כתיבת טקסט לאיימיל
-
יש שלוחה של הודעות לדוא"ל ויש שלוחה של כתיבת טקסט בתור הודעה
מישהו הצליח לשלב יחד
לכתוב הודעת טקסט ושליחה לאיימיל?? -
@חד-בדרא
אפשרי בקבלת נתונים -
@שמחה-זו-הסיסמא
אם תוכל לפרט למה אני לא בקי כמוך
בקיצור לא הבנתי איך -
type=recording_and_entering_data start_first=data 050-option=---HebrewKeyboard---- say_approval_number=say_approval_no_number set_ok_send_mail_special=yesולהעלות קובץ 050
-
-
@חד-בדרא מה לא מובן להעלות קובץ שמע(?, בהתאם לעניין) מס' 050!
-
@דוד-כ
לא הולך מה בדיוק עושים זה דחוף -
@חד-בדרא ?
-
יש שלוחה של הודעות לדוא"ל ויש שלוחה של כתיבת טקסט בתור הודעה
מישהו הצליח לשלב יחד
לכתוב הודעת טקסט ושליחה לאיימיל?? -
@בוש
תיכנס לקישור הזה ותראה
https://f2.freeivr.co.il/topic/3779/קבלת-הקלטות-ונתונים-recording_and_entering_data
תוכל לראות אפשרות המרת הקלטה לטקסט דרך יחידות בתשלום או בהקלדה דרך קובץ 050
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות