מיקומך בתור
-
-
@חדר-1 אמר במיקומך בתור:
זה עובד טוב! תודה!
אבל הוא אומר "מספר המאזינים גדול מהמוגדר" אני רוצה לעשות את זה הודעתztomao+patiach(שיחתכם חשובה לנו) יש אפשרו כזו או שצריך להעלות קובץ?*אפשרות
-
@חדר-1 אמר במיקומך בתור:
זה עובד טוב! תודה!
אבל הוא אומר "מספר המאזינים גדול מהמוגדר" אני רוצה לעשות את זה הודעתztomao+patiach(שיחתכם חשובה לנו) יש אפשרו כזו או שצריך להעלות קובץ?יש כזאת אפשרות?
-
יש בכלל כזאת הודעה (
M2526)? -
@מאיר-2000 זה לא מתעדכן, אני מתקשר מ2 טלפונים, באחד זה עובד ובאחד הוא אומר מס' המאזינים גדול וכו', ולאחר שאני מנתק בראשון הוא ממשיך לומר "מספר המאזינים בשלוחה גדול מהמוגדר"
-
@חדר-1
יש לך מייל? -
-
@חדר-1 במודול הזה של ימות המשיח יש באגים,
ולכן כדאי לך להשתמש במודול הזה של @אהרן-שובקס. -
@מוקיר-שבת אמר במיקומך בתור:
@חדר-1 במודול הזה של ימות המשיח יש באגים,
ולכן כדאי לך להשתמש במודול הזה של @אהרן-שובקס.לא עבד לי, אולי טעיתי במשהו
מישהו מוכן לעזור לי במה להטמיע בדיוק? -
@חדר-1 יש לך פרייבט או רגיל?
-
@חדר-1 אם זה פרייבט, תוסיף את השורה הבאה:
api_add_5=private=yes -
@נץ-החמה אמר במיקומך בתור:
@חדר-1 אם זה פרייבט, תוסיף את השורה הבאה:
api_add_5=private=yesעשיתי לא הצליח
-
לא הבנתי כמעט מה כתוב שם...
-
@חדר-1 אמר במיקומך בתור:
@נץ-החמה אמר במיקומך בתור:
@חדר-1 אם זה פרייבט, תוסיף את השורה הבאה:
api_add_5=private=yesעשיתי לא הצליח
אולי תביא את ההגדרות שכתבת?
לא הבנתי כמעט מה כתוב שם...
איפה?
-
@חדר-1 גם לי זה לא בדיוק עבד בפריייבט. יש במודול הזה תקלות בפרייבט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות