API של שליחת קמפיין SMS
-
באתר הישן ראיתי שהוא משתמש בכתובת ה-API:
https://www.call2all.co.il/ym/SendSMS.php?validate=1&templateId=561623
יש למישהו מושג מה אמור להיות הערך ב-validate ?
לא מצאתי שום תיעוד רשמי
@שמואל ? -
@שואל-ברצינות מה זה הכתובת הזו? זה לא הapi. אולי האתר עובד עם זה, ואגב, זה נראה שvalidate אמור להיות 0.
בכל אופן, לא נראה לי שיש api רשמי להפעלת קמפיין סמס.אפשר לשלוח ללקוח ספציפי סמס, אבל לא להפעיל קמפיין
-
@שמואל אמר בAPI של שליחת קמפיין SMS:
@שואל-ברצינות מה זה הכתובת הזו? זה לא הapi. אולי האתר עובד עם זה, ואגב, זה נראה שvalidate אמור להיות 0.
בכל אופן, לא נראה לי שיש api רשמי להפעלת קמפיין סמס.אפשר לשלוח ללקוח ספציפי סמס, אבל לא להפעיל קמפיין
ככה זה נראה עם validate=0:
{"responseStatus":"ERROR","message":"API call failed HTTP code :HTTP\/1.1 200 OK [[{\"success\":false,\"Message\":\"Balance not available\"}]]"}ועם validate=1:
{"responseStatus":"OK","sendCost":0.1,"recipients":1,"validate":true}[בקשה ללא טוקן - כשהדפדפן פתוח במקביל על האתר]
ואגב, במודל הזה, האם יש אפשרות שישלח את הודעת ה-SMS של הקמפיין כברירת מחדל ? (או להגדיר הודעה משותפת לכמה (או לכל) המספרים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות