מי יודע להסביר לגלעד, ככה שיבין?
-
@אייזיק אם אתה רוצה יש לי תוסף לוורד של ניקוד
-
@חנון-המרבה אמר במי יודע להסביר לגלעד, ככה שיבין?:
מה שחשוב זה שיהיה שפת המקשים ל HE3 כמו בתמונה ולא במצב HE.
מה זה HE3?
לי יש רק HE והניקוד עובד מעולה, וזה עובד בכל מקום לא רק בוורד, אפשר לנקד עם זה ישירות באתר...ולגופו של עניין זכור לי שפסיק מפריד את זה, וגלעד מבין שזה אות.
-
@כבר-כאן אמר במי יודע להסביר לגלעד, ככה שיבין?:
@אייזיק אם אתה רוצה יש לי תוסף לוורד של ניקוד
אני רוצה
-
-
@כבר-כאן חסום, תוכל להעלות לכאן?
-
-
@yonatan מה חסום זה פתוח בהכל
-
@נץ-החמה תודה רבה
-
@yonatan באיזה חברת הגנה אתה?
-
-
@wiznitz אצלי ניסיתי מתמחים טופ בכמה צורות ואחרי כמה פעמים עבד לי עם רווח
-
@wiznitz הסיסמה היא 'מתמחים טופ', (צריך לנסות עם י' ובלי י', עם רווח).
-
-
@wiznitz אני מצליח רק בלי י'.
-
@נץ-החמה לי עבד עם
-
@yonatan באיזה תוכנה אתה פותח את הקובץ?
-
@נץ-החמה WinRAR
-
-
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן מסתמא כן. כי אם יש ניקוד, אז הוא קורא נכון.
(אגב, אין גלעד כבר, יש את אליק
)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות