הפניית שיחה למערכת פרייבט
-
@נץ-החמה אה.... תודה על הרצון בכל מקרה
-
@נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת -
@0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת -
@0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכתתודה!!!
-
-
פוסט זה נמחק! -
@נץ-החמה כן
-
ר' @נץ-החמה הסתבכתי קצת עם ההגדרות
תוכל להעלות לכאן קבציext.iniמוכנים ואני יעלה אותם למערכת? -
-
@נץ-החמה האמת שבידיוק הגעתי לשם איכשהוא ורציתי לכתוב
-
@נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@0799 למה לא להשתמש עם ההודעות אישיות האלה?
הרי במערכת שממנה מופנים לא ישמעו 'יש לך הודעה חדשה'...
אבל איתם צריך להקיש פעמיים את המספר טלפון!
-
@yonatan מה זאת אומרת?
-
@0799 שצריך להקיש את המספר טלפון, להקליט, ואז ללחוץ אותו שוב בשביל שישמע בכניסה לקו שיש לו הודעה אישית, והוא יכול להקיש מספר אחר שהוא ישמע. ובהדרכה של @קופת-הקהל לא צריך להקיש פעמיים
-
-
@נץ-החמה נו, על זה דיברתי. כל הענין שיהיה הודעה אישית.
את ההדרכה של @איש-יהודי-טוב עשיתי בלי בעיה. כשניסיתי את של קופת הקהל הסתבכתי.. -
@yonatan שיהיה הודעה אישית, אבל לא שישמעו 'יש לך הודעה חדשה'.
-
@נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
@yonatan שיהיה הודעה אישית, אבל לא שישמעו 'יש לך הודעה חדשה'.
לוקח דקה לעשות את זה על המערכת שלך בלי להפנות!!
-
לוקח דקה לעשות את זה על המערכת שלך בלי להפנות!!
את של @איש-יהודי-טוב, אבל אם אתה רוצה שיהיה הודעת 'יש לך הודעה חדשה', אתה צריך את ההדרכה של @קופת-הקהל או של @HMJE22.
-
@נץ-החמה בקיצור?
על המודול של @איש-יהודי-טוב?
או של @קופת-הקהל ?
לגבי הראשון כבר מוכן לי בלי התוסף -
@נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:
לוקח דקה לעשות את זה על המערכת שלך בלי להפנות!!
את של @איש-יהודי-טוב, אבל אם אתה רוצה שיהיה הודעת 'יש לך הודעה חדשה', אתה צריך את ההדרכה של @קופת-הקהל או של @HMJE22.
למה אבל יש את התוסף?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות