טריוויה
-
יש אפשרות לעשות שהמאזין לא ישמע כלל כמה נקודות קיבל?
יש אפשרות לעשות שבכל משחק יוכל להיכנס רק פעם אחת? (לא יעזור לי הפניה לפי רשי"ת כי אני צריך שזה יהיה כל יום מבחן חדש).
-
@עידן אם כוונתך שבסוף הטריוויה הוא לא ישמיע תוסיף את ההגדרה
trivia_questions_finish_times_say=no -
-
בין שאלה לשאלה: ברירת מחדל שהוא לא אומר אא"כ הגדרת trivia_questions_type=trivia_high
-
@עמנואל לא מוגדר ובכל זאת הוא אומר (וגם כשהוא נכנס למשחק הוא מודיע "תשובה נכונה תזכה אתכם ב..)
-
@עידן תנסה
trivia_questions_say_total=no -
זה לא עוזר, אין הגדרה כזו.
אולי אפשר שילוב של מבחן עם טריוויה?
אני בעצם רוצה שיהיה מבחן - כלומר שלא ישמע את הציון והנקודות,
אבל שכן ישמע אם מה שהוא ענה זו תשובה נכונה או לא.
אפשרי? -
@עידן תנסה את ההגדרה שכתבתי לך, יחד עם זה תוסיף הגדרות עידוד ותשנה את כולם ל"תשובה נכונה"
בהצלחה -
@עידן
כמו כן תשנה את ההקלטות של קריאות עידוד בשגיאה מקובץ M1240 עד M1247 ל"תשובה לא נכונה"
בהצלחה -
@עמנואל לא הבנתי מה זה יעזור למה שאני צריך.
אני רוצה שיגיד אחרי כל שאלה אם התשובה נכונה או לא, אבל לא יודיע לו שקיבל עליה ניקוד. -
פוסט זה נמחק! -
@עמנואל ההגדרה שהבאתה אינה אמורה להשתיק משום שהיא לא קיימת. תבדוק.
-
@עידן האם ניסית?
-
@עמנואל כן
-
קיבלתי הגדרה מימות המשיח, שאיננה קיימת בפורום.
אם מכניסים את השורה הזאתpoints_add_say=noזה משתיק את ההודעה בין שאלה לשאלה "קיבלת... נקודות".
@שמואל או כל אחד מהמנהלים, כדאי להוסיף את זה בשרשור של טריוויה לתועלת כולם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות