• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ניתובי שיחה למענה אנושי - כל הסוגים

    אזור התעשיה - הגדרות המערכת
    2
    5
    8511
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אלחנן1 ניהול נערך לאחרונה על ידי שמואל

      ב"ה

      כאן ירוכזו בעז"ה כל סוגי ניתובי השיחות הניתנים להגדרה, כל סוג בשרשור משלו (היות ויש הגדרות שפעילות רק בסוגים מסוימים).

      ישנם כמה סוגי ניתובי שיחות שניתן להגדיר.


      מודול ראוטינג

      • ניתוב שיחה כללי

      ראוטינג טיים

      • ניתוב שיחה לפי זמנים

      מודול תור

      • מודול תור - מיועד למוקדי שירות וכדו', שישנם הרבה אנשים שפונים, ויש צורך שיהיה המתנה בתור, עם שמיעת מיקומך בתור, והעברה לשלוחה אחרת וכו'.

      ראוטינג טלגרם - העברת שיחה למשתמש טלגרם

      • מאפשר להעביר שיחה למשתמש טלגרם כשיחת טלגרם רגילה

      לבינתיים, כל שאר הסוגים
      שרשור ישן

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • א
        אלחנן1 ניהול נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

        ב"ה

        מודול ראוטינג

        type=routing
        

        קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

        רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
        הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
        הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
        הרשאות כניסה לשלוחה

        לאיזה מספר לחייג
        ישנם כמה אופציות לאיזה מספר/ים לחייג.

        א. ניתוב למספר בודד.
        ב. בחירה לאיזה שלוחה לנתב, כאשר כל שלוחה מנתבת למספר כלשהי.
        ג. ניתוב לכמה מספרים ביחד (שכאשר הראשון עונה, השיחה מפסיקה לצלצל לכולם).
        ד. ניתוב לכמה מספרים, בסדר מסוים, ועם הגבלת כמות.
        ה. ניתוב לכל מספר שמקישים (וכן הגדרת חיוג מקוצר).

        ניתוב למספר בודד
        באם רוצים שהשיחה תנותב תמיד שלמספר מסוים, יש להגדיר

        type=routing
        routing_to_phone=0581234567
        

        כאן בדוגמה, המערכת תנתב מיידית לטלפון 0581234567.

        ניתוב לכמה מספרים - מבוא
        בכל שאר סוגי הניתוב משתמשים בכמה מספרים, וע"כ בכל המקרים האלו יש להגדיר את רשימת המספרים שאליהם תרצו לנתב.
        את המספרים מגדירים כך

        routing1=0501111111
        routing2=0523333333
        routing3=0533133333
        routing4=0548444444
        

        ובנוסף יש להגדיר את סוג הניתוב המרובה

        בחירה לאיזה שלוחה לנתב, כאשר כל שלוחה מנתבת למספר כלשהי.
        ברירת מחדל מבקש להקיש את מספר השורה אליו נרצה לנתב, M1039 "אנא הקישו את מספר השלוחה לניתוב וסולמית", וכאשר מקישים מקש כלשהי המערכת תנתב למספר המוגדר על מקש זה.
        לפי הדוגמה הנ"ל: אם יקישו על מקש 1 המערכת תנתב למספר 0501111111, אם יקישו על מספר 2 המערכת תנתב למספר 0523333333, וכן הלאה.

        דוגמה להגדרה של שלוחה כזו

        type=routing
        routing1=0501111111
        routing2=0523333333
        

        אם יש יותר מעשר נציגים, ניתן להגדיר את ההגדרה הבאה

        digits=2
        

        ואז המערכת תחכה שהמאזין יקיש 2 מקשים, וכן הלאה.

        בנוסף ברירת מחדל הקשה על כוכבית מחזיר לתפריט הראשי, והקשה על סולמית מחזיר לשלוחה הקודמת, אם רוצים לשנות ניתן להגדיר

        root=9
        

        כאן בדוגמה מוגדר שהקשה על 9 יחזיר לשלוחה הראשית.

        up=7
        

        כאן בדוגמה מוגדר שהקשה על 7 מחזיר לשלוחה הקודמת.

        ניתוב למספר בודד
        אם רוצים באופן זמני להגדיר שכל השיחות יופנו למספר אחד מהרשימה, ניתן להוסיף את השורה

        routing_start=1
        

        כאן בדגמה ינתב מייד לשורה 1, כלמר למספר 0501111111.

        דוגמה להגדרה כזו

        type=routing
        routing_start=1
        routing1=0501111111
        routing2=0523333333
        

        כאן בדוגמה גם אם יש רשימה של מספרים, יעביר תמיד לשורה 1.

        ניתוב לכמה מספרים ביחד (שכאשר הראשון עונה, השיחה מפסיקה לצלצל לכולם).
        בכדי שהשיחה תנותב לכמה מספרים ביחד, יש להוסיף את השורה

        routing_multiple=yes
        

        ובנוסף להוסיף גם לאיזה שורות לנתב, כאשר ביניהם מפריד פסיק

        routing_multiple_numbers=1,3
        

        דוגמה לשלוחה כזו

        type=routing
        routing_multiple=yes
        routing_multiple_numbers=1,3
        routing1=0501111111
        routing2=0523333333
        routing3=0533133333
        routing4=0548444444
        

        כאן בדוגמה ינתב מייד לשורה 1 ולשורה 3, כלומר למספר 0501111111 ולמספר 0533133333, והראשון שיענה לשיחה, זה יפסיק לשני.

        ניתוב לכמה מספרים, בסדר מסוים, ועם הגבלת כמות.
        אם רוצים שהשיחה תנותב לפי הסדר, וכן יוכלו להגדיר כמה מספרים לנתב לכל מספר (לדוגמה כאשר כל מספר הוא בעצם מוקד עם כמה נציגים שעונים, ורוצים שכמות השיחות המופנות למספר הזה יהיה רק ככמות הנציגים שעונים), יש להוסיף את השורה

        routing_count=yes
        

        ובנוסף חובה להגדיר לכל מספר עד כמה אנשים להפנות למספר זה, וזאת ע"י השורה

        routing_count_1=5
        

        כאן בדוגמה למספר 1, המערכת תעביר 5 שיחות, ואחר כך המערכת יתחיל להעביר שיחות למספר השני.

        במקרה שכל המוקדים תפוסים (כלומר המערכת כבר העבירה לכל מוקד, את מקסימום השיחות שניתן להעביר, ועדיין אף אחד לא ניתק), המערכת תבצע כל 3 שניות, בדיקה האם יש מוקד שהתפנה, וא"כ תעביר אליו את השיחה.
        אם רוצים ניתן להוסיף לשלוחה קבצי שמע, ואת זה ישמעו במהלך ההמתנה למוקד פנוי (שימו לב! לא מדובר כאן על מוזיקה בהמתנה ששומעים עד שנציג עונה, אלא קבצי שמע ששומעים עד שמתפנה מוקד).
        את קבצי השמע מוסיפים לשלוחה כמו שלוחה רגילה, 000, 001, 002,.....,
        במקרה ששמו קבצים, המערכת תבצע בדיקה בין קובץ לקובץ האם כבר התפנה מוקד (ולכן מומלץ שהקבצים לא יהיו מידי ארוכים, (ניתן לעשות קבצים באורך של 3 שניות...), כך שהמערכת תבצע את הבדיקה על מוקד פנוי בתכיפות).

        דוגמה לשלוחה המוגדרת כנ"ל.

        type=routing
        routing_count=yes
        routing1=0501111111
        routing_count_1=5
        routing2=0523333333
        routing_count_2=7
        

        כאן בדוגמה המערכת תנתב קודם 5 שיחות לשורה 1 כלומר למספר 0501111111, ואח"כ תנתב 7 שיחות לשורה 2 כלומר למספר 0523333333.

        ברית מחדל בזמן ההמתנה עד שנציג יוכל לקבל את השיחה,
        המערכת תשמיע את הקבצים המוגדרים, כאשר בין קובץ לקובץ המערכת בודקת האם מספר הממתינים כבר מאפשר מעבר לנציג שהתפנה

        תפריט מעבר להשארת פרטים
        ברית מחדל, המערכת משמיעה את הקבצים, כאשר בין קובץ לקובץ בודקת האם כמות הממתינים ירד מהמקסימום, וכבר ניתן לעבור,
        באם עדיין לא ניתן - המערכת משמיעה עוד קובץ של המתנה

        באם רוצים שהמערכת תתן אפשרות של תפריט
        M2574 "כל העמודות תפוסות להשארת הודעה הקישו 1 להמשך המתנה הקישו 2 או המתינו"
        ותאפשר יציאה להשארת פרטים ניתן להגדיר

        routing_count_wait_menu=yes
        

        ברירת מחדל - המערכת תשמיע את התפריט כל 3 קבצים של המתנה,
        באם ברצונכם להגדיל או להקטין את הכמות של הפעמים להשמעת התפריט בין הקבצים ניתן להגדיר

        routing_count_wait_menu_play=4
        

        בדוגמא כאן המערכת תשמיע את התפריט למעבר כל 4 פעמים

        ברירת מחדל מי שמקיש 1 - כלומר בחר בהמתנה לצאת להשארת פרטים, פרטיו נשמרים בקובץ בשם שנמצא בשלוחה
        RoutingCountWaitMenuExit.ymgr RoutingCountWaitMenuExit.html
        לאחר מכן המערכת מודיעה
        M1447 נרשמת בהצלחה
        וחוזרת שלב אחורה,

        ניתן להגדיר ניתוק

        routing_count_wait_menu_goto=hangup
        

        או מעבר לשלוחה אחרת (לצורך רשיום נתונים בשלוחה אחרת או כל דבר9

        routing_count_wait_menu_goto=/5/8
        

        במקרה כזה המערכת תרשום את הפרטים בקובץ RoutingCountWaitMenuExit.ymgr אבל לא תשמיע את הודעה M1447 נרשמת בהצלחה

        ניתוב לכל מספר שמקישים (וכן הגדרת חיוג מקוצר).
        אם רוצים שבנוסף יוכלו גם להקיש כל מספר ושהשיחה תנותב למספר שהקישו (והשורות המוגדרות יהפכו לחיוג מקוצר), ניתן להוסיף את השורה

        routing_any_phone=yes
        

        זהירות! בשלוחה כזו כל אחד יכול להתקשר לכל מספר.

        דוגמה לשלוחה כזו

        type=routing
        routing_any_phone=yes
        routing1=0501111111
        routing2=0523333333
        

        כאן בדוגמה יצטרכו להקיש את המספר המלא להתקשר, וכן יוכלו להקיש 1 וסולמית ואז יתקשר לשורה 1 כלומר למספר 0501111111, או 2 וסולמית ויחייג לשורה 2 כלומר למספר 0523333333.

        **הגדרות כלליות לשלוחת ניתוב **

        במודול ראוטינג, ניתוב שיחה לכל מספר הינה בעלות של יחידה לדקה (נמדד בשניות), למעט כאשר השיחה מנותבת ל 1800 שזה חיוג חינם.

        מוזיקה בהמתנה
        אם רוצים, ניתן לשנות את המוזיקה בהמתנה ע"י ההגדרה

        music_on_hold=
        

        ויש לשים את שם המוזיקה.

        ניתן לשלוח לשירות הלקוחות מוזיקה בהמתנה כדי שתוכלו להגדיר זאת בקו, להלן כמה סוגים שכבר מובנות בקו.

        לחילופין ניתן להגדיר שלא יהיה מוזיקה, אלא צליל חיוג רגיל, וזאת ע"י ההגדרה

        music_on_hold=no
        

        מוסיקה מובנת
        שימו לב!, הזכויות שמורות לחברת ימות המשיח.
        אם יהיה ביקוש נוסיף שירים נוספים לספריית המוסיקה לבחירה.

        צמאה
        מוסיקה בלבד

        music_on_hold=ztomao
        

        מוסיקה עם הודעה "שיחתכם חשובה לנו"

        music_on_hold=ztomao+patiach
        

        מוסיקה וואקלית לשלושת השבועות

        music_on_hold=Vocal
        

        זיהוי שיחה
        ניתן להגדיר את זיהוי השיחה היוצאת בארבעה אופציות.
        ברירת מחדל השיחה מנותבת עם מספר המחייג, כאשר המערכת מוסיפה את המספר 1 אחרי הספרה הראשונה, (ובמספר נייח מוסיפה את המספרים 16).
        לדוגמה באם המספר 0533133333 חייג למערכת והוציא השיחה, מי שיקבל את השיחה, יראה על הצג שמספר 01533133333 מחייג (ובאם המספר שחייג למערכת היה מספר 025001111, יראו על הצג שיחה ממספר 01625001111).
        ברירת מחדל כאילו מוגדר כך

        routing_your_id=add01
        

        אם רוצים שהזיהוי יהיה המספר שמחייג וללא כל תוספת יש להגדיר

        routing_your_id=no01
        

        אם רוצים שיופיע מספר המערכת יש להגדיר

        routing_your_id=did
        

        לתשומת ליבכם! המספר שיופיע זה מספר המערכת הראשית.
        לחילופין ניתן להגדיר מספר מיוחד שיהיה הזיהוי

        routing_your_id=special.0501234567
        

        בדוגמה כאן הזיהוי שיופיע על הצג יהיה 0501234567.
        שימו לב!, הגדרה זו תעבוד רק במספרים משניים של המערכת, וכן ניתן לבקש מהשירות הלקוחות להוסיף מספרים נוספים שיוכלו להגדיר במיוחד.

        הודעה בצד העונה לפני התחלת השיחה
        ניתן לעשות שמקבל השיחה ישמע הודעה לפני התחלת השיחה, וזאת ע"י ההגדרה

        routing_answer_play=yes
        

        ההודעה המושמעת היא M1692
        ברירת מחדל זה ג'ינגל של ימות המשיח
        כמובן שתוכלו להחליף להודעה משלכם על ידי החלפת ההודעה

        לתשומת לבכם, מומלץ בהודעה להשאיר 2 שניות רווח בהתחלה ורק לאחר מכן לשים את ההודעה שלכם, (2 שניות זה הזמן של העניה ומרווחים בין חברות התקשורת)
        אורך ההודעה לא מומלץ מעל 7 שניות כי גם ככה אנשים מחכים בצד השני של הקו.

        תפריט האם לקבל את השיחה או לדחותה
        ניתן להגדיר שהעונה לשיחה יהיה לו תפריט האם לקבל את השיחה או לדחות אותה, ע"י ההגדרה

        routing_answer_tfr=yes
        

        ואז כאשר עונים לשיחה יהיה תפריט, M1693 "שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1, לדחיית השיחה הקישו 2"

        באם העונה דחה את השיחה, המאזין חוזר לתפריט.
        אם רוצים שיילך לשלוחה אחרת, ניתן להגדיר

        routing_answer_tfr_hangup_goto=/1
        

        כאן בדוגמה ילך לשלוחה 1 שתחת השלוחה הראשית.

        יתן לראות לוג של מי ענה ומי דחה -
        בתוך התיקיה של החיוג בקובץ LogRoutingAnswerTfr
        וכן בתיקית LOG בקובץ LogRoutingAnswerTfr

        הגבלת זמן ההמתנה
        ניתן להגביל את זמן ההמתנה, וזאת ע"י ההגדרה

        routing_end_time=20
        

        כאן בדוגמה זמן ההמתנה יהיה 20 שניות.

        אחרי הזמן הנ"ל המאזין יסיים בשלוחה.

        הקלטת השיחה
        ברירת מחדל מקליט את כל השיחות, אם רוצים שלא יקליט יש להגדיר

        routing_record=no
        

        שליחת השיחות למייל
        ברירת מחדל השיחות נשלחות למייל, אם רוצים שלא ישלח, יש להגדיר

        routing_email_send=cancel
        

        האימיל אליו נשלחים השיחות הוא האימייל המוגדר במערכת, אם רוצים שיישלח למייל אחר ניתן להגדיר

        routing_email_address=ddd@gmail.com
        

        כאן בדוגמה יישלח למייל ddd@gmail.com

        ברירת מחדל השם שכתוב במייל הוא השם שכתוב כשם בעל המערכת, אם רוצים שיהיה כתוב שם אחר יש להגדיר

        routing_email_name=אברהם
        

        מקש לניתוק לסיום השיחה
        ניתן להגדיר שאם מקישים על כוכבית אז השיחה מסתיימת.
        להגדרה שמי שחייג יכול להקיש כוכבית

        routing_ok_allow_caller_hangup=yes
        

        להגדרה שמי שקיבל את השיחה יכול להקיש כוכבית.

        routing_ok_allow_callee_hangup=yes
        

        להישאר על הקו בסיום שיחה
        כאשר השיחה מסתיימת, או ע"י שאחד הצדדים מנתק את השיחה, או ע"י הקשת כוכבית וכנ"ל, ברירת מחדל שני הצדדים מתנתקים, אם רוצים שמי שחייג מהמערכת, לא יתנתק, אלא ימשיך וייצא מהשלוחה, יש להגדיר

        routing_end_next=yes
        

        מעבר בסיום בשלוחה
        ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
        ההגדרה היא:

        routing_end_goto=/8
        

        בדיקה האם הולך להיגמר\לפוג היחידות:

        ניתן להגדיר שאם אין כמות מסויימת של יחידות או שהולך לפוג תוקפם המערכת תשלח מייל.

        שימו לב! המערכת שולחת מייל אחד כל יום. יום = 12 בלילה

        ההגדרה היא:

        checking_units=yes
        

        כמה יחידות מינימום ישלח מייל: (בחירת מחדל מתחת ל100):

        checking_units_amount_units_to_warning=XX
        

        ניתן להגדיר בנוסף או בנפרד בדיקה שהתוקף שלהם הולך לפוג: (בחירת מחדל 30 יום):

        checking_units_to_days_expire=XXX
        

        ניתן להגדיר מייל נפרד מהמייל של המערכת הראשי לשליחת ההתראה:

        checking_units_mail=mail@mail.com
        

        שימו לב, הבדיקה נעשת רק באם כרגע כבר יש יחידות לחיוג. באם אין יחידות המערכת תשמיע רגיל "אין מספיק יחידות" ותחזור שלב למעלה.

        דוחות
        בכל שיחה שתישלח למייל יהיה גם קובץ הדוח, בשם LogRouting.ini.
        ברירת מחדל לתרגום המילים בדוח

        LogRouting=דו"ח שיחות יוצאות
        Folder=שלוחה
        DID=מערכת
        IdType=סוג זיהוי
        teudat_zehut=תעודת זהות
        digits=הקשת ספרות
        list=רשימה
        phone=טלפון
        enter_phone_list=רשימת טלפונים
        EnterId=מספר זיהוי
        ValName=שם
        Phone=טלפון
        Date=תאריך
        Time=שעה
        HebrewDate=תאריך עברי
        Module=סוג שלוחה
        Routing=מספרים לחיוג
        YourID=זיהוי יוצא
        DialStatus=מצב השיחה
        CONGESTION=שגיאה
        NOANSWER=אין תשובה
        BUSY=עסוק
        ANSWER=נענה
        CANCEL=ביטול
        DialTime=אורך כלל השיחה
        AnswerTime=זמן שיחה
        AnswerNumber=מספר שנענה
        HangupBeforeDial=ניתוק לפני חיוג
        ApiSandAnswer=תשובת שרת
        

        ניתן לשנות למילים שלכם.
        כמו"כ ניתן להסיר עמודות ע"י ההגדרה
        Date=_hidden
        כאן בדוגמה העמודה Date לא תופיע.

        שליחה לשרת חיצוני של סטטוס סיום הלקוח בחיוג


        המערכת תשלח מיד לאחר יציאת לקוח מהחיוג את כל הפרטים שהיה בחיוג
        אותם פרטים שנמצאים בקובץ LogRouting.ymgr LogRouting.html

        ערכי חובה

        routing_api_send=yes
        routing_api_link=abc.co.il
        

        ברירת מחדל get ניתן לשנות שליחה לpost

        routing_api_url_post=yes
        

        במידה ועניתם בהצלחה
        יצטרף לדוח LogRouting.ymgr LogRouting.html
        התשובה שעניתם מהשרת על שליחת כל הפרטים (מקסימום 5 אותיות לצירוף לדו"ח)

        הערך בדוח יהיה
        ApiSandAnswer=תשובת שרת

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • א
          אלחנן1 ניהול נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

          ב"ה

          ראוטינג טיים - ניתוב שיחה לפי זמנים

          ניתן להגדיר שלוחה לניתוב כל השיחות המגיעות, לפי השעות המוגדרות לנציגים.

          type=routing_time
          

          קישורים לתוספים שניתנים להגדרה בכל מודול

          רשימת כל ההגדרות שניתנות להטמעה בכל מודול
          הגדרות זיהוי בכניסה לשלוחה
          הסבר על הודעת ברוכים הבאים (הודעה ראשונה בשלוחה)
          הרשאות כניסה לשלוחה

          בנוסף יש להגדיר את הנציגים ואת הזמנים שהם עונים.
          סדר ההגדרות הם כך:
          מספר לניתוב
          באיזה שעות
          באיזה ימים בשבוע
          באיזה ימים בחודש
          באיזה חודשים

          בין נתון לנתון יש להפריד בנקודה.

          אם רוצים שיפנה ללא הגבלה, ניתן לשים *.

          routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
          routing_time_2=0509029999.*.*.1-20.jun
          routing_time_3=0721234567
          routing_time_4=0729876543.*.*.*.*
          

          כאן בדוגמה המספר הראשון לניתוב הוא 0509111111 השיחה תועבר רק בין 9 בבוקר ל5 אחה"צ בימים שני עד שישי, מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
          המספר השני הוא 0509029999 והשיחה תועבר בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
          המספר השלישי הוא 0721234567 והשיחה תועבר תמיד, כי אם אין הגדרות, אז משתמשים בכל ההגדרות.
          גם למספרהרביעי שהוא 0729876543 השיחה תועבר תמיד - כי הכניסו בתנאי * - שזה אומר כל האפשרויות.

          רשימת הימים:
          "sun" | "mon" | "tue" | "wed" | "thu" | "fri" | "sat"
          רשימת החודשים
          "jan" | "feb" | "mar" | "apr" | "may" | "jun" | "jul" | "aug" | "sep" | "oct" | "nov" | "dec"

          המערכת בודקת מספר מספר, כלומר שאם השעות של הראשון תואמות, המערכת תעביר את השיחות אליו, ולא תמשיך לנציגים אחרים, ורק אם הראשון אינו תואם לשעות של עכשיו, המערכת ממשיכה לבא בתור.

          באם אין אף נציג שהשעות שלו תואמות, המערכת תשמיע את ההודעה M1041 "המענה סַגוּר כעת, אנא נסו שוב בשעות הפעילות", ותחזור שלב אחד אחורה.
          אם רוצים שילך לשלוחה אחרת ניתן להגדיר | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
          ההגדרה היא:

          close_time_goto=/2
          

          **## מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד' **

          אחרי כמה זמן יעבור לשלוחה אחרת - אם אין מענה

          routing_end_time=20
          

          בדוגמה מוגדר שאם המחייג לא קיבל מענה יעבור אחרי 20 שניות

          מעבר בסיום בשלוחה
          ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
          ההגדרה היא:

          routing_end_goto=/8
          

          כאן בדוגמה ילך לשלוחה 2 שתחת השלוחה הראשית

          זיהוי שיחה
          ניתן להגדיר את זיהוי השיחה היוצאת בארבעה אופציות.
          ברירת מחדל השיחה מנותבת עם מספר המחייג, כאשר המערכת מוסיפה את המספר 1 אחרי הספרה הראשונה, (ובמספר נייח מוסיפה את המספרים 16).
          לדוגמה באם המספר 0533133333 חייג למערכת והוציא השיחה, מי שיקבל את השיחה, יראה על הצג שמספר 01533133333 מחייג (ובאם המספר שחייג למערכת היה מספר 025001111, יראו על הצג שיחה ממספר 01625001111).
          ברירת מחדל כאילו מוגדר כך

          routing_your_id=add01
          

          אם רוצים שהזיהוי יהיה המספר שמחייג וללא כל תוספת יש להגדיר

          routing_your_id=no01
          

          אם רוצים שיופיע מספר המערכת יש להגדיר

          routing_your_id=did
          

          לתשומת ליבכם! המספר שיופיע זה מספר המערכת הראשית.
          לחילופין ניתן להגדיר מספר מיוחד שיהיה הזיהוי

          routing_your_id=special.0501234567
          

          בדוגמה כאן הזיהוי שיופיע על הצג יהיה 0501234567.
          שימו לב!, הגדרה זו תעבוד רק במספרים משניים של המערכת, וכן ניתן לבקש מהשירות הלקוחות להוסיף מספרים נוספים שיוכלו להגדיר במיוחד.

          מוזיקה בהמתנה
          אם רוצים, ניתן לשנות את המוזיקה בהמתנה ע"י ההגדרה

          music_on_hold=
          

          ויש לשים את שם המוזיקה.
          ניתן להוסיף מוזיקה בהמתנה בצורה עצמאית ראה כאן
          ניתן לשלוח לשירות הלקוחות מוזיקה בהמתנה כדי שתוכלו להגדיר זאת בקו, להלן כמה סוגים שכבר מובנות בקו.

          לחילופין ניתן להגדיר שלא יהיה מוזיקה, אלא צליל חיוג רגיל, וזאת ע"י ההגדרה

          music_on_hold=no
          

          **מוסיקה מובנת
          **
          שימו לב!, הזכויות שמורות לחברת ימות המשיח.
          אם יהיה ביקוש נוסיף שירים נוספים לספריית המוסיקה לבחירה.

          צמאה
          מוסיקה בלבד

          music_on_hold=ztomao
          
          מוסיקה עם הודעה "שיחתכם חשובה לנו"
          
          music_on_hold=ztomao+patiach
          

          מוסיקה וואקלית לשלושת השבועות

          music_on_hold=Vocal
          

          **מוזיקה לפי הנציג שעונה בעת
          **
          ניתן גם להגדיר שלפני שמועבר להמתנה יהיה מיוחדת לפי הנציג שעונה, כלומר לנציג שעכשיו זה השעות שלו, וזאת ע"י ההגדרה

          play_phone=file
          

          וכן יש להוסיף קובץ מתאים לכל מספר טלפון, את הקובץ יש לקרוא בשם Phone ומספר הטלפון, לדוגמה, אם המספר שעכשיו עונה הוא 0501234567, יש לקרוא לקובץ בשם Phone0501234567.

          **הקלטת שיחות ושליחה למייל
          **
          ברירת מחדל מקליט את השיחות בשלוחה אם לא רוצים שיקליט ניתן להגדיר

          routing_time_record=no
          

          ברירת מחדל: הקלטת השיחה נשלחת לדואר האלקטרוני המוגדר של המערכת, אלא אם מוגדר לא לשלוח על ידי הקוד:

          routing_time_emeil_send=cancel
          

          ניתן לשנות כתובת מייל למשלוח הקלטות בשלוחה המוגדרת על ידי הקוד:

          routing_time_email_address=aa@dd.co.il
          

          ניתן לשנות גם את השם המופיע בתור שולח האימייל, לדוגמה:

          routing_time_email_name=avrham
          

          הודעות
          M1041 המענה סגור כעת אנא נסו שוב בשעות הפעילות
          M1042 שלוחה זו אינה מוגדרת במערכת,
          M1043 יתרת יחידות נמוכה לביצוע השיחה
          M1026 שלום ולהתראות

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • א
            אלחנן1 ניהול נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

            שרשור ישן

            routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

            ישנם כמה סוגים של ניתוב בשלוחות:

            1 - ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח (אין חיוב ביחידות)/ ניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)

            2 - ניתוב לטלפון אישי לפי תפריט לאיזה שלוחה לצלצל/ לפי הגדרה ישירה לאיזה שלוחה לצלצל / לפי הגדרה של לצלצל לשלוחות לפי סדר עם הגבלת כמות / לצלצל לכמה מספרים ביחד
            (חיוב ביחידה לדקה, מדידה לפי שניות)

            3 - ניתוב לטלפון אישי לפי שעות / ימים (חיוב ביחידה לדקה, מדידה לפי שניות)

            4 - ניתוב למספרי 1800/1801 (אין חיוב ביחידות)


            ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח:

            type=routing_yemot
            routing_yemot_number=0773137770
            

            ;באם רוצים לנעול ולשים בקשת סיסמה בכניסה לתיקיה ניתן להכניס ערך זה.

            password=1234 
            

            ; להשמיע את קובץ M0000 רק פעם אחת בכל תיקיה בכל פעם שמתקשר למערכת

            say_first_one_time=yes
            

            הודעות
            ו - הקובץ המושמע ראשון,לא חובה באם אין - מדלג

            חסימת אפשרות ההעברה למערכת שלך:

            באם ברצונך שמודול routing_yemot ניתוב פנימי בין המערכות - לא יוכל לעבוד במערכות אחרות שיוכלו להגיע למערכת שלך כניתוב פנימי
            יש צורך להגדיר במערכת בתיקיה ראשית בקובץ ivr.ini את ההגדרה (שימו לב, לא בקובץ ext.ini הנמצא בתוך השלוחה).

            routing_from_yemot=no 
            

            זה גורם שלא יוכלו להפנות שיחות למערכת שלך ממערכות אחרות באמצעות ניתוב פנימי.

            הפניה לתוך שלוחה מסוימת במערכת אחרת

            (שימו לב! המערכת שאליה מפנים צריכה להיות בניהולכם!)

            במערכת שממנה אתם מפנים תגדירו (בשלוחה שתבחרו להפנות ממנו)
            type=routing_yemot
            routing_yemot_number=079512345
            לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים

            ובמערכת שאליה אתם מפנים - תגדירו בשלוחה הראשית - בקובץ ההגדרות (ext.ini)

            check_did_and_go_to_folder=yes
            

            (שזה "זיהוי לפי מספר מחויג")

            ובנוסף להכניס (במערכת שאליה אתם מפנים) - קובץ בשם Did_Go_To.ini
            ובו לכתוב

            079512345=/4
            

            (לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים)
            זה יפנה לשלוחה 4

            שימו לב! אם המערכת משמשת אתכם לעוד דברים
            אז אתם תצטרכו שתי מספרים למערכת
            כי מעכשיו - כל מי שיתקשר למערכת דרך המספר 079512345 (לצור העניין) יעבור לשלוחה 4
            ניתן לרכוש מספר נוסף דרך שירות הלקוחות

            ניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)

            type=routing_yemot
            routing_time=yes
            routing_time_1=077136000.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
            routing_time_2=0799234770.*.*.1-20.jun
            routing_time_3=0773137770
            

            להגדרות והסבר על הזמנים והגדרתם ניתן להסתכל ממודול routing_time, זה בדיוק אותו דבר
            רק שיעבוד רק על מספרים נייחים של מערכות בימות המשיח בלבד, וללא חיוב ביחידות.

            ברירת מחדל השיחות מוקלטות אם רוצים לבטל הקלטה יש להגדיר

            routing_record=no
            

            ההקלטות נשמרות בתוך התקיה הזמנית - בתוך הסל מחזור תחת תיקיית RoutingRecord וימחקו לאחר כ30 יום.

            ניתוב שיחה לIP

            type=routing_ip
            routing_ip=11.22.33.44
            routing_extension=0123456789
            ;routing_ip_dial_time=23
            ;routing_ip_cancel_star_next=yes
            ;routing_ip_end_goto=/8
            ;routing_ip_record=yes
            ;routing_ip_emeil_send=yes
            ;routing_ip_email_address=ss@hh.co.il
            ;routing_ip_email_name=אברהם
            

            עידכון 1/6/2020: אין צורך באישור כתובות IP להפניית שיחות IP.

            חובה להכניס מספר routing_extension כלומר מספר שלוחה לניתוב ביעד
            לא ניתן לשלב תוים "@" "&" ":" בשלוחה.

            ברירת מחדל החיוג מתבצע באורך 23 שניות
            ניתן לשנות את אורך החיוג לפי הצורך בערך

            routing_ip_dial_time=23
            

            בחירת מחדל פורט הSIP היוצא הוא 5060.
            ניתן להגדיר אחרת:

            routing_ip_port=XX
            

            ברירת מחדל שהשיחות לא מוקלטות
            להקלטת השיחה יש להוסיף את הערך

            routing_ip_record=yes
            

            ברירת מחדל שגם אם השיחה מוקלטת אינה נשלחת למייל ואם רוצים שישלח יש להוסיף את הערך

            routing_ip_emeil_send=yes
            

            האימייל כברירת מחדל נשלח לכתובת המוגדרת בחייגן באם רוצים לשנות יש להכניס את האימייל לערך

            routing_ip_email_address=ss@hh.co.il
            

            באם רוצים להוסיף שם נוסף לאימייל בנוסף למוגדר בחייגן יש להוסיף לערך

            routing_ip_email_name=אברהם
            

            ברירת מחדל שבהקשת כוכבית השיחה מתנתקת וממשיכה במערכת הבסיס.
            באם רוצים שלא יוכל לנתק במקש כוכבית (לדוגמא במערכת הבחירות במספרהמנותב היה צריך להקיש ת.ז. וכוכבית, בעוד שכוכבית מנתק השיחה) יש להכניס את הערך

            routing_ip_cancel_star_next=yes
            

            לאחר סיום ההשמעה לאיזה תיקיה לעבור - ברירת מחדל חוזר שלב אחורה
            בדוגמא כאן הולך לשלוחה 8 שתחת שלוחה ראשית

            routing_ip_end_goto=/8
            

            זיהוי השיחה יוצאת
            להלן האפשרויות:

            routing_your_id=add01
            routing_your_id=no01
            routing_your_id=did
            

            ברירת מחדל: add01 - זיהוי של היוזם עם תוספת 01
            no01 - זיהוי רגיל של היוזם ללא תוספות
            did - משדר מספר מערכת ולא מספר של הלקוח
            במידה ומספר הלקוח מוגדר כחסום, המערכת תשדר את מספר המערכת של הלקוח במקום את המספר החסום שלו.

            הגדרת זיהוי מיוחד
            במודולים של
            routing
            routing_time
            ניתן להגדיר מספרים נוספים לזיהוי
            כל מספר שהוא מוגדר אצלכם במערכת כמספר משני - ניתן להגדיר גם אותו

            במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
            אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
            רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד

            בשביל להגדיר את מספר משני / מספר שאושר בשרות לקוחות יש להגדיר:

            routing_your_id=special.0501234567
            

            הגדרות נוספות למודול routing

            ברירת מחדל - השיחות נשלחים לאיימיל אלא אם כן מוגדר

            routing_email_send=cancel
            

            השיחות נשלחות לאיימיל המוגדר בכרטסת "הגדרות משתמש"
            ניתן לשנות את הערכים של השם והאיימיל למשלוח עבור התיקיה
            לשינוי המייל:

            routing_email_address=ddd@gmail.com
            

            בתוך המייל שמגיע - כתוב את השם של בעל המערכת
            ניתן לשנות

            routing_email_name=אברהם
            

            (ניתן לעשות עם זה טריק

            שבמייל יהיה כתוב משהו שיזכיר לכם את הנושא או היעוד של השלוחה ממנה הגיע ההקלטה, למשל)

            הגדרות מוזיקה בהמתנה
            ברירת מחדל - המחייג שומע צליל חיוג
            כאילו מוגדר כך:

            music_on_hold=no 
            

            ניתן לשלוח לשירות הלקוחות מנגינה
            שיגדירו אותה כמנגינה להמתנה
            ואז מקבלים מהם שם המנגינה
            וכותבים במקום no' את שם המוזיקה בהמתנה

            מוסיקה בהמתנה למענה אנושי לבחירתכם

            , הזכויות שמורות לחברת ימות המשיח.
            אם יהיה ביקוש נוסיף שירים נוספים לספריית המוסיקה לבחירה.

            1. מוסיקה בלבד.
            music_on_hold=ztomao
            
            1. מוסיקה עם פתיחת "שיחתכם חשובה לנו"
            music_on_hold=ztomao+patiach
            

            מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'

            אחרי כמה זמן יעבור לשלוחה אחרת - אם אין מענה

            routing_end_time=20
            

            בדוגמה מוגדר שאם המחייג לא קיבל מענה יעבור אחרי 20 שניות

            לאיזה שלוחה יעבור
            ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת, | ראה כאן את האפשרויות להגדרה. לדוגמה:

            routing_end_goto=/8
            

            הגדרות ברירת מחדל לקובץ עם כל השיחות שבוצעו בשלוחה שנשלח עם ההקלטה במייל

            LogRouting.ini
            
            LogRouting=דו"ח שיחות יוצאות
            Folder=שלוחה
            DID=מערכת
            IdType=סוג זיהוי
            teudat_zehut=תעודת זהות
            digits=הקשת ספרות
            list=רשימה
            phone=טלפון
            enter_phone_list=רשימת טלפונים
            EnterId=מספר זיהוי
            ValName=שם
            Phone=טלפון
            Date=תאריך
            Time=שעה
            HebrewDate=תאריך עברי
            Module=סוג שלוחה
            Routing=מספרים לחיוג
            YourID=זיהוי יוצא
            DialStatus=מצב השיחה
            CONGESTION=שגיאה
            NOANSWER=אין תשובה
            BUSY=עסוק
            ANSWER=נענה
            CANCEL=ביטול
            DialTime=אורך כלל השיחה
            AnswerTime=זמן שיחה 
            AnswerNumber=מספר שנענה 
            

            ניתוב למספרי 1800/1801

            type=routing_1800
            routing_1800=1800123456
            routing_1800_cancel_star_next=yes
            routing_1800_end_goto=/8
            routing_1800_record=yes
            routing_1800_emeil_send=yes
            routing_1800_email_address=ss@hh.co.il
            routing_1800_email_name=אברהם
            

            ברירת מחדל שהשיחות לא מוקלטות
            להקלטת השיחה יש להוסיף את הערך

            routing_1800_record=yes
            

            ברירת מחדל שגם אם השיחה מוקלטת אינה נשלחת למייל ואם רוצים שישלח יש להוסיף את הערך

            routing_1800_emeil_send=yes
            

            האימייל כברירת מחדל נשלח לכתובת המוגדרת בחייגן באם רוצים לשנות יש להכניס את האימייל לערך

            routing_1800_email_address=ss@hh.co.il
            

            באם רוצים להוסיף שם נוסף לאימייל בנוסף למוגדר בחייגן יש להוסיף לערך

            routing_1800_email_name=אברהם
            

            ברירת מחדל שבהקשת כוכבית השיחה מתנתקת וממשיכה במערכת הבסיס.
            באם רוצים שלא יוכל לנתק במקש כוכבית (לדוגמא במערכת הבחירות במספרהמנותב היה צריך להקיש ת.ז. וכוכבית, בעוד שכוכבית מנתק השיחה) יש להכניס את הערך

            routing_1800_cancel_star_next=yes
            
            routing_1800_end_goto=/8
            

            לאחר סיום ההשמעה לאיזה תיקיה לעבור - ברירת מחדל חוזר שלב אחורה
            בדוגמא כאן הולך לשלוחה 8 שתחת שלוחה ראשית

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
            • שמואל
              שמואל נערך לאחרונה על ידי

              ראוטינג טלגרם - העברת שיחה למשתמש טלגרם

              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון