בלולאת for
-
האם אפשר לעשות תנאי אחר? לדוג'
for ($p = 0; $p1 == 5; $p++){כלומר עד שמשתנה
$p1יהיה שווה ל-
5 -
@קו-מהיר ברור
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן
זה לא עובד לי -
@קו-מהיר
תלוי מה כבת בהמשך -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
כתבתי שיריץ שלוחות לבדיקה אם הם קיימות הנה:<?php $login=$_GET['login']; $password=$_GET['password']; for ($p = 0; $p1== OK; $p++){ $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIVR2Dir?token=$login:$password&path=ivr2:/"; $handle = curl_init(); curl_setopt_array($handle, array( CURLOPT_URL => $url, CURLOPT_RETURNTRANSFER => true, ) ); $data = curl_exec($handle); curl_close($handle); $data = json_decode( $data ); $i1 = $data->responseStatus ; ; if ($i1 == OK){$p1="OK";} if ($i1 !== OK){$p1=$p;} } ?> -
@קו-מהיר
למה בשורות האלו לא שנית את המשתנים לP אם I לא מצא חן בעינך
if ($i1 == OK){$p1="OK";} -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
מה זה משנה? למה זה לא עובד?? -
@קו-מהיר
תגיד מי למיד אותך לכתוב קודים
אם אתה לא מבין מה זה משנה אין לי הרבה איך לעזור לך
לילה טוב -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
ככה זה בסדר???<?php $login=$_GET['login']; $password=$_GET['password']; for ($p = 0; $p1== OK; $p++){ $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIVR2Dir?token=$login:$password&path=ivr2:/"; $handle = curl_init(); curl_setopt_array($handle, array( CURLOPT_URL => $url, CURLOPT_RETURNTRANSFER => true, ) ); $data = curl_exec($handle); curl_close($handle); $data = json_decode( $data ); $p1 = $data->responseStatus ; ; } ?> -
@קו-מהיר
תגיד לי מה הסיפור לך כל מי שחולה לב יוציאו לו את הלב
אם זה לא נכון תתקן אל תמחקבקייצער מי שכתבלך את הקוד שיכתוב לך יותר טוב או שתלמד אתה איך לכתוב
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן
מה לא נכון???????????????? -
@קו-מהיר אמר בבלולאת for:
@קנקן-חדש-מלא-ישן
מה לא נכון????????????????כמה דברים לא מובנים לי..
<?php $login = $_GET['login']; $password = $_GET['password']; for ($p = 0; $p1 == OK; $p++) { // למה לא שמח את OK בתוך ''?? $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIVR2Dir?token=$login:$password&path=ivr2:/"; $handle = curl_init(); curl_setopt_array( $handle, array( CURLOPT_URL => $url, CURLOPT_RETURNTRANSFER => true, ) ); $data = curl_exec($handle); curl_close($handle); $data = json_decode($data); $i1 = $data->responseStatus;; // למה אתה פונה לזה כאילו זה בתוך claas? if ($i1 == OK) { // למה לא שמח את OK בתוך ''?? $p1 = "OK"; } if ($i1 !== OK) { // למה לא שמח את OK בתוך ''?? $p1 = $p; } } ?> -
@קו-מהיר
אין לי כח לכתוב לך ואני בשונה ממי שכתב לך את הקודים לא הולך לכתוב לך@קנקן-חדש-מלא-ישן אמר בבלולאת for:
בקייצער מי שכת בלך את הקוד שיכתוב לך יותר טוב או שתלמד אתה איך לכתוב
הרבה לילה טוב
-
@שמואל
זה לא העניין פשוט הרצתי את הקוד מהר -
@שמואל
יש אפשרות להדפיס את התוצאה האחרונה לפני שהלולאה הפסיקה לרוץ?? -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
אתה קצת עצבני היום ירדת עלי הרבה מיותר מדי! -
@קו-מהיר האמת אני לא יודע מה אתה רוצה לעשות, אבל עושה רושם שגם אם אתה יודע מה לעשות אתה לא יודע בכלל איך לעשות אותו.
אתה צריך לדעת קוד, אי אפשר לנחש. -
@שמואל
תאמין לי שלא ניחשתי פשוט חיברתי כמה קודים ביחד! -
@קו-מהיר
פחחחחח
ומה זה נקרא לנחש??. -
@קו-מהיר אמר בבלולאת for:
פשוט חיברתי כמה קודים ביחד!
אוקי..
בכל אופן, שוב
אני לא יודע מה אתה רוצה בכלל לעשות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות