שידור חי\ועידה מתנתק לאחר שעתיים ?
-
@דף-היומי אמר בשידור חי\ועידה מתנתק לאחר שעתיים ?:
בדקתי
איך בדקת?
לא נראה לי שהפקיד בסלקום יענה לך
אף אם ניסית להתקשר לטלפון פשוט וזה לא התנתק, זה יכול מאד להיות שזה רק בהתקשרות למערכות -
@zxc התקשרתי לשתי מערכות שונות (עשיתי שידור מאחד לשני), והשידור חי התנתק והקו השני לא.
אגב הקו השני לא בימות המשיח. -
לי יש ג"כ הבעיה שמתנתק אחרי 120דק'
וניסתי לטלפן מנייח ואם זכור לי טוב ג"כ מכל חברות הסוללר ומתנתק אחרי שעתיים
כמו כן בחו"ל ניסתי ומתנתק בין מנייח ובין מנייד
שאלתי בימות ואמרו שהבעי' בחברות התקשורת
@יהונתן-כץ אם לך אין אתץ הבעיה אולי תעדכן אותנו איזה שרת אתה?או באיזה חברה אתה? -
@0795702821 אמר בשידור חי\ועידה מתנתק לאחר שעתיים ?:
אולי תעדכן אותנו איזה שרת אתה
[ymt]
@0795702821 אמר בשידור חי\ועידה מתנתק לאחר שעתיים ?:
לי יש ג"כ הבעיה שמתנתק אחרי 120דק'
וניסתי לטלפן מנייח ואם זכור לי טוב ג"כ מכל חברות הסוללר ומתנתק אחרי שעתיים
כמו כן בחו"ל ניסתי ומתנתק בין מנייח ובין מנייד
שאלתי בימות ואמרו שהבעי' בחברות התקשורת
@יהונתן-כץ אם לך אין אתץ הבעיה אולי תעדכן אותנו איזה שרת אתה?או באיזה חברה אתה?את החדר וועידה פתחתי מגולן...
-
@יהונתן-כץ
ציטוט מנוסח חברת גולן טלקום בע"מ, עיקרי פרטי תוכנית:
**החבילה כוללת (בשיחות בישראל ליעד בישראל או מישראל ליעדים הנבחרים בחו"ל) במהלך מחזור חיוב: עד 2500
דקות שיחה. עם הגעה למגבלת השימוש יחוייב המנוי לפי התעריף המפורט בטבלה עד לתחילת מחזור החיוב הבא.- אורך שיחה מירבי- 120 דקות.
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר בשידור חי\ועידה מתנתק לאחר שעתיים ?:
אורך שיחה מירבי- 120 דקות.
אז היה להם פעמים או שלוש פשלה וזה החזיק יותר
-
אני חושב שהסברתי מספיק ברור למה זה לא קשור לחברת הסלולר אלא לימות:
@דף-היומי אמר בשידור חי\ועידה מתנתק לאחר שעתיים ?:
@zxc התקשרתי לשתי מערכות שונות (עשיתי שידור מאחד לשני), והשידור חי התנתק והקו השני לא.
אגב הקו השני לא בימות המשיח.אני ב: yemot, והסלולר פרטנר, וכן רמי לוי.
נ. ב. ברמי לוי כתוב שבחריגה מ-120 דק' יש חיוב של 20 אגורות לדקה, זה לא אמור להתנתק. -
@דף-היומי אכן בפרטנר לא מתנתק שוחחתי לפני יומיים שיחה מעל 180דקות (לזיכוי הרבים)
-
גם אני בפרטנר ולא מתנתק לי לאחר 180 דקות שיחה בפרטנר זה עד 240 דקות שיחה
-
@יהונתן-כץ אני אגב גם ב [ymt]
[ymt]
ומתנתק לי אחרי שעתיים !!
אני ניסתי בין מפרטנר ובין מחברות אחרות, וכן בחו"ל בין מנייח ובין מניידים ובכמה חברות סוללרובאף אחד לא עבד !!
אשמח מאוד (ונדמה לי שהרבה ישמחו ) אם ימצאו לזה פתרון .....
-
@0795702821 אם זה הגבלה של החברה אז אין מה לעשות...
ואם זה הגבלה של @ימות-המשיח אז תכתוב בבקשות לפיתוח שיסירו את ההגבלה... -
השאלה אם זה צריך להיות ב-בקשות לפיתוח, או ב-באגים ותקלות. @שמואל
-
@דף-היומי בשביל זה יש מייל של שרות הלקוחות.