בקשה מימות המשיח בקשר למעבר לשרתי Private
-
פוסט זה נמחק! -
@ממפ אתה לא יכול לשים את
$con = new connecting_to_yemot_api('077777', '8888');לפני המחלקה....
המחלקה אמורה להיות למעלה.
לנוחות אפשר לשים אותה אפילו בקובץ נפרד
-
@dudu מה אמור להתקבל במשתנה private כדי שהשרת יפנה אותו לכתובת הנכונה?
-
@ממפ true
-
@dudu
יש סכוי להסבר יותר? בשרת הרגיל זה עובד.
ניסתי לבדוק את זה על שרת פרייבט ולא עובד..
הוספתי את זה לבדיקה (ניסיתי גם בלי זה..)$private = true; -
@ממפ עם איזה מחלקה אתה עובד? איך קוד העתקת?
-
@ממפ אמר בבקשה מימות המשיח בקשר למעבר לשרתי Private:
@dudu
יש סכוי להסבר יותר? בשרת הרגיל זה עובד.
ניסתי לבדוק את זה על שרת פרייבט ולא עובד..
הוספתי את זה לבדיקה (ניסיתי גם בלי זה..)$private = true;אם אתה מתכוון למה שאני עשיתי, אז הערך של
$privateצריך להיות
wwwאוprivateבהתאם לשרת -
@שמואל בדקתי עכשיו שוב עם מה שאתה עשית, והסתדרתי. תודה רבה.
באמת מעניין שעם המחלקה של מאזין נלהב זה עובד גם אם אני כותב את
$con = new connecting_to_yemot_api('077777', '8888');
בהתחלה.. -
-
@ממפ אתה אמור פשוט לכתוב ככה:
$con = new connecting_to_yemot_api('077777', '8888', true);
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות