הפורום משתדרג?!
-
בשבועות האחרונים מידי פעם קופצים התראות על שידרוג של הפורום.
אני מאמין שאני לא היחיד ששאל את עצמו היכן הוא השידרוג?!
כי על פניו לא נראה שיש איזה שינוי.
אז האמת שכך גם אני חשבתי, עד שנכנסתי לפרופיל שלי, ושם בלחיצה על 3 הנקודות בצד שמאל למעלה, ראיתי פתאום שהתווספו 2 אפשרויות חדשות.
אמנם אלו אפשרויות שלא יזיזו לכל אחד, אבל כן טוב לדעת שיש שידרוגים ונקווה שגם יהיו עוד.
אז דבר ראשון יישר כח לכל מי שמשקיע בפיתוחו של הפורום ובשדרוגו, שנית, אולי כדי שגם את זה יעדכנו מידי פעם כדי שנדע להפיק מהפורום את המיטב (כמו למשל האפשרות של סימון תשובה כפיתרון שיכול לחסוך זמן רב במעבר על כל השירשור). -
@אA לא ראיתי שום אופציה חדשה.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות