למי שלא הספיק לפתוח את המייל...
-
@איש-ימיני כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:
עכשיו צריך שימות ישחררו הגדרה שיהיה אפשר להשבית את שליחת המיילים מכל המערכת, במקום לעבור שלוחה שלוחה..
למה שיעשו?
ד"א
אני מוכר יחידות כידוע...
בהתחייבות למחירים הכי זולים -
האם מודלים כמו שליחת הודעה למייל ושיחות שלא נענו יעלו יחידות?
ושלחת מייל לאחר יציאה החדר ועידה? -
@מתעניין
איך מקבלים את המייל הזה איפה נרשמים ?? -
-
ובאימות ד"ש בהודעה למייל?
-
-
השאלה האם זה כולל גם משליחה של הקלטות שיחה מוירטואל פלוס?
ואם זה כולל סטטוס שליחת פקס? -
@כוספים-למשיח כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:
השאלה האם זה כולל גם משליחה של הקלטות שיחה מוירטואל פלוס?
אני חושב
, שכן...ואם זה כולל סטטוס שליחת פקס?
נדמה לי שגם כן...
-
@אריה-AI כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:
@כוספים-למשיח כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:
השאלה האם זה כולל גם משליחה של הקלטות שיחה מוירטואל פלוס?
אני חושב
, שכן...ואם זה כולל סטטוס שליחת פקס?
נדמה לי שגם כן...
אני רוצה לדעת מידע מאומת
אולי מ @שמואל -
@kasnik כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:
@איש-ימיני כתב בלמי שלא הספיק לפתוח את המייל...:
עכשיו צריך שימות ישחררו הגדרה שיהיה אפשר להשבית את שליחת המיילים מכל המערכת, במקום לעבור שלוחה שלוחה..
למה שיעשו?
ד"א
אני מוכר יחידות כידוע...
בהתחייבות למחירים הכי זוליםכמ5ה
-
@נועם-אלימלך במייל- cs@moticode.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות