הגדרות ברירת המחדל בשלוחה playfile
-
הגדרתי בשלוחה start_select והמערכת כאילו איבדה את הגדרות ברירת המחדל של השלוחה ולאחר בחירת קובץ, ובמהלך ההשמעה בכול מקש שמקישים(נניח 2 שבברירת מחדל לקובץ הבא) חוזר לתפריט הראשי,
-
@greener
זה בכל שלוחות ההשמעת קבצים או רק בשלוחה מסויימת -
@יוסף-ח ב
בכול השלוחות שהגדרתי start_select יש בעיה
בשלוחות שאין תפריט בחירה אין בעיה -
@greener
תשלח למייל של ימות המשיח הסבר מפורט מה בדיוק הבעייה,
וכן מספר מערכת וסיסמה, מספר מחייג, תאריך ושעה.
שים לב, השיחה צריכה להיות ביום שליחת המייל. -
@greener אמר בהגדרות ברירת המחדל בשלוחה playfile:
לתפריט הראשי,
הכוונה לתפריט ראשי של המערכת או לתפריט בחירת קובץ?
אם הכוונה שזה חוזר לתפריט בחית קובץאז זה פשוט אמור להיות ככה
תוכל להגדיר ככה
start=select_downציטוט מכאן
המערכת תבקש מהמאזין לבחור קובץ לשמיעה, ולאחר ההשמעה חוזר לתפריט
start=selectאפשרות נוספת: לאחר שהמאזין שמע את ההודעה שבחר - שימשיך לשמוע את ההודעות הבאות כלפי מעלה - דהיינו לקובץ הגדול:
start=select_upאפשרות נוספת: לאחר שהמאזין שמע את ההודעה שבחר - שימשיך לשמוע את ההודעות הבאות כלפי מטה לקובץ הקטן:
start=select_down -
@33064325
לתפריט הראשי -
@greener של המערכת ?
-
@33064325
זו היתה טעות שלי בתוך הגדרת השלוחה וימות פתרו לי את הבעיה
שאפו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות