מי יודע להסביר לגלעד, ככה שיבין?
-
-
@yonatan מה חסום זה פתוח בהכל
-
@נץ-החמה תודה רבה
-
@yonatan באיזה חברת הגנה אתה?
-
-
@wiznitz אצלי ניסיתי מתמחים טופ בכמה צורות ואחרי כמה פעמים עבד לי עם רווח
-
@wiznitz הסיסמה היא 'מתמחים טופ', (צריך לנסות עם י' ובלי י', עם רווח).
-
-
@wiznitz אני מצליח רק בלי י'.
-
@נץ-החמה לי עבד עם
-
@yonatan באיזה תוכנה אתה פותח את הקובץ?
-
@נץ-החמה WinRAR
-
-
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן מסתמא כן. כי אם יש ניקוד, אז הוא קורא נכון.
(אגב, אין גלעד כבר, יש את אליק
) -
@נץ-החמה אמר במי יודע להסביר לגלעד, ככה שיבין?:
@yonatan אמר במי יודע להסביר לגלעד, ככה שיבין?:
WinRAR
אני בZIP-7, תנסה להוריד את ZIP-7.
יש לי. אבל למה אני צריך? בשביל שאני יוכל לפתוח בלי י'?
-
@yonatan
*אליק -
@yonatan תנסה, יכול להיות שזה קשור בתוכנה.
-
@נץ-החמה למה?? הורדתי כבר וזה עובד על וורד
-
@yonatan כדי שיהיה תשובה האם צריך עם י' או בלי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות