ניתוק שיחה בשלוחת ניתוב
-
איך אני עושה שבשלוחת ניתוב לאחר כעשר שניות השיחה תתנתק אוטומטי
-
@חיים-פרידמן אפשר ב-API, ככל הידוע לי האפשרות שהייתה פעם התבטלה
-
@חיים-פרידמן
יש עוד אפשרות לעשות שיעברו דרך שלוחה המגבילה את זמן השהות בקו -
@אהרן-שובקס אמר בניתוק שיחה בשלוחת ניתוב:
@חיים-פרידמן
יש עוד אפשרות לעשות שיעברו דרך שלוחה המגבילה את זמן השהות בקובזמנו נכתב בהוראות של הפונקציה הנ"ל שזה לא פועל במקרה של חיוג אל מחוץ למערכת, לא בדקתי עכשיו
-
@אהרן-שובקס אמר בניתוק שיחה בשלוחת ניתוב:
@חיים-פרידמן
יש עוד אפשרות לעשות שיעברו דרך שלוחה המגבילה את זמן השהות בקוזה בדיוק מה שהיה פעם ... לא אפשרי להפעיל הגבלת זמן שיחה ואז לבצע ניתוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות