פילטר - סקר
-
@dudu
אפשר להגדיר שבסיום הסקר יעבור לשלוחה אחרת -
@שאול-ני-ו אמר בפילטר - סקר:
@dudu
אפשר להגדיר שבסיום הסקר יעבור לשלוחה אחרתseker_end_goto=/1
ובשלוחה שם לשים פילטר שמי שנכנס לשלוחה לא יכול להיכנס פעם שניה
-
@שאול-ני''ו כלומר אתה מתכוון להעביר את הפילטר לאחר הסקר ולא לפניו?
תודה רבה!! יישר כח!! -
@dudu איך זה יעזור אם זה אחרי. תכלס הוא יוכל לענות כמה פעמים רק לא יועבר אחר כך לאותה שלוחה...
-
@כותב-מוסמך אז מה כן הפתרון?
-
@כותב-מוסמך @dudu הכוונה להעביר אחרי ההשתתפות בסקר לשלוחת הוספה שקטה לרש"ת, ולשים פילטר על הסקר עצמו
-
@כלומר אתה יכול להסביר למה הכוונה? איך שמים פילטר על הסקר עצמו? באותה שלוחה של הסקר?
-
נכון מאוד, בשלוחה עצמה של הסקר תשים פילטר לפי רש"ת, שיפנה את כל מי שברשימה החדשה שפתחת [שנוספים אליו אחרי ההשתתפות] לשלוחה אחרת
-
@dudu אם אתה לא יודע, אפשר להטמיע פילטר בכל שלוחה. הנה ההגדרות https://f2.freeivr.co.il/topic/94/פילטר-לפי-מספר-רשימות-תפוצה-שונות-כהטמעה-בכל-מודול
-
@כלומר אמר בפילטר - סקר:
@כותב-מוסמך @dudu הכוונה להעביר אחרי ההשתתפות בסקר לשלוחת הוספה שקטה לרש"ת, ולשים פילטר על הסקר עצמו
@כלומר אמר בפילטר - סקר:
נכון מאוד, בשלוחה עצמה של הסקר תשים פילטר לפי רש"ת, שיפנה את כל מי שברשימה החדשה שפתחת [שנוספים אליו אחרי ההשתתפות] לשלוחה אחרת
אבל הוא מזהה לפי תעודת זהות ולא לפי טלפון
-
אם היה מזוהה לפי טלפון הייתי עושה את ההגדרה הפשוטה בסקר שלא לאפשר לאותו טלפון לענות פעמיים, הבעיה היא שאין כזו הגדרה לסוג זיהוי אחר אלא רק לטלפון...
-
אולי אפשר להעביר את זה לבקשות לפיתוח...
-
לדעתי אפשר למצוא פתרון לזה, צריך לחשוב על שלוחה שמוסיף איזה פרט לזיהוי של המתקשר, ואשר לפי פרט זה נוכל לעשות הפניה בשלוחת הסקר.
-
@כלומר אמר בפילטר - סקר:
לדעתי אפשר למצוא פתרון לזה, צריך לחשוב על שלוחה שמוסיף איזה פרט לזיהוי של המתקשר, ואשר לפי פרט זה נוכל לעשות הפניה בשלוחת הסקר.
אולי באמת @כלומר צודק ותכניס אחרי הת.ז. זיהוי אוטמטי לפי טלפון ואת זה תוכל להגדיר בפילטר שאחרי הסקר
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק @כלומר בסך הכל יש לי סקר שאני רוצה שכל אחד יוכל לענות פעם אחת, אבל לא לפי טלפון אלא לפי ספרות שמקיש, כרגע עם הפילטר כל אחד יכול אכן להכנס לסקר רק פעם אחת ולכן אם לא ענה לסקר כבר לא יכול להכנס שוב, אין לזה פתרון? צריך להוסיף פיתוח שבשלוחת הסקר עצמה תהיה הגדרה שיזהה לפי id אחר ולא טלפון וייתן להכנס רק פעם אחת...
-
@dudu תעשה שלוחה לפני הסקר של קבלת נתונים לפי ת"ז, תגביל פעם אחת להרשמה לפי ת"ז, ואחרי ההרשמה שיעבור לסקר.
בהצלחה. -
@רבי-יצחק על זה אני מדבר, עשיתי פילטר שנכנס לפי ת"ז ומגביל כניסה לפעם אחת ואח"כ עובר לסקר, הבעיה היא שאם עבר לסקר, ולא ענה, אח"כ לא יכול להיכנס שוב לסקר, כי כבר עבר את הפילטר...
-
@dudu אני אסביר לך שוב, מה לדעתי צריך להיות הפתרון בשבילך.
הכניסה לסקר שלך כרגע זה על פי ת"ז, השאלה היא האם אפשר להוסיף לזיהוי הזה נתון נוסף, ובאופן אוטומטי. למשל מספר ת"ז זה נחסם, או מספר ת"ז זה קיבל עוד זיהוי - מספר מסוים או שם מסוים - שמזוהה עם המספר ת"ז הזה.
אם זה אפשרי, ואפשר להוסיף את הנתון הזה באופן אוטומטי ע"י מעבר לשלוחה מסוימת לאחר ההשתתפות בסקר, [או אולי הקשה על אישור, ואתה הופך את בקשת האישור ל"השלמת תהליך הסקר הקש 1" וכדו'], אז יש לנו את הפתרון.
כי אתה מכניס את הנתון הזה בפילטר שלפני הסקר, וכך הפילטר מסנן רק את אלו שקיבלו את התג שהדבקת עליהם לאחר ההשתתפות.
כמובן שאם יש סקרים כל יום וכדו', העניין מסתבך, איך לאפס את זה, או לשנות כל יום את ההגדרות. -
@כלומר לא הבנתי את כוונתך, איך אפשר להוסיף לפילטר נתון שמשתנה?
-
@dudu הרי הפילטר היא לאו דוקא לפי רש"ת, יש הרי רשימה של סוגי זיהוי, אלא שאני לא יודע אם אפשר לקשר ביניהם, למשל שכל מי שמזוהה עם מספר ת.ז. הזאת - יזוהה גם כמספר טלפון הזה, או כל פרט זיהוי אחר.
אופציה נוספת: כל תג אחר שאפשר להלביש על הזיהוי של ת.ז. אפילו אולי נקודות, למשל: כל מספר ת.ז. שקיבל נקודה יכול לעבור,
אני לא יודע אם אחד מהדברים האלו קיימים, אני רק אומר מה צריך לבדוק, ואפשר להיות יותר יצירתי ולחשוב על רעיונות מעין אלו...