• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניית שיחה למערכת פרייבט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    90 פוסטים 10 כותבים 4.7k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מוקיר שבת @079
      נערך לאחרונה על ידי

      @079 רק ממערכת פרייבט אחרת

      Y 0 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • Y מנותק
        yonatan @מוקיר שבת
        נערך לאחרונה על ידי

        @מוקיר-שבת יש לימות המשיח לעשות הפניה להודעות אישיות לקו פרייבט?
        בעיקרון עשיתי כמו ש קופת הקהל עשה אבל יש לי מערכת שהם רוצים וואצפון ממש...

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מוקיר שבת @yonatan
          נערך לאחרונה על ידי

          @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

          @מוקיר-שבת יש לימות המשיח לעשות הפניה להודעות אישיות לקו פרייבט?
          בעיקרון עשיתי כמו ש קופת הקהל עשה אבל יש לי מערכת שהם רוצים וואצפון ממש...

          לא הבנתי כלום...

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • Y מנותק
            yonatan @מוקיר שבת
            נערך לאחרונה על ידי

            @מוקיר-שבת יש בוואטספ פון בIVR אפשרות להפנות לקו של ימות של הודעות אישיות + צינתוק.

            type=routing_yemot
            routing_yemot_number=0772610297
            

            אבל הבעיה שזה שרת רגיל, שאלתי אם יש קו כזה של ימות פרייבט

            מ נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 0 מנותק
              079 @מוקיר שבת
              נערך לאחרונה על ידי

              @מוקיר-שבת זה מפרייבט לפרייבט אבל עושה צליל כמו שעשיתי מספר נייד

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מוקיר שבת @079
                נערך לאחרונה על ידי

                @079 2 המערכות מתחילים באותו מספר?
                כי לי זה עבד מעולה

                0 מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 0 מנותק
                  079 @מוקיר שבת
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מוקיר-שבת כן שתיהם 073371

                  מ Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מוקיר שבת @yonatan
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yonatan אני לא חושב שיש להם את זה בפרייבט.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • מ מנותק
                      מוקיר שבת @079
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @079 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                      @מוקיר-שבת כן שתיהם 073371

                      אולי 073351???

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • Y מנותק
                        yonatan @079
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @079 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                        @מוקיר-שבת כן שתיהם 073371

                        לא נראה לי שזה קשור, זה קשור על איזה שרת זה. אבל אולי 073371 זה רק פרייבט.
                        גם לי יש פרייבט 073351

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מוקיר שבת @מוקיר שבת
                          נערך לאחרונה על ידי מוקיר שבת

                          @מוקיר-שבת אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                          כי לי זה עבד מעולה

                          !!!
                          @yonatan

                          0 Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 0 מנותק
                            079 @מוקיר שבת
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מוקיר-שבת כן זה 07335171 התבלבלתי😊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Y מנותק
                              yonatan @מוקיר שבת
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מוקיר-שבת אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                              @מוקיר-שבת אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                              כי לי זה עבד מעולה

                              !!!
                              @yonatan

                              ??

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • נ מנותק
                                נץ החמה @yonatan
                                נערך לאחרונה על ידי נץ החמה

                                @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                @מוקיר-שבת יש בוואטספ פון בIVR אפשרות להפנות לקו של ימות של הודעות אישיות + צינתוק.

                                type=routing_yemot
                                routing_yemot_number=0772610297
                                

                                אבל הבעיה שזה שרת רגיל, שאלתי אם יש קו כזה של ימות פרייבט

                                מה דעתך לפתוח קו של הודעות אישיות בשרת פרייבט? (אולי אני אפתח...)

                                😊

                                0 Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • 0 מנותק
                                  079 @נץ החמה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @נץ-החמה כן!!
                                  ( כידוע יש עכשיו פרייבט חינם!)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • Y מנותק
                                    yonatan @נץ החמה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @נץ-החמה יהיה מעולה!!!! אני בכלל בקושי הצלחתי לעשות את המדריך הזה, בסוף עזבתי.

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • נ מנותק
                                      נץ החמה @yonatan
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                      אני בכלל בקושי הצלחתי לעשות את המדריך הזה, בסוף עזבתי.

                                      אפשר לעשות הודעות אישיות גם דרך כאן.

                                      0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 0 מנותק
                                        079 @נץ החמה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @נץ-החמה אגב אם יש לי תיקיות במחשב עם קובץ ext.ini אפשר להעלות את זה לאתר?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מוקיר שבת @079
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @079 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                          @נץ-החמה אגב אם יש לי תיקיות במחשב עם קובץ ext.ini אפשר להעלות את זה לאתר?

                                          כן אבל מה זה קשור?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • Y מנותק
                                            yonatan @נץ החמה
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                            @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                            @מוקיר-שבת יש בוואטספ פון בIVR אפשרות להפנות לקו של ימות של הודעות אישיות + צינתוק.

                                            type=routing_yemot
                                            routing_yemot_number=0772610297
                                            

                                            אבל הבעיה שזה שרת רגיל, שאלתי אם יש קו כזה של ימות פרייבט

                                            מה דעתך לפתוח קו של הודעות אישיות בשרת פרייבט? (אולי אני אפתח...)

                                            😊

                                            יש למה לצפות?

                                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון