איך מגדירים קובץ הראשון ברוכים הבאים לשלוחת השמעת קבצים לכל המערכת,
-
להשמיע את זה בכל שלוחות - השמעת קבצים בלבד.!
יש אפשרות,
ואם כן, איך.? -
@טראכט-איין-מינוט אמרתי שזה יהיה כך
-
@טראכט-איין-מינוט
אפשר ב2 אפשרויות:דרך האתר: להוסיף פשוט את ההקלטה ב"ברוכים הבאים".
דרך הטלפון: בשלוחת ניהול (0 - ברירת מחדל), יש לך שם אפשרות להוסיף..
-
לא לזה התכוונתי,
אני צריך שיהיה הקובץ הזה מוגדר כקובץ ראשון ברוכים הבאים בכל שלוחות המערכת של השמעת קבצים,
וגם שלוחות של השמעת קבצים שיפתחו בעתיד, - שיהיה לזה ההגדרה הזאת. -
@שניאור-זלמן-0 אמר באיך מגדירים קובץ הראשון ברוכים הבאים לשלוחת השמעת קבצים לכל המערכת,:
באם עזרתי - אנא תוסיפו
אזהרה לפני הרחקה!
-
פוסט זה נמחק! -
לא הבנתי.
-
@שמואל ?
-
@טראכט-איין-מינוט מה לא הבנת?
-
איך עושים זאת.!
מה שביקשתי לעזרה. -
@טראכט-איין-מינוט דרך האתר הבנת?
-
לא,
אף אחד עוד לא נתן לי עצה לזה,
רק אומרים ומצטטים דברים, -
@טראכט-איין-מינוט , באתר, בכל שלוחה יש את ההגדרה הבאה (ב"הודעות):

תעלה לשם את את ההקלטה שאתה רוצה, ואז ישמעו אותה ראשונה.
-
אני מתכוון - איך אפשר לעשות שיושמע אותה הודעה כראשונה בכל שלוחות ההשמעת קבצים בלבד בכל המערכת - וגם שלוחות שיפתחו בעתיד - יהיה לה את ההגדרה הזאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות