מבחנים אמריקאים
-
אבל אז במקרה של תקלה, ולצערינו יש הרבה (קליטה, בטריה, ושאר מרעין בישין) , לא יוכלו להיכנס שוב.
-
@מערכת אפשר למצוא כל מיני פתרונות...
-
כמו?
יש אפשרות להקים דגל למשתמש? או לצבור דקות בשלוחה? -
@מערכת יש אפשרות אחת לעשות כך:
לפני המבחן פעם אחת מקבלים 100 נקודות,
ואז עוברים להורדת נקודה ואם מנסה להיות מינוס - לא נותן להיכנס,
ואילו אחרי המבחן מורידים 100 נקודות,
וכך אחרי שסיים פעם אחת את המבחן לא נותן להיכנס שוב.אני עשיתי גם משהו בAPI, כך שיש לי שלוחת אקסס פילטר אחת לפני השלוחה המוגבלת ועוד שלוחה אחרי, וכל פעם לפני שמגיעים לאקסס פילטר הראשון עוברים בשלוחת API שמעתיקה את קבצי הלוג מהפילטר השני לראשון, וכך רק אם כבר עבר את הפילטר השני לא יוכל לעבור ואם עבר רק בראשון - יוכל לעבור שוב.
-
למה לא ליצור רשימה שחורה (או חיובי יותר - רשימה לבנה) של כל מי שעבר לו הזמן?
הוא יועבר לשלוחה שמסירה /מוסיפה אותו לרשימה וזהו.
בכניסה הבאה הוא יחסם... -
@מערכת אפשר, אבל זה כניסה לפי טלפון, מה עם כניסה לפי מ"ז וכדו'?
-
@dudu אולי אפשר עם id_list_message
-
אולי @ימות-המשיח יפתחו רשימת-תפוצה של סוגי זיהוי נוספים חוץ ממספר-טלפון
-
@מערכת אמר במבחנים אמריקאים:
אולי אפשר עם id_list_message
זה דווקא רעיון ממש טוב,
כלומר, אם אני רוצה להגביל כניסה לשלוחה מסויימת לפעם אחת, אני עושה שלוחה של id_list_message ושם מפנה את מי שאני רוצה לשלוחה הרצויה, ובסיום בשלוחה, אם זה סקר או מבחן וכדו' מעביר לשלוחה שמסירה את המס' של המתקשר מהקובץ, ואז פעם הבאה לא יוכל להיכנס. -
@שואל-ברצינות אמר במבחנים אמריקאים:
אולי @ימות-המשיח יפתחו רשימת-תפוצה של סוגי זיהוי נוספים חוץ ממספר-טלפון
קיבלתי על זה הצעת מחיר לפיתוח
כרגע אני לא מפתח את זה
תוכל לבקש גם אתה -
@33064325 אמר במבחנים אמריקאים:
@שואל-ברצינות אמר במבחנים אמריקאים:
אולי @ימות-המשיח יפתחו רשימת-תפוצה של סוגי זיהוי נוספים חוץ ממספר-טלפון
קיבלתי על זה הצעת מחיר לפיתוח
כרגע אני לא מפתח את זה
תוכל לבקש גם אתהכרגע אני מסתדר עם API ויש לי API שעורך את קובץ id_list_message.ini, אבל אולי אני יצרף את זה לסקר הבא