סוג המוזיקה בהמתנה לשידור החי שאני בוחר
-
איך אני מכניס מוזיקה משלי להמתנה לשידור החי (קובץ)?
-
????????
-
@חדר-1
https://f2.freeivr.co.il/post/673או לפנות לשירות לקוחות להוספת מוזיקה אישית בתשלום
-
@33064325 אמר בסוג המוזיקה בהמתנה לשידור החי שאני בוחר:
@חדר-1
https://f2.freeivr.co.il/post/673או לפנות לשירות לקוחות להוספת מוזיקה אישית בתשלום
ולמה זה בתשלום?
-
-
@33064325 אמר בסוג המוזיקה בהמתנה לשידור החי שאני בוחר:
@יאיר-32 אמר בסוג המוזיקה בהמתנה לשידור החי שאני בוחר:
ולמה זה בתשלום?
ככה!
למה לדבר "ככה". כי פשוט הם מעדיפים שישמעו שזה דרך ימות המשיח, פרסום ממש לא רע, וכמו שיש בסוף כל תפריט.
-
-
@33064325 אבל לי נראה שיש להם אינטרס בזה, כמו שפעם היה תקליט בפתיח השידור חי שזה מועבר דרך ימות המשיח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות