העלת קובץ בודד בapi
-
@אופיר
איך אני מצרף את הקובץ? -
@החסיד כמו ששלחת לימות
-
@אופיר
אני לא מוכן! אתה יוכל לראות את הטוקן שלי. -
@החסיד אני יכול לראות אותו בצילום מסך למעלה...
בכל אופן, אתה יכול לשלוח בלי הטוקן -
@אופיר
בהצילום שיניתי את זה לפני זה.
מה זה אומר בלי הטוקן. זה לא יעבוד! -
@החסיד אני לא מעלה את זה למערכת
נתתי לך קישור לדף בשרת שלי שמקבל קריאות POST עם קבצים ומחזיר רשימה פשוטה של הקבצים
זה מיועד לבדוק שאין תקלה בגוגל סקריפט וכשאתה מפעיל את הפונקציה נשלחים באמת הקבצים -
@אופיר
אז שאני ישלח רק הפרמטר של file? -
@החסיד כן
-
@אופיר
גוגל אומר שכן יש קובץ והקוד שלך אומר שלא.
-
@החסיד וגם השרת של ימות אומר שלא...
תוכל להעתיק לפה את הקוד שהשתמשת עכשיו?
לא בצילום מסך אלא את הקוד בעצמו -
@אופיר
אני לא כל כך מסתדר לעשות את זה. כשאני מדביק את זה לכאן אני לא מצליח לעשות את זה משמאל לימין. אולי תסביר איך לעשות את זה. -
@החסיד
יש לחצן בסרגל הכלים של כתיבת ההודעה
-
@אופיר
אבל כשאני מכניס קוד אני רואה את זה בהדוגמה מימין לשמאל -
@החסיד ובחלונית התצוגה מקדימה בצד שמאל תראה משמאל לימין, וככה באמת זה יראה.
-
@אופיר
אני רואה את זה בשתיהם מימין לשמאל -
@החסיד תשלח ותראה
-
function test (){ let threads = GmailApp.getInboxThreads(0,1); let firstMessage = threads[0].getMessages()[0]; let attachments = firstMessage.getAttachments(); Logger.log(attachments[0].getSize()); let params = { file: attachments[0] }; let response = UrlFetchApp.fetch('https://noam.page.gd/test_file.php',{method:'post',payload:params}); Logger.log(response); } -
@החסיד תנסה שוב בבקשה
-
@אופיר
קבלתי קוד html -
@החסיד ולפניו מערך של קבצים
תעתיק אותו Array...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות