סגירת המערכת במקומות אחרים
-
קורה הרבה פעמים שפותחים המערכת במחשבים שאינם שייכים לך
ובסוף שוכחים לסגור את זה
חשבתי להציע שיוכלו לראות באתר האם פתוח האתר בעוד מקום
וגם אפשרות לסגירת המערכת מכל הדפדפנים כמו שיש בגימיל בגוגל -
תשנה את סיסמת הניהול וגם נראה לי שזה לא נשאר פתוח לעולם
-
-
תוכל להחליף את הסיסמא ואח"כ להחזיר את הקודמת זה יצא מהמערכת מכל המקומות וישאר אותה סיסמא אין ספק שאם ימות היו גוגל אז...
-
@ימהר-0 אמר בסגירת המערכת במקומות אחרים:
קורה הרבה פעמים שפותחים המערכת במחשבים שאינם שייכים לך
שמו מוכיח!!

אל תמהר
לפתוח דברים אישיים במחשבים אחרים לפחות לא בגוגל רגיל רק בדף נסתר...

אבל הרעיון שלך נכון וזה משתלב עם מה שביקשת פעם פיתוח שיוכלו להכנס מחשבון אחד לשני כמו במייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות