הפעלת צינתוק מהמחשב
-
יש אפשרות כזו? אני מדברת על הצינתוקים החינמיים
-
@אבגדה רק בוואצאפון
-
@אבגדה לא !!!! מה פתאום? זה כמו שתשאלי אם אפשר להפעיל שלוחה דרך האתר
-
-
@מוקיר-שבת זה משהו אחר, זה וואצפון
-
@avrham אם לא שמת לב גם כתבתי את זה
ב-IVR אפשר להפעיל קמפיין דרך המחשב (בעלות יחידות).
-
@מוקיר-שבת היא התכוונה לצינטוקים חינמיים לא קמפיין
-
@avrham אני יודע ולכן אמרתי שאי אפשר
-
אם יש לך מרכזיית אסטריסק פרטית מסתבר שתוכל להגדיר לו שיחייג למערכת ויכנס לשלוחה שמפעילה את הצינתוק
-
@שואל-ברצינות אמר בהפעלת צינתוק מהמחשב:
אם יש לך מרכזיית אסטריסק פרטית מסתבר שתוכל להגדיר לו שיחייג למערכת ויכנס לשלוחה שמפעילה את הצינתוק
מה זה מרכזיית אסטריסק פרטית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות