• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    23 פוסטים 10 כותבים 1.3k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ מנותק
      פיסטוק חלבי @מתעניין
      נערך לאחרונה על ידי

      @מתעניין @עץ-השדה
      👍 👍 👍 👍

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • O מנותק
        oror053
        נערך לאחרונה על ידי

        חזק ביותר!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ מנותק
          מאיר האלוף מורחק @מתעניין
          נערך לאחרונה על ידי

          @מתעניין אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

          המשתמש @sh774
          גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
          אם מגדירים

          hard_link=yes
          

          זה מקליט ל 2 תיקיות
          ולא רק לינק!

          אפשר גם לשלוש??

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • מ מנותק
            מאיר האלוף מורחק @מתעניין
            נערך לאחרונה על ידי

            @מתעניין אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

            המשתמש @sh774
            גילה שגם בהקלטות רגילות (כלומר לא קמפיין)
            אם מגדירים

            hard_link=yes
            

            זה מקליט ל 2 תיקיות
            ולא רק לינק!

            איך בחרים איזה תיקיות להקליט???

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ע מנותק
              עץ השדה @מאיר האלוף
              נערך לאחרונה על ידי

              @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

              איך בחרים איזה תיקיות להקליט???

              א׳ זה שאלה לפה
              ב׳ תקרא את מודול הקלטות שוב. זה תוספת, לא מודול בפני עצמו

              @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

              אפשר גם לשלוש??

              אני רואה שראית את זה כבר - יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מאיר האלוף מורחק @עץ השדה
                נערך לאחרונה על ידי

                @עץ-השדה אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                איך בחרים איזה תיקיות להקליט???

                א׳ זה שאלה לפה
                ב׳ תקרא את מודול הקלטות שוב. זה תוספת, לא מודול בפני עצמו

                @מאיר-האלוף אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                אפשר גם לשלוש??

                אני רואה שראית את זה כבר - יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785

                אני לא מבין את המודל של @אהרן-שובקס

                אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • אהרן שובקסא מנותק
                  אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מאיר-האלוף
                  מה לא הבנת?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ מנותק
                    מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                    @מאיר-האלוף
                    מה לא הבנת?

                    ממאיר האלוף 2 minutes ago
                    @אהרן-שובקס אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

                    השלוחות אליהם תרצו להעלות את ההקלטה:

                    api_add_1=path=2-4
                    

                    ואם אני רוצה לשתי הקלטות אז לשנות את ה

                    _add_1
                    

                    ל

                    _add_2
                    

                    ???

                    אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
                      נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                      @מאיר-האלוף
                      לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :

                      api_add_1=path=2
                      

                      ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:

                      api_add_1=path=2-4
                      

                      ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:

                      api_add_1=path=2-4-6
                      
                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ מנותק
                        מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                        @מאיר-האלוף
                        לא אם אתה רוצה להעלות רק לשלוחה 2 אז אתה שם :

                        api_add_1=path=2
                        

                        ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 אז אתה שם:

                        api_add_1=path=2-4
                        

                        ואם אתה רוצה שיעלה גם ל2 וגם ל4 וגם ל6 אז תשים:

                        api_add_1=path=2-4-6
                        

                        אאאאאההה ואם לשלוחה 2/1 אז לכתוב / ??

                        אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • אהרן שובקסא מנותק
                          אהרן שובקס ניהול @מאיר האלוף
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מאיר-האלוף
                          נכון

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • מ מנותק
                            מאיר האלוף מורחק @אהרן שובקס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @אהרן-שובקס אמר בחדש ! לינק קשיח בהקלטות רגילות /הקלטה ל 2 שלוחות:

                            @מאיר-האלוף
                            נכון

                            תודה

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ש מנותק
                              שמעון ירחי @מאיר האלוף
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מאיר-האלוף e9ab43a9-38e9-4e47-b86c-0a905d810d6b-image.png ככה זה טוב?
                              כאילו גם ההגדרה הראשונה וגם זאת

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • מ מנותק
                                מוטלה @שמעון ירחי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שמעון-ירחי ממש לא.
                                ההגדרה השלישית שייכת למודול הזה
                                https://f2.freeivr.co.il/post/29785
                                לא ניתן לשלב אותה במודול הקלטות רגיל.

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ש מנותק
                                  שמעון ירחי @מוטלה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מוטלה לא הבנתי
                                  תוכל לפרט

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • מ מנותק
                                    מוטלה @שמעון ירחי
                                    נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                                    @שמעון-ירחי אתה רוצה שלוחה להקלטות, ושזה ישכפל את ההקלטה לכמה שלוחות נכון?
                                    יש לך 2 אפשרויות:

                                    1. להשתמש במודול הקלטות הרגיל ולהוסיף הגדרה שישכפל לעוד שלוחה.
                                      בצורה הזו ניתן להגדיר שיקליט ל-2 שלוחות בלבד.
                                      זה ההגדרות:
                                    type=record
                                    folder_move=/7
                                    copy_record_link=5/8
                                    hard_link=yes
                                    

                                    שורה 2 ו 3 זה לאיזה שלוחות ישכפל.
                                    2. אם אתה רוצה להקליט ליותר מ-2 שלוחות, יש לך את המודול המגניב של @אהרן-שובקס תראה בקישור שצירפתי לך קודם.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון