שלוחת API
-
@אהבת-ישראל
א. יש פורום של API תשאל שם.
ב. נראה לי שיש לך בעיה של התחזות לאהבת ישראל של מנחם מנדל פליישער.... תבקש משמואל להחליף לך שם... -
@אברהם-אבנר
לא לא לא ממש לא!!!! אין לי מושג על מה מדובר, אני סך הכל משתמש חדש שרוצה לשאול שאלה
בבקשה תסביר לי את הבעיתיות ואסדר מייד
תודה!! -
@אברהם-אבנר
איך אני משנה את השם הזה?
תודה.. -
@אהבת-ישראל
תבקש מ @שמואל.... -
@אברהם-אבנר
סליחה על הבורות.. אבל איך אני שולח לו הודעה פרטית? אני לא רואה אופצייה כזאת.. -
@אהבת-ישראל
shmuel@yemot.co.il
אפשר גם לתייג הוא אמור להסתכל על זה מתישהו -
@שמואל
בבקשה, אני מבין שיש בעייתיות עם השם שלי, תוכל לשנות לי את זה?
תודה! -
@אהבת-ישראל עד כמה שידוע לי, אין אפשרות לשנות שם משתמש בפורום.
-
@אהבת-ישראל עד כמה שידוע לי, אין אפשרות לשנות שם משתמש בפורום.
למנהלים יש אפשרות (נראה לי)
כי בפורומים האחרים כן יש אפשרות -
@קול-הקווים פעם שאלתי ושמואל אמר לי שאם זה קריטי אז זה אפשרי אבל לא כדאי כי זה יוצר באגים
תראה איזה שם משתמש יש לי

-

-
@קול-הקווים
בסדר, נאלצתי לפתוח חדש....
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות