השמעת הקובץ שהמאזין עצמו הקליט
-
יש לי שלוחה מסוימת במערכת לדוגמה 1 שהיא מוגדרת ההקלטות למנהל (הקלטות נשמרות בשלוחה אחרת אי שם)
עכשיו האם אפשרי שאני עושה ששלוחה לדוגמא 2 מוגדרת כהשמעת קבצים לפלאפון הקליט זאת אומרת אם מספר טלפון מסוים הקליט לי הודעה בשלוחה 1 אז כשהוא גומר להקליט וחוזר לתפריט הראשי שם הוא מקיש 2 ואז הוא שומע כביכול את ההקלטות שהקליט בשלוחה 1 ואם הוא ילחץ במהלך האזנה 7 וימחק את הקובץ אז גם לשלוחה של ההנהלה (השמעת קבצים) ימחק הקובץ
@מוטלה @קול-הקווים -
אני לא כזה טוב בדברים האלה אבל מאחר ואף אחד לא ענה לך אז דבר ראשון אם זה ממש דחוף ויש לך זמן תיבדוק ב https://f2.freeivr.co.il/category/1/אזור-התעשיה-הגדרות-המערכת
ואם זה עדין לא עובד לך תיכתוב ל( @שמואל ) -
-
@יוסף-ח אמר בהשמעת הקובץ שהמאזין עצמו הקליט:
יש לי שלוחה מסוימת במערכת לדוגמה 1 שהיא מוגדרת ההקלטות למנהל (הקלטות נשמרות בשלוחה אחרת אי שם)
עכשיו האם אפשרי שאני עושה ששלוחה לדוגמא 2 מוגדרת כהשמעת קבצים לפלאפון הקליט זאת אומרת אם מספר טלפון מסוים הקליט לי הודעה בשלוחה 1 אז כשהוא גומר להקליט וחוזר לתפריט הראשי שם הוא מקיש 2 ואז הוא שומע כביכול את ההקלטות שהקליט בשלוחה 1 ואם הוא ילחץ במהלך האזנה 7 וימחק את הקובץ אז גם לשלוחה של ההנהלה (השמעת קבצים) ימחק הקובץ
@מוטלה @קול-הקוויםאתה יכול לעשות את ההגדרות כמו בתא קולי פה שהוא רק נכנס להקלטה ושהוא מסיים הוא לא יכול לעבור לשום שלוחה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות