בקשת אישור להצטרף לקו> אישור המנהל ושליחת הזמנה
-
יש לי כיום שלוחה שאליה מועברים מי שלא רשום לקו
שם ניתן להשאיר לי הודעה עם בקשה להצטרפות
אני צריך לשמוע את מספר הטלפון, ולשלוח לו שיחת הזמנה
האם ניתן לעשות את זה יותר קצר?
או ע"י שליחת הזמנה חוזרת- בעת שמיעת ההודעה -
@שיבקשו-שלשתם לא ניראה לי שאפשר...
-
@שיבקשו-שלשתם
אם אתה רוצה יותר קצר אתה יכול להגדיר שבסיום שמיעת מספר הפלאפון תעבור אוטמטי לשליחת ההזמנה -
@שואל-שאלה כתב בבקשת אישור להצטרף לקו> אישור המנהל ושליחת הזמנה:
בסיום שמיעת מספר הפלאפון תעבור אוטמטי לשליחת ההזמנה
ואני יצטרך להקיש את המספר בעצמי, או שאפשר שהוא יזכור את המספר בעצמו?
-
@שיבקשו-שלשתם
אתה יכול לשלוח לו הודעה אישית מבלי להקיש את מס' הטלפון שלו ע"י הודעה אישית. -
@פלוס כתב בבקשת אישור להצטרף לקו> אישור המנהל ושליחת הזמנה:
אתה יכול לשלוח לו הודעה אישית מבלי להקיש את מס' הטלפון שלו
ואיך הודעה אישית תחבר אותו לקו?
-
@שיבקשו-שלשתם
אה, אתה רוצה שיתחבר אוטומאטית.
יש לי רעיון קצת מעניין.
לרכוש מספר משנה למערכת, וכשאתה שולח לו צינטוק עם הודעה על ההתחברות, זה יצא צינטוק מהמערכת השנייה - שם תעשה הוספה אוטומאטית לרשי"ת. -
@שיבקשו-שלשתם כתב בבקשת אישור להצטרף לקו> אישור המנהל ושליחת הזמנה:
ואני יצטרך להקיש את המספר בעצמי, או שאפשר שהוא יזכור את המספר בעצמו?
להקיש את המספר בעצמך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות