ניתוב שיחה למערכת בימות המשיח
-
@רבי-יצחק מה הכוונה? אני עושה את המערכת של ימות המשיח! 0773137770
-
@חדר-1 תנסו עוד פעם
-
-
@קול-הקווים לך זה עובד
-
@חדר-1 אמר בניתוב שיחה למערכת בימות המשיח:
@רבי-יצחק זה לא עובד, זה עושה "טו-טו"
המערכת שלך נמצאת בפרייבט?
-
@yonatan אמר בניתוב שיחה למערכת בימות המשיח:
@חדר-1 אמר בניתוב שיחה למערכת בימות המשיח:
@רבי-יצחק זה לא עובד, זה עושה "טו-טו"
המערכת שלך נמצאת בפרייבט?
כן
-
@חדר-1 אז זה לא יעבוד. אפשר רק מפרייבט לפרייבט
-
@yonatan וזהו?
-
@חדר-1 כן. אתה צריך לפתוח קו וואצפון? נראה לי שלסה יש ניתוב למספר בפרייבט
-
@yonatan אמר בניתוב שיחה למערכת בימות המשיח:
@חדר-1 כן. אתה צריך לפתוח קו וואצפון? נראה לי שלסה יש ניתוב למספר בפרייבט
איך הוא הצליח? ומה מספר הקו שלו?
-
@חדר-1 סליחה, התבלבלתי. אם אתה רוצה שלוחה לפתיחת וואצפון תגדיר
type=open_wap_reseller_customer -
@yonatan אמר בניתוב שיחה למערכת בימות המשיח:
@חדר-1 סליחה, התבלבלתי. אם אתה רוצה שלוחה לפתיחת וואצפון תגדיר
type=open_wap_reseller_customerזה לא עובד, זה עושה "טו-טו-טו"
-
@yonatan צדקת!
-
@חדר-1 השלוחה הזו עובדת? היו כל מיני דיונים בפורום אם עובד או לא.. (אולי אני טועה, ודיברו על שלוחת פתיחת קו IVR שלא עובד)
-
@yonatan אז אי אפשר לעבור לימות המשיח וכדומה?
-
@חדר-1 אפשר רק למערכות בפרייבט.
-
@yonatan ולעשות לא בפרייבט זה עולה יחידות וכו'?
יחי המלך המשיח -
@חדר-1 לא עולה ולא עובד.
-
@yonatan ואיך עושים מערכת שלא בפרייבט?
-
@yonatan כמו ימות המשיח ונחייג ונשמע ופורטל התוכן היהודי וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות