תקלה ברישום לפורום
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר בתקלה ברישום לפורום:
@יעקוב
פשוט וקל כמו כולם קיבלתי לספאם ואישרתיאוקי לא כולם יודעים צריכים לכתוב שם שצריכים לחרוש את המייל
-
@יעקוב
לא, אבל חפשתי
ויגעת ומצאת וכו -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר בתקלה ברישום לפורום:
@יעקוב
לא, אבל חפשתי
ויגעת ומצאת וכוטוב לא כולם יודעים כי אתה פשוט גאון
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק נכון אני כבר אמרתי שצריך לכתוב שם שצריך לחרוש את המייל
-
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
מה אני מציע לעשות
1.לתקן את התקלה(זה יהיה הכי חכם)
2.לכתוב בתחילת ובסוף הרישום שיש תקלה (לכתוב בולט)
ולכתוב שצריך לחרוש את המייל כדי למצוא את מייל האישור -
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
@עמוד-הימני-פטיש-החזק נכון אני כבר אמרתי שצריך לכתוב שם שצריך לחרוש את המייל
זה מה שאני מנסה להסביר ל @עמוד-הימני-פטיש-החזק
-
@דורש-3 אז תסביר לו
-
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
@דורש-3 אז תסביר לו
אני נותן בכבוד ל @יעקוב את הבמה ומקוה ש @עמוד-הימני-פטיש-החזק יבין כמה זה דחוףףףףףףףףףףףףף
-
@דורש-3 מה דחוף?
-
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
@דורש-3 מה דחוף?
כי אולי יש משתמשים שמחכים לתשובות ואין להם איך לשאול אז אם אחד המשתמשים רואה את הפוסט שידע שצריכים לחרוש את המייל
-
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
@דורש-3 מה דחוף?
-
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
@דורש-3 מה דחוף?
אהה הבנתי מה אתה שואל
שאחרי הרישום התראה שצריכים לחרוש את המייל או לסדר את התקלה ושהמייל יגיע לדואר נכנס בראשי -
@דורש-3
הבנת מצוין -
-
ובכן @עמוד -הימני -פטיש -החזקלא כולם חכמים כמוך ויש אנשים שלא מבינים שצריך לחרוש את המייל כדי למצוא את מייל האישור ולכן
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
@יעקוב אמר בתקלה ברישום לפורום:
מה אני מציע לעשות
1.לתקן את התקלה(זה יהיה הכי חכם)
2.לכתוב בתחילת ובסוף הרישום שיש תקלה (לכתוב בולט)
ולכתוב שצריך לחרוש את המייל כדי למצוא את מייל האישורהבנת אני מקווה שכן
-
נו איך אני?
-
-
זה לא תקלה
יתכן שזה יגיע לספאםתדווחו שזה לא ספאם וזהו
-
-
@שמואל לא הבנתי כלווום מה לדווח ולמי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות