• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניית שיחה למערכת פרייבט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    90 פוסטים 10 כותבים 4.7k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonatan @נץ החמה
      נערך לאחרונה על ידי

      @נץ-החמה אה.... תודה על הרצון בכל מקרה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 0 מנותק
        0799 @נץ החמה
        נערך לאחרונה על ידי

        @נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
        בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת

        נ Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • נ מנותק
          נץ החמה @0799
          נערך לאחרונה על ידי

          @0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

          @נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
          בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת

          @yonatan אנחנו רק מדברים ו @0799 כבר פותח מערכת...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • Y מנותק
            yonatan @0799
            נערך לאחרונה על ידי

            @0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

            @נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
            בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת

            תודה!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • נ מנותק
              נץ החמה @0799
              נערך לאחרונה על ידי נץ החמה

              @0799 למי שאין לו 5 מוניטין, ב120 שניות אפשר לכתוב רק פוסט אחד, וכידוע ל @079 יש 3 מוניטין.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • נ מנותק
                נץ החמה
                נערך לאחרונה על ידי

                פוסט זה נמחק!
                0 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 0 מנותק
                  0799 @נץ החמה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נץ-החמה כן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 0 מנותק
                    0799 @נץ החמה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    ר' @נץ-החמה הסתבכתי קצת עם ההגדרות
                    תוכל להעלות לכאן קבצי ext.ini מוכנים ואני יעלה אותם למערכת?

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • נ מנותק
                      נץ החמה @0799
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @0799 למה לא להשתמש עם ההודעות אישיות האלה?

                      הרי במערכת שממנה מופנים לא ישמעו 'יש לך הודעה חדשה'...

                      0 Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 0 מנותק
                        0799 @נץ החמה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @נץ-החמה האמת שבידיוק הגעתי לשם איכשהוא ורציתי לכתוב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Y מנותק
                          yonatan @נץ החמה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                          @0799 למה לא להשתמש עם ההודעות אישיות האלה?

                          הרי במערכת שממנה מופנים לא ישמעו 'יש לך הודעה חדשה'...

                          אבל איתם צריך להקיש פעמיים את המספר טלפון!

                          0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 0 מנותק
                            0799 @yonatan
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @yonatan מה זאת אומרת?

                            Y נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Y מנותק
                              yonatan @0799
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @0799 שצריך להקיש את המספר טלפון, להקליט, ואז ללחוץ אותו שוב בשביל שישמע בכניסה לקו שיש לו הודעה אישית, והוא יכול להקיש מספר אחר שהוא ישמע. ובהדרכה של @קופת-הקהל לא צריך להקיש פעמיים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • נ מנותק
                                נץ החמה @0799
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @0799 @yonatan לא צריך להקיש פעמיים, רק אם משתמשים בתוסף הזה צריך.

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • Y מנותק
                                  yonatan @נץ החמה
                                  נערך לאחרונה על ידי yonatan

                                  @נץ-החמה נו, על זה דיברתי. כל הענין שיהיה הודעה אישית.
                                  את ההדרכה של @איש-יהודי-טוב עשיתי בלי בעיה. כשניסיתי את של קופת הקהל הסתבכתי..

                                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • נ מנותק
                                    נץ החמה @yonatan
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @yonatan שיהיה הודעה אישית, אבל לא שישמעו 'יש לך הודעה חדשה'.

                                    Y 0 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • Y מנותק
                                      yonatan @נץ החמה
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                      @yonatan שיהיה הודעה אישית, אבל לא שישמעו 'יש לך הודעה חדשה'.

                                      לוקח דקה לעשות את זה על המערכת שלך בלי להפנות!!

                                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • נ מנותק
                                        נץ החמה @yonatan
                                        נערך לאחרונה על ידי נץ החמה

                                        @yonatan

                                        לוקח דקה לעשות את זה על המערכת שלך בלי להפנות!!

                                        את של @איש-יהודי-טוב, אבל אם אתה רוצה שיהיה הודעת 'יש לך הודעה חדשה', אתה צריך את ההדרכה של @קופת-הקהל או של @HMJE22.

                                        א Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • 0 מנותק
                                          0799 @נץ החמה
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @נץ-החמה בקיצור?
                                          על המודול של @איש-יהודי-טוב?
                                          או של @קופת-הקהל ?
                                          לגבי הראשון כבר מוכן לי בלי התוסף

                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מנותק
                                            איש יהודי טוב @נץ החמה
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                            @yonatan

                                            לוקח דקה לעשות את זה על המערכת שלך בלי להפנות!!

                                            את של @איש-יהודי-טוב, אבל אם אתה רוצה שיהיה הודעת 'יש לך הודעה חדשה', אתה צריך את ההדרכה של @קופת-הקהל או של @HMJE22.

                                            למה אבל יש את התוסף?

                                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון