשידור חי פועל] נפתח שם קישור ישיר לשידור, מעתיקים מאתר השידור לאתר ימות.
      2023-03-19 01-10-16 00_00_00-00_00_30.gif

      פורסם בחדש במערכת
      י
      יב
    • RE: יש אפשרות לעצור את ההקלטה, ולהקיש על המשך?

      @איפכא-מסתברא מה לא טוב עם continue_recording - הקלטת המשך להקלטה
      ?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: העברת נתונים אוטומטית מהמערכת לקובץ גוגל שיטס

      @קו-משכנות אם תרצה לעשות זאת באמצעות אקסל פשוט, תוכל להסתכל כאן. - אולי זה יעזור לך...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: הודעה חשובה על שינוי מתוכנן ב"האזנה אחרונה"

      @eliyahu לדעתי. האפשרות הראשונה יותר טובה (לברירת מחדל). - כיון, שאם במערכת מוגדר זיהוי, זה אומר שאין גישה חופשית לכולם.
      מנגד, לפעמים יש זיהוי רק על שלוחה מסוימת - לצורך העניין שלוחה 2, כך, שאם הראשון מתקשר לשלוחה 1 והוא נכנס ללא זיהוי, והשני מתקשר לשלוחה 2 והוא נכנס עם זיהוי, לפי זה, כמובן שברירת המחדל עדיף שיהיה לפי הטלפון.
      בכל אופן, צריך שיהיו שתי האפשרויות, ותלוי מאד איך המערכת מסתכלת על זיהוי כברירת מחדל...

      פורסם בחדש במערכת
      י
      יב
    • RE: להעביר שלוחה עם תתי שלוחות וכל הקבצים

      @TARR רק שים לב, שאם יש לך הגדרות פנימיות ששולחות לשלוחות מסויימות, יש להגדיר מחדש את ההגדרות, כיון שהשלוחות השתנו.
      נ.ב.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: שאלה בנושא; מעבר לשלוחה אחרת באמצעות מקש במהלך ההשמעה 🔼

      @צדיק-תמים @ספר-דברים תודה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: העתקת הגדרות מהפורום למערכת צריך בזה עזרה

      @קו-אור-שמואל בעבר הסתבכתי באמת, כמו ש @בוס כתב.
      ואכן @בוס עזר לי מצויין. - ראה כאן את כל השרשור, ותמצא נחת.
      אבל עדיין זה באמת קצת מסובך...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יב
    • RE: טופס העלאה

      @אברהם-צבי נראה לך שזה יעזור?

      פורסם בפורום מפתחים API
      י
      יב

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יב

    • RE: הוספה עצמית לרשימת שחורה

      @CUBASE

      1. תודה רבה על ההשקעה, ועל המחשבה!!! אין מילים!!! 👏 👏
      2. בטרם שאני בודק את זה, אני מנסה להבין את הרעיון שעומד מאחורי זה. - להלן כמה שאלות;
      • אתה מוסיף ערך לרשימה שחורה, ואם אינו קיים הוא עובר לשלוחה A.
        מה אתה מרוויח? - הרי סוף סוף מה שנכנס לרשימה שחורה זה זיהוי ולא טלפון - הלוא כן?!
      • ואחרי זה אתה מסיר את הערך של הזיהוי.
        אחדד, לעצם ההוספה לרשימה שחורה לא היה לי בעיה בהגדרות שלי. הבעיה שלי הוא כשנכנס מטלפון אחר עם הזיהוי שלו, הרשימה נותנת לו לעבור.
      1. ושוב תודה רבה!!!
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יב
    • RE: הוספה עצמית לרשימת שחורה

      @CUBASE אפרט קצת יותר;
      בעצם, ההודעה אישית היא נתונים שנרשם בעבר, כלומר, מי שנרשם בעבר הוא שומע הודעה שמפרטת לו את תוכן ההרשמה (אם נרשם זוגי/לבד וכדומה), ואחרי זה הוא עובר לשלוחת קבלת נתונים, ששם הוא בוחר אם לאשר את ההרשמה החדשה באותה מתכונת של ההרשמה הישנה, או שהוא רוצה בהרכב חדש. - כך שמי שרוצה בהרכב חדש, הוא מועבר לשלוחה להוספה לרשימה שחורה, שמעדכן את שלוחת השמעת אישיות, - וכך כשיתקשר שוב עם הזיהוי שלו, הוא לא אמור לשמוע את ההרכב הישן, כלומר, ההודעה אישית, אלא מועבר לשלוחה אחרת (תיקון ההזמנה)


      לעניינו, כולם קיימים ברשימה, כך שלא שייך לעשות פילטר לפי הרשמה. - כי מי שלא קיים ברשימה, זאת אומרת שאין לו הרכב ישן, אין לו בכלל אפשרות הרשמה בשלוחה זו! (כי כאן ההרשמה מתחיל עם הודעה אישית).
      וכל מי שכן קיים ברשימה (=נרשם בעבר) צריכים לשמוע את ההודעה אישית שלהם בפעם הראשונה.
      ואני רוצה שלאחר שינוי בהרשמה לא ישמע ההודעה האישית, וזה אני מנסה לעשות באמצעות רשימה שחורה.
      אלא שהבעיה שלי היא, כי רשימה שחורה בנוי לפי מספר טלפון ולא לפי מספר זיהוי. אז כן הבן שואל.. מה אני עושה??

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יב
    • RE: פקודה מהירה להעתקת כל המספרים מרשי"ת X לרשי"ת Y

      @זאביק כתב בפקודה מהירה להעתקת כל המספרים מרשי"ת X לרשי"ת Y:

      164XXXXXXXXXXXXXXXX.tfuza.php?token=079999999:123456&sourceTemplateId=250005&targetTemplateId=250006

      זה מה שיועיל לך. במקום לכתוב ידנית את הנתיב, תגדיר משתנה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: פקודה מהירה להעתקת כל המספרים מרשי"ת X לרשי"ת Y

      @זאביק תוכל לבקש שיתן לך רשימה נפתחת של כל הקמפיינים, באמצעות זה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: הוספה עצמית לרשימת שחורה

      @CUBASE לא טוב לי. - אפרט קצת יותר;
      המאזין נכנס לשלוחה, ושומע הודעה אישית, ומועבר מיד לשלוחת קבלת נתונים.
      במידה והוא נרשם בהצלחה, הוא מועבר לשלוחה להוספת מספר הזיהוי (ולא הטלפון) לרשימה שחורה, שנמצאת בשלוחה של הודעות אישיות.
      ואני רוצה שבפעם הבאה כשיתקשר למערכת ויקיש המספר הזיהוי שלו, אז הוא ידלג על שלוחת הודעה אישית ויגיע לשלוחת קבלת נתונים (שאגב שם מוגדר שיגיע לשלוחה אחרת, כי כבר נרשם בעבר).


      לפי הפילטר הוא מועבר תמיד לשלוחה לא רצויה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יב
    • הוספה עצמית לרשימת שחורה

      שאלה בענין הוספת והסרת מספרים דרך הטלפון מרשימות שונות במערכת (רשימה לבנה, רשימה שחורה)
      @eliyahu כתב הדרכה נפלאה להוספה עצמית לרשימה שחורה.
      שאלתי; בקו שלי יש שלוחה ששם המאזין נכנס באמצעות זיהוי listall, והוא מגיע אחרי זה עם הזיהוי הזה לשלוחת הוספת מספר הזיהוי (לא מספר הטלפון שממנו התקשר), וכך באמת נוסף בשלוחה אחרת (המוגדרת שם) מספר הזיהוי (ולא המספר שממנו התקשר) לרשימה שחורה.
      הבעיה היא, שכשאותו מאזין מתקשר שוב מטלפון אחר, למרות שהזיהוי שלו הוא listall עדיין יכול להיכנס לשלוחה, כי רשימה שחורה מוגדרת לפי הטלפון שממנו התקשר.
      השאלה, איך אני יכול לעשות רשימה שחורה לפי זיהוי listall ?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      י
      יב
    • RE: פקודה מהירה להעתקת כל המספרים מרשי"ת X לרשי"ת Y

      @עידו תנסה.
      מקסימום תבקש מהר' gpt הנ"ל, שיכתוב לך את זה בפיתון.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: השמעת נתוני הרשמה מקבלת נתונים | יש דרך?

      @צבי-ד-צ אני לא רוצה להטריד, ואם אין לך זמן - אז אני מפנה את דבריי ישירות למישהו אחר! וסליחה מראש!!

      1. איזה API מוסיף השמעה לקובץ?
      2. אני לא מדבר על השמעות, אני מדבר על הקשות, כלומר, שערך שהקיש בקבלת נתונים יתווסף ל-ini (ובגלל זה חשבתי שזה לא קשור אלי).
      3. בכיוון של הניקוד אנסה לחשוב על מה שאתה חושב. - כנראה, אתה מתכוון לעשות קבוצה של זוג/ילדים וכו', אולי... אלמד את הנושא, ואעדכן בלי"נ.
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: פקודה מהירה להעתקת כל המספרים מרשי"ת X לרשי"ת Y

      @צבי-ד-צ @עידו
      @זאביק אם הוא רוצה ידני, הוא לא מוכרח שרת, הוא יכול לשמור את זה כקובץ מקומי במחשב עם סיומת html..

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב
    • RE: השמעת נתוני הרשמה מקבלת נתונים | יש דרך?

      @צבי-ד-צ אם הבנתי מה שאתה כותב שם;

      • יש להגדיר שכל הערכים של קבלת נתונים, נכנסים גם כן בקובץ מסויים (לכאו' הכווונה כאן לקובץ של השמעת הודעות אישיות). באמצעות הגדרת הוספת ערך מקבלת נתונים.
        (החלק השני שכתבת שם, להעביר את המאזין לאחר הרישום, לדעתי לא קשור אליי. אני טועה?)

      אבל לפי ידיעתי (אולי אני טועה) ניתן להוסיף רק ערך אחד - בודד לקובץ, ולא ניתן להוסיף כמה הקשות לקובץ, אם כך, לא בטוח שזה יעזור לי.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יב