לקוח לא יכול לקבל את שיחתכם
-
שאני מתקשר למספר של הקו שלי הוא אומר שהלקוח לא יכול לקבל את שיחתכם למה?
-
@avrham תביא הגדרות של השלוחה
ותבדוק בקמפין שעומד על

אם לא תשנה את זה -
@קול-הקווים כתוב כל אחד יכול להכנס
-
@avrham ומה הההגדרות בתפריט הראשי?
-
@קול-הקווים זה משויחך לתוך שלוחה שמוגדר בה:
type=playfile say_length=no play_beep=no control_play1=go_to_folder playfile_control_play_1_goto=/217/1/1 control_play2=go_to_folder playfile_control_play_2_goto=/217/1/2 control_play9=go_to_folder playfile_control_play_9_goto=/217/1/9 control_play0=go_to_folder playfile_control_play_0_goto=/217/1/0 -
@avrham בתפרי7ט הראשי?
-
@קול-הקווים השלוחה שלה המספר משויחך יש את ההגדרה הזו
-
@avrham ומה ההגדרה בתפריט ראשי ?
-
@avrham
הכי טוב תפנה לשירות לקוחות -
@אהרן-שובקס בסדר הסתדר השרות לקוחות סידרו לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות