יצירת תא קולי (מעודכן)
-
קרדיט ל @BROCHABAR הועתק ממתמחים טיפ
דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.
ב. ימות המשיח עכשיו פיתחו משהו וכל ההגדרות ייותר קלים, אז להלן ההגדרות
בשלוחה הראשית מגדיריםtype=menu check_template_filter=1 check_template_filter_active_go_to=/1 check_template_filter_none_go_to=/2בשלוחה 1 הגדירו
type=playfileבשלוחה 2 הגדירו
type=record folder_move=/1 list_tzintuk=123 record_ok=# record_end_run_tzintuk=yes hangup_insert_file=yes hangup_send_tzintuk=yes say_record_number=no say_record_menu=no record_end_goto=/hangupלשנות את הודעת מערכת מספר
M1012
ל. הגעתם לתא הקולי מספר------ אנא השעירו הודעתכם לאחר הצליל ובסיום הקישו סולמית או נתקו את השיחה
ולא לשכוח להירשם לצינתוקים (ולאחר הרישום לימחק את שלוחת הרישום)type=tzintuk list_tzintuk=123ודבר אחרון
להוסיף את מספר הטלפון שעליו אתם עושים את שירות התא קולי לרשימת תפוצה 1
מקווה שמובן -
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-הסברים מסודרים ממשתמשים ב-
-
ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-ניהול ב-
-
מ מתנסה php api התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות