איך אני עושה שלוחת הקלטת הודעות למערכת?
-
אשמח לשמוע!
-
@דב-פאלי שמקליטים הודעות לשלוחה אחרת?
-
@דב-פאלי שלוחת הקלטות
type=record title=הקלטות למנהל say_record_number=no say_record_menu=no folder_move=/8שלוחה 8 - שמיעת ההודעות
type=playfile title=שמיעת הודעות של מנהל password=****** say_length=no -
-
@דב-פאלי פעם הבאה תעשה חיפוש באזור התעשייה - הגדרות המערכת.
-
@avrham מה זה קשור? זה להקליט הודעות מערכת
-
-
@חדר-1 מה זה קשור?
-
@yonatan אמר באיך אני עושה שלוחת הקלטת הודעות למערכת?:
@דב-פאלי שלוחת הקלטות
type=record title=הקלטות למנהל say_record_number=no say_record_menu=no folder_move=/8שלוחה 8 - שמיעת ההודעות
type=playfile title=שמיעת הודעות של מנהל password=****** say_length=noאז אתה הבאת לו פה...
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות