• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השארת הודעה בשלוחה, ושהמאזין יופנה אוטומטית לשמיעתה בחיוג אם ההודעה חדשה, יש מצב?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    25 פוסטים 4 כותבים 832 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שאול @פישל
      נערך לאחרונה על ידי

      @פישל אמר בהשארת הודעה בשלוחה, ושהמאזין יופנה אוטומטית לשמיעתה בחיוג אם ההודעה חדשה, יש מצב?:

      א. איך אני עושה שבכניסה למערכת ישר המחייג יעבור לשלוחה 30 ואז לפי הפילטר או שישאר או שיחזור חזרה לתפריט

      הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      
      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • פ מנותק
        פישל @שאול
        נערך לאחרונה על ידי

        @שאול שאלה (מקוה) שאחרונה...
        אני רוצה שהשלוחה שיכנסו אליה פעם אחת היא שלוחה 3, איפה אני צריך לשים את הפילטר בתפריט הראשי או בשלוחה 3
        אני הגדרתי כך בתפריט הראשי

        type=menu
        הודעה על חדר ועידה פעיל
        menu_say_conf_bridge=yes
        menu_say_conf_bridge_1=9
        מעבר לשלוחה מתפריט ראשי פעם אחת בהתקשרות
        check_did_and_go_to_folder=yes
        check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
        go_to_folder=/3
        

        ובשלוחה מספר 3 הגדרתי כך

        פילטר כניסה
        type=access_filter
        פעם אחת בשנה
        access_filter_1=h.*.*.*.*.*.*.1.none
        לאן יעבור אם מורשה
        access_filter_yes_goto=/3
        לאן ילך אם לא מורשה
        access_filter_no_goto=/
        

        תכלס משהו לא תקין כי זה לא עובר...

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מוטלה @פישל
          נערך לאחרונה על ידי

          @פישל הפילטר הוא שלוחה נפרדת, אי אפשר להשמיע שם קבצים וכדו', אם עשית את הפילטר בשלוחה 3, תגדיר שיעבור לשלוחה 3>1 במקרה שזה הפעם הראשונה שלו ושם תכניס את ההקלטות

          פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • פ מנותק
            פישל @מוטלה
            נערך לאחרונה על ידי פישל

            @מוטלה וההגדרה בשלוחה ראשית נכונה, אני צריך להכניס שם הפניה לשלוחה אחרת

            type=go_to_folder ו go_to_folder=/
            

            פלוס מה שכתבת

             check_did_and_go_to_folder=yes
            check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
            

            ?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מוטלה @פישל
              נערך לאחרונה על ידי

              @פישל רק את ההגדרות השניות, אתה צריך גם לעלות קובץ מתאים
              תראה כאן

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • פ מנותק
                פישל @מוטלה
                נערך לאחרונה על ידי פישל

                @מוטלה ב"ה כעת הכל עובד חלק רק בעיה אחת
                הקמתי שלוחה של מחיקת הלוג כך

                type=access_filter
                access_filter_mode=delete
                access_filter_delete_from=/10
                access_filter_delete_all=yes
                מצב שקט
                access_filter_delete_quiet=yes
                

                וכשאני נכנס אליה ישירות זה עובד מצוין
                אך כשאני מפנה אליה משלוחה אחרת זה לא עובד, אשמח לקבל מידע למה..
                זה ההגדרה שאני מנסה לעשות

                type=record
                באיזה שלוחה ישאיר את ההודעה
                folder_move=10/1
                שיכפול ההקלטה
                copy_record_link=3
                הקשה על סולמית מאשרת את ההודעה ישירות
                record_ok=#
                ביטול השמעת מספר ההקלטה
                say_record_number=no
                say_record_menu=no
                שליחת צינתוק מיידי בלי הקשה
                record_end_run_tzintuk=yes
                record_ok_end_run_tzintuk
                list_tzintuk=10
                מעבר לשלוחה אחרת
                end_goto_2
                record_end_goto_2=/6
                
                מ 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מוטלה @פישל
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @פישל לא נכנסתי להגדרות שלך, אבל כשאתה מפנה לשלוחה אחרת אתה עובר לשם? יכול להיות שהטעות היא בניתוב לשלוחה..

                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • פ מנותק
                    פישל @מוטלה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מוטלה תודה על ההארה
                    הטעות הייתה שהיה צריך למחוק את השורה הראשונה ולהשאיר רק את השורה השניה

                    end_goto_2
                    record_end_goto_2=/6
                    
                    
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 3 מנותק
                      33064325 @פישל
                      נערך לאחרונה על ידי 33064325

                      @מוטלה תיקן אותי ההי לי טעות

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מוטלה @33064325
                        נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                        @33064325 זה לא הגדרה איפה נמצא הקובץ?
                        זה ההגדרה איזה שורה למחוק:

                        access_filter_delete_number=1
                        
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון