ניהול שיגור הודעות
-
פוסט זה נמחק!
-
אני יודע
-
האם למישהו יש פיתרון?
@שמואל
@איש-יהודי-טוב @יוסף-ח @נץ-החמה @חיים-6 @yonatan @ימות-המשיח -
-
@ישראל2006 אמר בניהול שיגור הודעות:
האם למישהו יש פיתרון?
@שמואל
@איש-יהודי-טוב @יוסף-ח @נץ-החמה @חיים-6 @yonatan @ימות-המשיחהדבר הזה בכלל לא אמור להיות קיים
-
@ישראל2006
תפנה ל y0773137770@gmail.com -
@איש-יהודי-טוב
זה תמיד היה, אני חדש בפורום אבל לא במערכות -
@ישראל2006 אמר בניהול שיגור הודעות:
@איש-יהודי-טוב
זה תמיד היה, אני חדש בפורום אבל לא במערכותזה ממש מוזר
-
במערכות אני כבר שנה מתעסק
-
@איש-יהודי-טוב
יש לך וירטואל פלוס? -
@ישראל2006
נכון, גם אני זוכר כך מה שנשאר זה רק ש @שמואל יגיד לנו למה ביטלו את זה? -
@ישראל2006 אמר בניהול שיגור הודעות:
במערכות אני כבר שנה מתעסק
זה לא המקום לפרסום שנות ניסיון
אני 8 שנים
-
@יוסף-ח אמר בניהול שיגור הודעות:
@ישראל2006
נכון, גם אני זוכר כך מה שנשאר זה רק ש @שמואל יגיד לנו למה ביטלו את זה?כי זה ככל הנראה בכלל לא היה אמור להיות
-
-
@איש-יהודי-טוב אמר בניהול שיגור הודעות:
@יוסף-ח אמר בניהול שיגור הודעות:
@ישראל2006
נכון, גם אני זוכר כך מה שנשאר זה רק ש @שמואל יגיד לנו למה ביטלו את זה?כי זה ככל הנראה בכלל לא היה אמור להיות
למה אתה חושב ככה
-
@יוסף-ח אמר בניהול שיגור הודעות:
@איש-יהודי-טוב אמר בניהול שיגור הודעות:
@יוסף-ח אמר בניהול שיגור הודעות:
@ישראל2006
נכון, גם אני זוכר כך מה שנשאר זה רק ש @שמואל יגיד לנו למה ביטלו את זה?כי זה ככל הנראה בכלל לא היה אמור להיות
למה אתה חושב ככה
כי וירטואל+ הוא מספר אישי
-
@איש-יהודי-טוב
לא בדיוק
אם כן אז למה זה כן היה עד היום? -
-
@איש-יהודי-טוב הוא הוסיף את השורה:
אם כן אז למה זה כן היה עד היום?
-
@נץ-החמה אמר בניהול שיגור הודעות:
@איש-יהודי-טוב הוא הוסיף את השורה:
אם כן אז למה זה כן היה עד היום?
זה מה שמוזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות