27 במאי 2021, 15:33
@greener תפנה אלי מוכר
ניתקלתי בבעיה חדשה, המערכת מבצעת סליקת אשראי , מסיימת את הסליקה בפועל אבל הלקוח שומע: "היום לתשלום שבחרתם הוא.." ואז המערכת מנתקת את השיחה
מה לעשות?
@greener לפנות לשירות לקוחות
@greener תפנה אלי מוכר
@חיים-פרידמן @eliyahu ענה לו שצריך לפנות לשירות לקחוחת אז בשביל מה הוא צריך אותך?
@קול-הקווים אין שירות לקוחות פעיל עכשיו
@חיים-פרידמן אתה מבזה את חברת ימות המשיח בפורום שלהם תתביש לך
וגם אפשר במייל או לחכות למחר
@קול-הקווים מה אני מבזה אפשר לחשוב
@חיים-פרידמן אני רואה ששנית אה...
@חיים-פרידמן אולי תשלח להם את זה במיייל ?
@קול-הקווים שיניתי לפני התגובה שלך תבדוק
@חיים-פרידמן שירות הלקוחות ענו לי , אך טרם הצליחו לאתר את הבעיה
אשמח לעזרתך