שינוי זיהוי מתקשר בהפניית שיחה
-
יש לי מערכת עם ניתוב שיחה, ויש בה 2 שלוחות שונות של ניתוב וכל אחת מיועדת למשהו אחר. האם יש אפשרות להגדיר זיהוי שונה בכל אחת מההפניות?
בהגדרות של הניתוב שיחה כתב @אלחנן1 כך:זיהוי שיחה
ניתן להגדיר את זיהוי השיחה היוצאת בארבעה אופציות.
ברירת מחדל השיחה מנותבת עם מספר המחייג, כאשר המערכת מוסיפה את המספר 1 אחרי הספרה הראשונה, (ובמספר נייח מוסיפה את המספרים 16).
לדוגמה באם המספר 0533133333 חייג למערכת והוציא השיחה, מי שיקבל את השיחה, יראה על הצג שמספר 01533133333 מחייג (ובאם המספר שחייג למערכת היה מספר 025001111, יראו על הצג שיחה ממספר 01625001111).
ברירת מחדל כאילו מוגדר כך:routing_your_id=add01
השאלה היא: האם ניתן להגדיר כך: routing_your_id=add02 ??
או routing_your_id=add001 ??
תודה רבה! -
לא חושב שקיים
אבל אפשר לנסות.. -
@אלחנן1
צדקת, לא עובד. אולי כדאי להציע בהצעות פיתוח. -
@איש-פלוני מה השימוש בזה?
-
@אלחנן1 אם יש לי 2 שלוחות של ניתוב, וכל אחת מיועדת למשהו אחר, אני אוכל לדעת מה הגיע מאיזו שלוחה.
אני רוצה להשתמש בזה לפניות במוקד טלפוני והשלוחה השניה היא לפניות רפואיות, ואז אני אדע מה דחוף ומה אפשר לחזור אח"כ. -
@איש-פלוני ניתן להוסיף מספר משנה למערכת, ולהוציא את השיחה ממספר המשנה.
יצא לך יותר זול מלשלם על פיתוח -
@אלחנן1 אבל אז אם לא עניתי אני לא אוכל לחזור למספר שהתקשר אלי, כי אני לא אדע אותו.