שיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה record_ok=2
-
שיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה
לא רק #אני יסביר,
אני צריך לצטט, בקו שלי מקו אחר, (שלא נמצא על מערכת ימות המשיח)עשיתי תפריט, אם שלוחה 2 להקלטות, (הגדרתי קובץ שקט ל-M1012)
כך למשל: אם בקו "קול אנ''ש" מוגדר, מקש 2 להשהיה, (Pause)
אני מתקשר לקו קול אנ''ש, נכנס לדרשה אני רוצה לצטט, מפסיק באמצע, (מקש 2)מתקשר לקו שלי, נכנס לתפריט אם שלוחה 2 להקלטות,
מחבר את שתי השיחות, לוחץ 2, שמפעיל בו זמנית בקו שלי הקלטה, ובקו השני חזרה להשמעה,
עכשיו אם יש לי כמה דברים לצטט, כל פעם שאני לוחץ #
הוא מעביר קובץ בקו השני, ואני צריך עוד פעם לדפדףהכי טוב הגדרה כזו
record_ok=2יישר כח
-
@9121800 מצטרף לנ"ל
-
@9121800 זה לא אמור לעבוד על 2 הקווים בו זמנית
-
@33064325 זה אם עושים שיחה ממתינה אבל יש אפשרות אם שני קוים באותו המכשיר
-
פותח
record_stop_any_key=yes -
@יעקב אמר בשיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה record_ok=2:
פותח
record_stop_any_key=yesאיך עושים?
עושים את הקוד הזה בתוספת לקוד record_ok=2?? -
@קול-הקווים, בהגדרות המודול הקלטה הוסיפו את ההגדרה הזאת, כתוב שם כך
ניתן להגדיר שכל מקש יסיים את ההקלטה
record_stop_any_key=yes
דהיינו כשאתה מכניס את ההגדרה הזאת, אתה לא בוחר מקש מסויים שיסיים את ההקלטה, אלא כל מקש שתלחץ יסיים את ההקלטה...
-
@hmje22 אמר בשיהיה אפשר להגדיר כל מקש לסיום הקלטה record_ok=2:
@קול-הקווים, בהגדרות המודול הקלטה הוסיפו את ההגדרה הזאת, כתוב שם כך
ניתן להגדיר שכל מקש יסיים את ההקלטה
record_stop_any_key=yesדהיינו כשאתה מכניס את ההגדרה הזאת, אתה לא בוחר מקש מסויים שיסיים את ההקלטה, אלא כל מקש שתלחץ יסיים את ההקלטה...
כן ראיתי בנושא של זה
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות