• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. עידן
    ע
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 2
    • נושאים 49
    • פוסטים 279
    • הגבוה ביותר 37
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    עידן

    @עידן

    54
    מוניטין
    54
    צפיות בפרופיל
    279
    פוסטים
    2
    עוקבים
    2
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    עידן הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עידן

    • הצעה ממש חשובה

      @שמואל בפורום הקודם היה אפשר להגיב על כל נושא ב"הגדרות המערכת". וזה מאד מאד היקל שאפשר לראות על כל הגדרה מה אנשים הסתבכו ומה הפתרון של כל דבר.
      בפורום הזה כל הנושאים נעולים (ובצדק), ולכן כל הזמן נפתחים כאן נושאים חדשים שחוזרים על עצמם, וכן צריך לפתוח נושא על כל שאלה קטנה באיזו הגדרה.

      הצעתי: שבכל נושא שקיים ב"הגדרות המערכת", יהיה קישור למטה: לשאלות ותגובות , וכך יוכלו לשאול את כל השאלות במקום מרוכז, כמו בפורום הקודם. אולי אפילו להקדיש לזה פורום מיוחד, שיהיה שירשור על כל הגדרה.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידן
    • RE: מישהו יכול לעזור לי?

      @יום-מקסים כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • RE: הסוף ל"ועדה"?

      וסתם מידע שכדאי לשים לב אליו: אנשי הוועדה נוברים בפורום 24 שעות, ללמוד על כל טריק וכל מספר פתוח.. אז נא להזהר

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • RE: הגיעו מספרים פתוחים לחיוג מהקומה הכשרה

      @יהונתן-כץ מה זאת אומרת? אז איך אתה מתקשר למספרים נייחים? למספרי בזק?

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      עידן
    • RE: הגדרת הרשאות ניהול טלפוני ברמות שונות /רעיון בכיון שונה

      @מתעניין אם לא יתנו יחד עם זה גם אפשרות להחליף את הודעת המערכת של תפריט הניהול - מה זה יועיל

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ע
      עידן
    • קבלת תגמול מהחברה

      שלום חברים.
      אני די חדש בהתעסקות עם ימות המשיח, אך אשמח לברר אצל מי שמבין בעניין:
      אם יש לי 2 קווים שבכל אחד קיבלתי 250 אלף דקות בחודש אחד. האם זה נחשב לי כ500 אלף דקות לגבי התגמול? (שע"פ הבנתי התגמול עולה לאחר שמגיעים ל500 בחודש).
      אודה מאד אם תוכלו להשיב לי
      ביי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • RE: מודול סקר החדש - seker_questions

      @שמואל לדעתי צריך להוסיף אפשרות רק לשמוע את התוצאות בלי השאלות,
      כך אמור להיראות סקר אמיתי: עד 10 בלילה כולם מצביעים, ובשעה 10 שומעים את התוצאות (הקלפיות נפתחות...)
      יש אפשרות?

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      עידן
    • RE: מחלקה של תקשורת עם ימות API

      @אהרן-שובקס אז בקרוב זה הולך לצאת לציבור ? 😝

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידן
    • RE: קבלת תגמול מהחברה

      @33064325 אמר בקבלת תגמול מהחברה:

      אם חתמת איתם על הסכם זה מופיע לך בהסכם אם לא
      אז בס"ד חודש הבא

      מה כוונתך "חודש הבא"?
      אמנם עוד לא חתמתי, אבל אני מתכוון לחתום.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • RE: חדש! - איפוס סיסמה בצורה עצמאית במערכת IVR

      יש בעיה קשה בשיחזור הזה. יש לקוחות רבים שפותחים מערכות בימות עבור מנהלים אחרים, שמשנים את הסיסמא וכו'. ומעתה כבר לא ירצו לעשות את זה כי תמיד יהיה לפותח הקו שליטה על המערכת.

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      עידן

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עידן

    • "בקשתכם לשיוך מנהל תיק לקוח למערכת ממתינה לאישור נציג שירות"

      זה כתוב לי ככה כבר בערך חודשיים
      כמה זמן זה אמור לקחת?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • RE: שיתוף קובץ למערכת פריווט

      @33064325 אי אפשר לשתף ממערכת רגילה לפריווט?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • שיתוף קובץ למערכת פריווט

      האם ניתן לשתף קובץ (*3) למערכת אחרת שנמצאת בפריווט?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • איזה מספרים נכנסו לשלוחה

      איפה אני יכול לבדוק איזה מספרים נכנסו לשלוחה, עד היום, אפילו שלא הגדרתי הרשמה לרשימת תפוצה או משהו. יש איזה דוחס?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • הקלטה לפני סליקת אשראי

      בהגדרות של הסליקה כתוב
      הקלטה לפני הסליקה

      ניתן להגדיר שלפני תחילת הסליקה הלקוח יקליט הודעה שתשלח אליכם במידה והעיסקה תבוצע בהצלחה
      יש להגדיר
      
      credit_card_record=yes
      בנוסף אם רוצים שלאחר ההקלטה ידלג על "לשמיעת ההקלטה, לאישור, להקלטה מחודשת" אלא מיד ימשיך הלאה כאלו הלקוח אישר
      ניתן להגדיר
      
      credit_card_record
      

      איך ההודעה נשלחת אלי? יש שלוחה בקו שאפשר לשמוע או שזה מגיע למייל המוגדר במערכת או מה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • איך עושים סליקת אשראי?

      אין לי שום עסק רציני
      אני רק רוצה למכור משהו
      איך אני עושה שישלמו לי דרך הטלפון?
      האם בשביל זה אני חייב לשלם לנדרים פלוס?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • רשימת תפוצה למייל

      אני רוצה שמישהו יוכל מדי פעם לראות מספרים שנרשמו לרשימת תפוצה מסוימת בלי להכנס לאתר כולו
      יש דבר כזה ? אולי שליחה למייל מהטלפון או משהו?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • RE: בעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      @שמואל אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

      ב"ה.

      עלה באתר לשונית "מרכזיה עסקית".

      השירות מאפשר לקבל לכל מערכת בשרת תומך חשבון SIP בצורה אוטומטית המאפשר להוציא שיחות לפי חשבון היחידות שלכם במערכת ולקבל שיחות נכנסות ללא עלות.

      בכניסה ללשונית במערכת בשרת תומך יתאפשר לכם לבצע רישום בלחיצת כפתור ולקבל פרטי גישה בSIP למערכת.

      ניתן להשתמש עם חשבון SIP בטלפוניים משרדיים תומכים, בתוכנות כמו zoiper, microSip, ועוד מגוון תוכנות.

      על מנת לקבל שיחות נכנסות ניתן להסב את המערכת למערכת מרכזיה בצורה מיידית דרך אתר, או להגדיר שלוחה:

      type=sip
      

      ואז בכניסה אליה השיחה תועבר לחשבון sip.

      אם המערכת שלכם לא תומכת בשירות ניתן לפתוח מערכת תומכת עכשיו ב 0773137770 שלוחה 3

      שימו לב, השירות כרגע ללא עלות חודשית והעלות היא רק על שיחות יוצאות. יתכן שמודול זה בעתיד יהיה בתשלום כל שהוא באיזה שהיא צורה לפי החלטת ההנהלה.

      אין אפשרות להפנות את השיחה לפלאפון האישי?

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      עידן
    • קובץ פירוט שיחות - איפה יש?

      היכן ניתן קובץ מסודר למצוא פירוט של כמות שעות האזנה ומאזינים בכל שלוחה בנפרד מאז הקמת הקו?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידן
    • השמעת קבצים משלוחה אחרת

      האם אפשר להגדיר שלוחה שתשמיע את קבצים 024 עד 089 משלוחה "" ? (רק את הקבצים הללו)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידן