• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    פילטר - סקר

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    6
    25
    953
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שאול ני''ו @dudu נערך לאחרונה על ידי

      @dudu
      אפשר להגדיר שבסיום הסקר יעבור לשלוחה אחרת

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש
        שאול ני''ו @שאול ני''ו נערך לאחרונה על ידי

        @שאול-ני-ו אמר בפילטר - סקר:

        @dudu
        אפשר להגדיר שבסיום הסקר יעבור לשלוחה אחרת

        seker_end_goto=/1
        

        ובשלוחה שם לשים פילטר שמי שנכנס לשלוחה לא יכול להיכנס פעם שניה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • D
          dudu נערך לאחרונה על ידי

          @שאול-ני''ו כלומר אתה מתכוון להעביר את הפילטר לאחר הסקר ולא לפניו?
          תודה רבה!! יישר כח!!

          כותב מוסמך תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • כותב מוסמך
            כותב מוסמך ניהול @dudu נערך לאחרונה על ידי כותב מוסמך

            @dudu איך זה יעזור אם זה אחרי. תכלס הוא יוכל לענות כמה פעמים רק לא יועבר אחר כך לאותה שלוחה...

            בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח. במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
            כנסו לאתר https://icall.site123.me/

            כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • D
              dudu נערך לאחרונה על ידי

              @כותב-מוסמך אז מה כן הפתרון?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • כ
                כלומר @כותב מוסמך נערך לאחרונה על ידי

                @כותב-מוסמך @dudu הכוונה להעביר אחרי ההשתתפות בסקר לשלוחת הוספה שקטה לרש"ת, ולשים פילטר על הסקר עצמו

                כותב מוסמך תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • D
                  dudu נערך לאחרונה על ידי

                  @כלומר אתה יכול להסביר למה הכוונה? איך שמים פילטר על הסקר עצמו? באותה שלוחה של הסקר?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • כ
                    כלומר נערך לאחרונה על ידי

                    נכון מאוד, בשלוחה עצמה של הסקר תשים פילטר לפי רש"ת, שיפנה את כל מי שברשימה החדשה שפתחת [שנוספים אליו אחרי ההשתתפות] לשלוחה אחרת

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • כ
                      כלומר נערך לאחרונה על ידי

                      @dudu אם אתה לא יודע, אפשר להטמיע פילטר בכל שלוחה. הנה ההגדרות https://f2.freeivr.co.il/topic/94/פילטר-לפי-מספר-רשימות-תפוצה-שונות-כהטמעה-בכל-מודול

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • כותב מוסמך
                        כותב מוסמך ניהול @כלומר נערך לאחרונה על ידי

                        @כלומר אמר בפילטר - סקר:

                        @כותב-מוסמך @dudu הכוונה להעביר אחרי ההשתתפות בסקר לשלוחת הוספה שקטה לרש"ת, ולשים פילטר על הסקר עצמו

                        @כלומר אמר בפילטר - סקר:

                        נכון מאוד, בשלוחה עצמה של הסקר תשים פילטר לפי רש"ת, שיפנה את כל מי שברשימה החדשה שפתחת [שנוספים אליו אחרי ההשתתפות] לשלוחה אחרת

                        אבל הוא מזהה לפי תעודת זהות ולא לפי טלפון

                        בניית מערכות ivr בפלטפורמת ימות המשיח. במקצועיות ובנסיון של מעל 5 שנים!
                        כנסו לאתר https://icall.site123.me/

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • D
                          dudu נערך לאחרונה על ידי

                          אם היה מזוהה לפי טלפון הייתי עושה את ההגדרה הפשוטה בסקר שלא לאפשר לאותו טלפון לענות פעמיים, הבעיה היא שאין כזו הגדרה לסוג זיהוי אחר אלא רק לטלפון...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • D
                            dudu נערך לאחרונה על ידי

                            אולי אפשר להעביר את זה לבקשות לפיתוח...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • כ
                              כלומר נערך לאחרונה על ידי

                              לדעתי אפשר למצוא פתרון לזה, צריך לחשוב על שלוחה שמוסיף איזה פרט לזיהוי של המתקשר, ואשר לפי פרט זה נוכל לעשות הפניה בשלוחת הסקר.

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ע
                                עמוד הימני פטיש החזק @כלומר נערך לאחרונה על ידי

                                @כלומר אמר בפילטר - סקר:

                                לדעתי אפשר למצוא פתרון לזה, צריך לחשוב על שלוחה שמוסיף איזה פרט לזיהוי של המתקשר, ואשר לפי פרט זה נוכל לעשות הפניה בשלוחת הסקר.

                                אולי באמת @כלומר צודק ותכניס אחרי הת.ז. זיהוי אוטמטי לפי טלפון ואת זה תוכל להגדיר בפילטר שאחרי הסקר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • D
                                  dudu נערך לאחרונה על ידי

                                  @עמוד-הימני-פטיש-החזק @כלומר בסך הכל יש לי סקר שאני רוצה שכל אחד יוכל לענות פעם אחת, אבל לא לפי טלפון אלא לפי ספרות שמקיש, כרגע עם הפילטר כל אחד יכול אכן להכנס לסקר רק פעם אחת ולכן אם לא ענה לסקר כבר לא יכול להכנס שוב, אין לזה פתרון? צריך להוסיף פיתוח שבשלוחת הסקר עצמה תהיה הגדרה שיזהה לפי id אחר ולא טלפון וייתן להכנס רק פעם אחת...

                                  ר כ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ר
                                    רבי יצחק @dudu נערך לאחרונה על ידי

                                    @dudu תעשה שלוחה לפני הסקר של קבלת נתונים לפי ת"ז, תגביל פעם אחת להרשמה לפי ת"ז, ואחרי ההרשמה שיעבור לסקר.
                                    בהצלחה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • D
                                      dudu נערך לאחרונה על ידי

                                      @רבי-יצחק על זה אני מדבר, עשיתי פילטר שנכנס לפי ת"ז ומגביל כניסה לפעם אחת ואח"כ עובר לסקר, הבעיה היא שאם עבר לסקר, ולא ענה, אח"כ לא יכול להיכנס שוב לסקר, כי כבר עבר את הפילטר...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • כ
                                        כלומר @dudu נערך לאחרונה על ידי

                                        @dudu אני אסביר לך שוב, מה לדעתי צריך להיות הפתרון בשבילך.
                                        הכניסה לסקר שלך כרגע זה על פי ת"ז, השאלה היא האם אפשר להוסיף לזיהוי הזה נתון נוסף, ובאופן אוטומטי. למשל מספר ת"ז זה נחסם, או מספר ת"ז זה קיבל עוד זיהוי - מספר מסוים או שם מסוים - שמזוהה עם המספר ת"ז הזה.
                                        אם זה אפשרי, ואפשר להוסיף את הנתון הזה באופן אוטומטי ע"י מעבר לשלוחה מסוימת לאחר ההשתתפות בסקר, [או אולי הקשה על אישור, ואתה הופך את בקשת האישור ל"השלמת תהליך הסקר הקש 1" וכדו'], אז יש לנו את הפתרון.
                                        כי אתה מכניס את הנתון הזה בפילטר שלפני הסקר, וכך הפילטר מסנן רק את אלו שקיבלו את התג שהדבקת עליהם לאחר ההשתתפות.
                                        כמובן שאם יש סקרים כל יום וכדו', העניין מסתבך, איך לאפס את זה, או לשנות כל יום את ההגדרות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • D
                                          dudu נערך לאחרונה על ידי

                                          @כלומר לא הבנתי את כוונתך, איך אפשר להוסיף לפילטר נתון שמשתנה?

                                          כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • כ
                                            כלומר @dudu נערך לאחרונה על ידי

                                            @dudu הרי הפילטר היא לאו דוקא לפי רש"ת, יש הרי רשימה של סוגי זיהוי, אלא שאני לא יודע אם אפשר לקשר ביניהם, למשל שכל מי שמזוהה עם מספר ת.ז. הזאת - יזוהה גם כמספר טלפון הזה, או כל פרט זיהוי אחר.
                                            אופציה נוספת: כל תג אחר שאפשר להלביש על הזיהוי של ת.ז. אפילו אולי נקודות, למשל: כל מספר ת.ז. שקיבל נקודה יכול לעבור,
                                            אני לא יודע אם אחד מהדברים האלו קיימים, אני רק אומר מה צריך לבדוק, ואפשר להיות יותר יצירתי ולחשוב על רעיונות מעין אלו...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון