נעילת שלוחה עם ססמה בשעות מסוימות
-
האם יש אפפשרות לנעול שלוחה עם ססמה רק בשעות מסוימות או לחילופין לאפשר כנניסה של חלק מהמשתתפים בשעות מסוימות.
אני צריך את זה כדי שאוכל לנעול את המרחב הקולי לתלמידים ולאפשר למורים כניסה בכל אופן.
-
@רחלוש כן
נגיד את רוצה את שלוחה 1 נעולה לחלק אנשים אז תעבירי את השלוחה לשלוחה אחרת (שהתלמידים לא יודעים) ואת שלוחה 1 תעשי עם קוד והיא תיהיה רק הפניה לשלוחה הרצויה ולמורים תגידי את השלוחה האמיתית
לילה טוב -
לא הבנת אותי
כל היום התלמידים והמוורים נכנסים לאותה שלוחה
בלילה אני רוצה שרק הצמורים יכנס -
@רחלוש סליחה
אז תעשי אותו דבר כמו שאמרתי לך רק שאת שלוחה 1 (שלוחה שמפנה) תעשי במקום קוד שתיהיה פתוחה רק בשעות מסוימות ובשעות שהיא תיהיה סגורה התלמידים לא יוכלו להיכנס והמורים יוכלו כי רק הם ידעו מה השלוחה האמיתית... -
-
@פיסטוק-חלבי אמר בנעילת שלוחה עם ססמה בשעות מסוימות:
אפשר לעשות שלוחה רגילה עם סיסמה בשעות הלילה,
איך אפשר לעשות שלוחה שתיהיה עם קוד רק בלילה?
-
@יהונתן-כץ
עם פילטר כזה -
@רחלוש
ואם זה מדי מורכב ניתן לעשות שלוחת ניהול או שלוחת הקלטות עם הפניה שלשם המורים יקליטו וזה יהיה עם קוד כל היום -
@רחלוש נראה שהדרך הכי קצרה היא לשים את ההגדרה של נעילת שלוחה ולהוסיף
enter_if_time_close_goto=/Xובשלוחה X לעשות תפריט עם אותה הקלטה של התפריט הראשי וכנגד כל שלוחה בתפריט הראשי לעשות שלוחת הפניה לשלוחה ההיא שכמובן תהיה עם קוד או פילטר כלשהו
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות