העלת קובץ בודד בapi
-
@אופיר
אז שאני ישלח רק הפרמטר של file? -
@החסיד כן
-
@אופיר
גוגל אומר שכן יש קובץ והקוד שלך אומר שלא.
-
@החסיד וגם השרת של ימות אומר שלא...
תוכל להעתיק לפה את הקוד שהשתמשת עכשיו?
לא בצילום מסך אלא את הקוד בעצמו -
@אופיר
אני לא כל כך מסתדר לעשות את זה. כשאני מדביק את זה לכאן אני לא מצליח לעשות את זה משמאל לימין. אולי תסביר איך לעשות את זה. -
@החסיד
יש לחצן בסרגל הכלים של כתיבת ההודעה
-
@אופיר
אבל כשאני מכניס קוד אני רואה את זה בהדוגמה מימין לשמאל -
@החסיד ובחלונית התצוגה מקדימה בצד שמאל תראה משמאל לימין, וככה באמת זה יראה.
-
@אופיר
אני רואה את זה בשתיהם מימין לשמאל -
@החסיד תשלח ותראה
-
function test (){ let threads = GmailApp.getInboxThreads(0,1); let firstMessage = threads[0].getMessages()[0]; let attachments = firstMessage.getAttachments(); Logger.log(attachments[0].getSize()); let params = { file: attachments[0] }; let response = UrlFetchApp.fetch('https://noam.page.gd/test_file.php',{method:'post',payload:params}); Logger.log(response); } -
@החסיד תנסה שוב בבקשה
-
@אופיר
קבלתי קוד html -
@החסיד ולפניו מערך של קבצים
תעתיק אותו Array... -
@אופיר
ואז -
@החסיד תעלה לכאן
-
Array ( [file] => Array ( [name] => ???? ?? ???? & ???? ?????? - ??? ????.mp3 [full_path] => ???? ?? ???? & ???? ?????? - ??? ????.mp3 [type] => audio/mpeg [tmp_name] => /home/uploads/phpvASHpR [error] => 0 [size] => 12375848 ) ) -
@החסיד אוקיי זה כבר אומר שנשלח קובץ תקין כמו שימות אוהבים...
אז חזרנו לבעיה הראשונה שלא יודעים למה בכל זאת השרת של ימות לא רואה את זה
אפשר את הקוד שאתה משתמש לימות כקוד (לא תמונה)?
אני מנסה לחשוב מה כבר יכול להיות התקלה... -
function uploadEmailAttachment() { let threads = GmailApp.getInboxThreads(0,1); let firstMessage = threads[0].getMessages()[0]; let attachments = firstMessage.getAttachments(); Logger.log(attachments[0].getSize()); let params = { file: attachments[0] }; let options = { method:'post', payloed: params }; let response = UrlFetchApp.fetch('https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadFile?token=kjghsHG4thgiabyivyalY75vbwtb&path=ivr2:/6/1/1&convertAudio=true&autoNumbering=true',options); Logger.log(response.getContentText()); } -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות