רצית להקליט אוטומטי כל השיחות האישיות שלכם?
רצית לקבל אחר-כך את השיחות לאימייל?
כמו כן, רצית, שבאם אתה לא יכול לענות, תהיה אפשרות להשאיר לך תא קולי?
וכמובן, אחר-כך שיהיה לך אפשרות לשמוע בטלפון את התא-קולי, ו/או לקבל אותם באימייל?
וכמובן, אם אתה רוצה להשתמש בשירות לקוחות מתקדמת ללא עלות יחידות.
כל ההגדרות לפניך!!
דבר ראשון;
קרדיט ל; @מתעניין, שעזר לי מאוד מאוד!!!.
וכן, קרידט ל @חדר-1, שהכל נלקח מההשראה שלו.
1. אתה צריך לעשות הפניית שיחות מהטלפון שלך, למערכת שלך (לא קשור להגדרה כלשהו במערכת, אלא בטלפון האישי שלך).
2. חשוב! ההפניה צריכה להיות, שבאם אין תשובה לאחר 5 שניות הוא מופנה למספר המערכת שלך (כלומר, ב-5 שניות הראשונות, הוא מתקשר רגיל לטלפון האישי שלך, כך, תראה מי המתקשר [וכמו כן, תוכל לקבל צינתוק, כמו שאכתוב להלן]).
3. מגדירים, שכל מי שמתקשר דרך הפניית שיחות מהטלפון שלך, יגיע לשלוחה מסוימת [שנכתוב להלן].
4. מגדירים, שליחת צינתוק, כך - שתדעו שמתקשרים אליך.
5. מגדירים, שרק מתקשר אחד יוכל לדבר איתך, ואם יש שניים שמתקשרים, השני עובר לתא קולי.
6. מגדירים, שאם אין מענה לאחר 40 שניות [לדוגמא], זה עובר לתא-קולי.
7. מגדירים, שלוחת וועידה, ועל ידי זה אתה מדבר עם המתקשר. – וכל השיחות מוקלטות.
8. מגדירים, קבלת אימייל מהשיחות, והתא קולי.
9. מגדירים, שלוחת השמעה, לתא קולי.
שלב ראשון - הפניית שיחות
מגדירים שכל מי שהתקשר באמצעות ההפנייה, יועבר לשלוחה 9000 (לדוגמא) בשלוחה הראשית.
בשלוחה הראשית, יש להגדיר בנוסף להגדרות השלוחה הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה.
type=סוג שלוחה ראשית
check_did_and_go_to_folder=yes
did_directed_check=yes
וכמו כן, יש להוסיף בשלוחה הראשית, גם קובץ בשם Did_Go_To.ini
.
ולהכניס בתוכו ההגדרה;
07777777-Directed-0527666666=/9000
כלומר, כל מי שחייג למערכת 07777777 [החליפו במספר המערכת שלכם]
והופנה מהטלפון 0527666666 [החליפו למספר האישי שלכם]
יגיע לשלוחה /9000
.
שימו לב;
ישנם חברות תקשורת שלא ניתן לעשות הפניה הנזכרת, ואם תגדירו רק 'הפניה אם אין תשובה', זה מייצר אוטומטית הפניה כוללת.
שלב שני - הרשמה לקבלת צינתוקים
פותחים שלוחה [זמנית] בשלוחה מסויימת (לא משנה איפוא).
ומגדירים בקובץ ext.ini
אישור קבלת צינתוקים;
type=tzintuk
list_tzintuk=123
מתקשרים לקו, ובשלוחה זו יש להוסיף את עצמכם לרשימת הצינתוקים.
לאחר הוספת מספרכם לרשימת צינתוקים, יש למחוק מיד את השלוחה, כדי שאחרים לא יצטרפו לרשימת צינתוקים זו
הערה; אם יש לכם כבר רשימת צינתוקים שמספרו 123
, יש להחליף list_tzintuk=מספר כלשהו
שלב שלישי - שליחת צינתוק מהמתקשר לטלפון האישי שלכם
כאמור, המתקשר מגיע מיד לשלוחה /9000.
בשלוחה זו, המתקשר שולח לכם צינתוק התרעה.
type=tzintuk
tzintuk_admin=yes
list_tzintuk=123
tzintuk_end=/9000/1
run_tzintuk_automat=yes
tzintuk_timeout=4
title=שליחת צינתוק לטלפון האישי
שים לב: אורך הצינתוק הוא 4 שניות, כדי שתוכלו להתקשר מיד לקו, ושהמתקשר לא יצטרך להמתין מידי הרבה זמן, עד שאתם עונים.
שלב רביעי - שרק מתקשר אחד יוכל לעבור לדבר איתכם, והשאר יועברו לתא קולי
אחרי שהמאזין שלח לכם צינתוק, מגדירים בשלוחה /9000/1
סוג של סינון, שרק מתקשר אחד יכול לעבור לדבר אתכם, והשאר עוברים לתא קולי.
type=go_to_folder_count
go_to_folder_count=1
go_to_folder=/9000/2
go_to_folder_big=/9000/3
title=פילטר לכניסה רק מתקשר 1
שלב חמישי - הפעלת חדר וועידה
אחרי שהמתקשר עבר את הסינון, הוא מועבר לשלוחה /9000/2.
יש להגדיר את השלוחה כחדר וועידה, שהמתקשר (=מאזין) מושתק עד שהמנהל מפעיל את החדר וועידה, ובינתיים, הוא שומע מוסיקה בהמתנה [אפשר ליצור מוסיקה בהמתנה באופן עצמאי ].
בנוסף, יש להגדיר, שבמידה ואתה לא יכול לענות אחרי 40 שניות, הוא גם כן עובר לתא קולי.
type=confbridge
conf_bridge_type=speech
conf_bridge_exit=yes
conf_bridge_folder_to_play=/9/1
limit_call_seconds=yes
limit_call_seconds_disconnect_time=40
limit_call_seconds_end_time_go_to=/9000/2/1
confbridge_live_no_goto=wait_live
confbridge_music_on_hold=המוסיקה בהמתנה שלכם
confbridge_end_goto=hangup
title=חדר וועידה של המטלפן
email_send=yes
email_address=הכניסו את האימייל שלכם@gmail.com
email_name=הקלטות מתקשרים
email_title=שיחות
שים לב: אנחנו מפעילים את חדר הוועידה, בשלוחה שהמנהל נכנס לשם (ראו להלן). - ולכן, במידה ואתם משנים את שלוחת המנהל, יש לשנות conf_bridge_folder_to_play=השלוחה שהמנהל נכנס שם
**
שלב שישי - המשך השיחה, או העברה לתא קולי
כמו שמוגדר בשלוחה /9000/2, שאחרי דקה הוא יוצא מהשלוחה הנזכרת.
אבל מה עושים, אם כבר עניתם לטלפון ואתם צריכים להמשיך את השיחה? - או לחילופין, עבר 40 שניות, והמתקשר אמור לעבור לשלוחת תא קולי?
בשביל זה אנחנו מגדירים את שלוחה /9000/2/1.
type=confbridge
conf_bridge_type=speech
conf_bridge_exit=yes
title=המשך שיחה, או העברה לתא קולי
confbridge_live_no_goto=/9000/3
conf_bridge_folder_to_play=/9/1
confbridge_end_goto=hangup
@Evi770 ממליץ להחליף את הודעות M1815
, M1816
, M1167
ו M1008
%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav
.
שלב שביעי - תיבת תא קולי
בשלוחה /9000/3 מגדירים
type=record
hangup_insert_file=yes
say_record_number=no
say_record_menu=no
record_end_goto=/9000/3/1
folder_move=/9/2
email_send=yes
email_address=כתובת האימייל שלכם@gmail.com
email_name=הקלטות שיחות
email_title=שיחות
title=תא קולי
שים לב: כאן מוגדר, שההקלטות מועברות לשלוחת /9/2, ושם יכולים לשמוע את התא קולי, אם ברצונכם להחליף למיקום אחר יש להחליף folder_move=למיקום אתם רוצים
.
שלב שמיני - הפעלת צינתוק - עבור התרעה להשארת תא קולי
בשלוחה /9000/3/1 מגדירים;
type=tzintuk
tzintuk_admin=yes
list_tzintuk=123
run_tzintuk_automat=yes
tzintuk_end=hangup
conf_bridge_exit=yes
title=צינתוק
שלב תשיעי - הגדרת תפריט למנהל
המנהל נכנס לשלוחה 9 שבתפריט הראשי.
אנחנו מגדירים בשבילו שתי אופציות;
- לענות לטלפון (הפעלת חדר וועידה).
- לשמוע תא-קולי.
בשלוחה 9/ אנחנו מגדירים, שרק מי שנרשם לרשימת הצינתוקים יוכל להיכנס, ומי שלא רשום יצטרך להקיש קוד (הקוד מיועד במידה ותרצה לשמוע את תא קולי מטלפון אחר, או במידה ותרצה להפעיל את הוועידה מטלפון אחר).
type=menu
go_to_from_tzintuk=yes
check_list_tzintuk=123
go_to_from_tzintuk_found=in_extension
go_to_from_tzintuk_blocked=in_extension
go_to_from_tzintuk_not_found=in_extension
go_to_from_tzintuk_blocked_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
go_to_from_tzintuk_not_found_enter_password=כאן תכתבו את הקוד
go_to_from_tzintuk_blocked_password_error_go_to=/
go_to_from_tzintuk_not_found_password_error_go_to=/
title=סינון כניסה לפי טלפון, או קוד
תוכלו להעלות קובץ M0000
- לענות לטלפון, הקישו 1. לתא קולי הקישו 2.
שלב עשירי - התקשרות עם המתקשר
בשלוחת /9/1
אנחנו מגדירים הפעלת שידור חי - כלומר, עונים לטלפון.
type=confbridge
conf_bridge_type=admin
conf_bridge_message_start_after_beep=no
conf_bridge_beep=no
conf_bridge_exit=yes
confbridge_end_goto=hangup
email_title=שיחות
email_send=yes
email_address=תכתבו את כתובת האימייל שלכם@gmail.com
email_name=הקלטות שיחות
שלב אחד עשר - שמיעת תא קולי
בשלוחת /9/2
אנחנו מגדירם שמיעת התא קולי;
type=playfile
title=שמיעת הודעות תא קולי