• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניית שיחה למערכת פרייבט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    90 פוסטים 10 כותבים 4.7k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נ מנותק
      נץ החמה @yonatan
      נערך לאחרונה על ידי נץ החמה

      @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

      @מוקיר-שבת יש בוואטספ פון בIVR אפשרות להפנות לקו של ימות של הודעות אישיות + צינתוק.

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0772610297
      

      אבל הבעיה שזה שרת רגיל, שאלתי אם יש קו כזה של ימות פרייבט

      מה דעתך לפתוח קו של הודעות אישיות בשרת פרייבט? (אולי אני אפתח...)

      😊

      0 Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • 0 מנותק
        079 @נץ החמה
        נערך לאחרונה על ידי

        @נץ-החמה כן!!
        ( כידוע יש עכשיו פרייבט חינם!)

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          yonatan @נץ החמה
          נערך לאחרונה על ידי

          @נץ-החמה יהיה מעולה!!!! אני בכלל בקושי הצלחתי לעשות את המדריך הזה, בסוף עזבתי.

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • נ מנותק
            נץ החמה @yonatan
            נערך לאחרונה על ידי

            @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

            אני בכלל בקושי הצלחתי לעשות את המדריך הזה, בסוף עזבתי.

            אפשר לעשות הודעות אישיות גם דרך כאן.

            0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 0 מנותק
              079 @נץ החמה
              נערך לאחרונה על ידי

              @נץ-החמה אגב אם יש לי תיקיות במחשב עם קובץ ext.ini אפשר להעלות את זה לאתר?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מוקיר שבת @079
                נערך לאחרונה על ידי

                @079 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                @נץ-החמה אגב אם יש לי תיקיות במחשב עם קובץ ext.ini אפשר להעלות את זה לאתר?

                כן אבל מה זה קשור?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • Y מנותק
                  yonatan @נץ החמה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                  @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                  @מוקיר-שבת יש בוואטספ פון בIVR אפשרות להפנות לקו של ימות של הודעות אישיות + צינתוק.

                  type=routing_yemot
                  routing_yemot_number=0772610297
                  

                  אבל הבעיה שזה שרת רגיל, שאלתי אם יש קו כזה של ימות פרייבט

                  מה דעתך לפתוח קו של הודעות אישיות בשרת פרייבט? (אולי אני אפתח...)

                  😊

                  יש למה לצפות?

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • נ מנותק
                    נץ החמה @yonatan
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yonatan

                    כרגע 'אין כרגע מספרים פנויים, אנא נסו שוב במועד מאוחר יותר'

                    Y 0 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Y מנותק
                      yonatan @נץ החמה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @נץ-החמה אה.... תודה על הרצון בכל מקרה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 0 מנותק
                        0799 @נץ החמה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
                        בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת

                        נ Y 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • נ מנותק
                          נץ החמה @0799
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                          @נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
                          בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת

                          @yonatan אנחנו רק מדברים ו @0799 כבר פותח מערכת...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • Y מנותק
                            yonatan @0799
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @0799 אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                            @נץ-החמה במשתמש הקודם לא הצלחתי לכתוב כולם
                            בכל זאת יש לי מספר ואני עובד על המערכת

                            תודה!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • נ מנותק
                              נץ החמה @0799
                              נערך לאחרונה על ידי נץ החמה

                              @0799 למי שאין לו 5 מוניטין, ב120 שניות אפשר לכתוב רק פוסט אחד, וכידוע ל @079 יש 3 מוניטין.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • נ מנותק
                                נץ החמה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                0 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 0 מנותק
                                  0799 @נץ החמה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @נץ-החמה כן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 0 מנותק
                                    0799 @נץ החמה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    ר' @נץ-החמה הסתבכתי קצת עם ההגדרות
                                    תוכל להעלות לכאן קבצי ext.ini מוכנים ואני יעלה אותם למערכת?

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • נ מנותק
                                      נץ החמה @0799
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @0799 למה לא להשתמש עם ההודעות אישיות האלה?

                                      הרי במערכת שממנה מופנים לא ישמעו 'יש לך הודעה חדשה'...

                                      0 Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 0 מנותק
                                        0799 @נץ החמה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @נץ-החמה האמת שבידיוק הגעתי לשם איכשהוא ורציתי לכתוב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • Y מנותק
                                          yonatan @נץ החמה
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                          @0799 למה לא להשתמש עם ההודעות אישיות האלה?

                                          הרי במערכת שממנה מופנים לא ישמעו 'יש לך הודעה חדשה'...

                                          אבל איתם צריך להקיש פעמיים את המספר טלפון!

                                          0 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 0 מנותק
                                            0799 @yonatan
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @yonatan מה זאת אומרת?

                                            Y נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון