• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    23 פוסטים 10 כותבים 1.3k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אהרן שובקסא מנותק
      אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
      נערך לאחרונה על ידי

      @מאיר-האלוף
      מה לא הבנת?

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מ מנותק
        מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
        נערך לאחרונה על ידי

        @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

        @מאיר-האלוף
        מה לא הבנת?

        ממאיר האלוף 2 minutes ago
        @אהרן-שובקס אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

        השלוחות אליהם תרצו להעלות את ההקלטה:

        api_add_1=path=2-4
        

        ואם אני רוצה לשתי הקלטות אז לשנות את ה

        _add_1
        

        ל

        _add_2
        

        ???

        אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • אהרן שובקסא מנותק
          אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
          נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

          @מאיר-האלוף
          לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :

          api_add_1=path=2
          

          ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:

          api_add_1=path=2-4
          

          ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:

          api_add_1=path=2-4-6
          
          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • מ מנותק
            מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
            נערך לאחרונה על ידי

            @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

            @מאיר-האלוף
            לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :

            api_add_1=path=2
            

            ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:

            api_add_1=path=2-4
            

            ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:

            api_add_1=path=2-4-6
            

            אאאאאההה ואם לשלוחה 2/1 אז לכתוב / ??

            אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • אהרן שובקסא מנותק
              אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
              נערך לאחרונה על ידי

              @מאיר-האלוף
              נכון

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
                נערך לאחרונה על ידי

                @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                @מאיר-האלוף
                נכון

                תודה

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ש מנותק
                  שמעון ירחי @מאיר האלוף
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מאיר-האלוף e9ab43a9-38e9-4e47-b86c-0a905d810d6b-image.png ככה זה טוב?
                  כאילו גם ההגדרה הראשונה וגם זאת

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • מ מנותק
                    מוטלה @שמעון ירחי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @שמעון-ירחי ממש לא.
                    ההגדרה השלישית שייכת למודול הזה
                    https://f2.freeivr.co.il/post/29785
                    לא ניתן לשלב אותה במודול הקלטות רגיל.

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • ש מנותק
                      שמעון ירחי @מוטלה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מוטלה לא הבנתי
                      תוכל לפרט

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • מ מנותק
                        מוטלה @שמעון ירחי
                        נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                        @שמעון-ירחי אתה רוצה שלוחה להקלטות, ושזה ישכפל את ההקלטה לכמה שלוחות נכון?
                        יש לך 2 אפשרויות:

                        1. להשתמש במודול הקלטות הרגיל ולהוסיף הגדרה שישכפל לעוד שלוחה.
                          בצורה הזו ניתן להגדיר שיקליט ל-2 שלוחות בלבד.
                          זה ההגדרות:
                        type=record
                        folder_move=/7
                        copy_record_link=5/8
                        hard_link=yes
                        

                        שורה 2 ו 3 זה לאיזה שלוחות ישכפל.
                        2. אם אתה רוצה להקליט ליותר מ-2 שלוחות, יש לך את המודול המגניב של @אהרן-שובקס תראה בקישור שצירפתי לך קודם.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון