מודלים חדשים
-
@avrham
אוקי אני יודע כבר מה הבעייה ואסדר זאת בעזרת השם, פשוט יש קריסות בוורדפס -
@קו-מהיר אמר במודלים חדשים:
מודול חדש!
אימות רובוטtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/robote.php api_add_0=go_to_ok=שלוחה למעבר כשהאימות הצליח api_add_1=go_to_no=שלוחה למעבר כשהאימות לא הצליחלהגדרה שישמיע הודעות מערכת תוסיפו :
api_add_2=hod=yesואז יש לשים את ההודעות
k0969לצורכי אבטחה מיד נשמיע לכם שלוש ספרות אותן תצטרכו להקיש על מקשי הטלפון הספרות הן
k0970אנא הקישו את הספרות כעת
k0971המקש שהוקש שגוילא עובד לי זה אומר לי להקיש ספרות ואז אני מקיש וזה אומר המקש שהוקש שגוי וחוזר לתפריט הראשי
-
@יהודה-הוצלר-0
כבר אני מתקן... -
@יהודה-הוצלר-0
ועכשיו זה עובד? -
@avrham
תוקן! מוזמנים להשתמש!! -
-
@יהודה-הוצלר-0
אני יודע שהוא פיתח ושזה לא עובד כ"כ טוב ולכן פיתחתי לבד אני מנסה לתקן.. -
@יהודה-הוצלר-0
אם הוא מקיש נכון לאיפה הוא עובר? -
@קו-מהיר כן
-
@יהודה-הוצלר-0
מה כן? לאיפה הוא עובר לשלוחה שעובר אם עובד? -
@קו-מהיר
הנה ההגדרותtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/robote.php api_add_0=go_to_ok=5 api_add_1=go_to_no=8 -
@יהודה-הוצלר-0
לא שאלתי מה ההגדרות שאלתי לאן הוא עובר!! -
@קו-מהיר בההגדרות אתה רואה הכל אבל בכל מקרה אם האימות הצליח עובר לשלוחה 5 וכלא הצליח עובר לשלוחה 8.
-
@יהודה-הוצלר-0
טוב אם תראה את זה מחר אז עדיף מכלום...
בכ"א זה לא הגיוני שגם אומר המקש שהוקש שגוי וגם מעביר לשלוחה של הנכון תבדוק את זה... -
הגדרתי שלא ישמיע המקש שהוקש שגוי
-
בהשמעת מספר המערכת תשימו את הודעות המערכת:
k0555"מספר המערכת שלנו הוא"
k0556"שימו לב אפשר לקחת מספר אישי בשלוחה 5 בתפריט הראשי" -
@קו-מהיר
בסוף לא נרדמתי.
אני שולח לך הקלטה. עכשיו זה עושה לי בלי המקש שהוקש שגוי זה מעביר לשלוחה 8 שמוגדר בה השמעת נתונים.
Recording.m4a -
@יהודה-הוצלר-0
זה אומר שזה לא עובד... -
@קו-מהיר
זה נותן להקיש את הספרות אבל כל פעם זה כאילו לא הצליח. -
@יהודה-הוצלר-0
אם צריך אני יכול לבנות כזה מודול זה לוקח בדיוק כמה שניות תכתוב לי בדיוק מה אתה צריך ואבנה את זה בסייעתא דשמיא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)