נתקע לי הקו!!
-
בניתי קו בפריייוט, הכל עבד כרגיל והיום יום שלם הוא שובת וא"א להתקשר אליו.... - המספר אינו פעיל!!
זה לא רשימה שחורה ולא שום דבר,
למישהו יש מושג???
דחוף!!! -
@שמואל ידידינו הטוב, אולי תעזור לי?

-
תנסה בכל זאת ליכנס בהגדרות קמפיין > ואז תגדיר > כל אחד יכול להאזין.
-
@רבי-יצחק תודה על התגובה,
בכל זאת ידעתי את זה קודם וככה מוגדר -
@סבא-המלך אם אתה מתקשר למספר הנכון של הקו, ולא טעית במספר או משהו.
תשלח מייל לשרות הלקוחות.
בהצלחה -
בכל זאת @רבי-יצחק אולי תכנס לניהול שלי ותבדוק? אני מאד לחוץ!
כתוב לי
תודה שעזרת!!
-
@סבא-המלך יש לך חשבון במתמחים טופ?
-
@brochabar מתמחים טופ חסום לי בנתיב,
מ"מ זכור לי שפתחתי... -
@סבא-המלך אמר בנתקע לי הקו!!:
בכל זאת @רבי-יצחק אולי תכנס לניהול שלי ותבדוק? אני מאד לחוץ!
כתוב לי
תודה שעזרת!!
פנה אלי והסדר בעזרת השם
-
@קול-הקווים סידרתי את הבעיה עם ימות,
זה היה בגלל שיש לי 2 מספרים והם בטלו לי אחד...
קיצור היה להם שיבושים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות