• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    עזרה בשלוחת API

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    25 פוסטים 3 כותבים 92 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S מנותק
      sh0548534047 @איל משולש
      נערך לאחרונה על ידי

      @איל-משולש
      זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
      אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
      תודה רבה

      אך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה 4ca0d5c4-52a8-4a17-87d5-61591e78d813-image.jpeg הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד

      א C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        איל משולש @sh0548534047
        נערך לאחרונה על ידי

        @sh0548534047 לא מכיר את השרת הזה, לא נראלי שאמור להיות הבדל, זה פקודה שעובדת גם מהדפדפן

        S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • S מנותק
          sh0548534047 @איל משולש
          נערך לאחרונה על ידי

          @איל-משולש יכול להיות שמודל API לא עובד שם
          האתר הרגיל זה בשרת 0b8f92a3-43ad-4e07-8a20-ad0b9ebcb73f-image.jpeg אולי זה הסיפור ???

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            איל משולש @sh0548534047
            נערך לאחרונה על ידי

            @sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת

            S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • S מנותק
              sh0548534047 @איל משולש
              נערך לאחרונה על ידי

              @איל-משולש כתב:

              @sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת

              איך משנים את הכתובת רק בדפדפן או להמיר את המערכת

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • C מנותק
                CUBASE @sh0548534047
                נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                @sh0548534047 כתב:

                @איל-משולש
                זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
                אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
                תודה רבה

                אך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה 4ca0d5c4-52a8-4a17-87d5-61591e78d813-image.jpeg הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד

                זה מוזר, מעולם לא ראיתי מערכת בשרת ymx - אלו השרתים הידועים כיום אז נראה שזה שרת חדש, יכול מאוד להיות שזה קשור לכך..

                עריכה: עכשיו אני רואה שמערכת שפתחתי השבוע גם כן בשרת ymx, כנראה זה שרת חדש ובאמצע הקמה אז יש קצת אי-תאימות במודולים מסויימים

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מנותק
                  איל משולש @sh0548534047
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @sh0548534047 תנסה אולי לשנות אל הלינקים אפה שכתוב YM תשנה YMX

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • C מנותק
                    CUBASE @איל משולש
                    נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                    @איל-משולש אני לא חושב שזה קשור, הלינק הזה עובד לכל השרתים שהיו עד עכשיו - למה שישתנה?

                    מה שכן יכול להיות שיש שינוי מסויים בלינק (אולי כמו שפעם למערכות ב-ymta ו-ymtb היה צריך private.call2all.co.il?)

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מנותק
                      איל משולש @CUBASE
                      נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                      @CUBASE מה זה גלי המפתחים?
                      אני סה"כ חשבתי שאם בקישור הרגיל כתוב YM והשרת שלו זה YMX אז אולי זה יעזור

                      אפה בכלל כתוב כל מערכת באאיזה שרת היא?

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • C מנותק
                        CUBASE @איל משולש
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @איל-משולש בדקתי, זה לא קישור שונה ועובד לי רגיל הפעלת צינתוק ב-API

                        @sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון