• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    עזרה בקבלת נתונים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    35 פוסטים 4 כותבים 1.4k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I מנותק
      iva @חנון המרבה
      נערך לאחרונה על ידי iva

      @חנון-המרבה אין בעיה
      אבל אני רוצה שזה יהיה אוטומטי
      כל מי שנרשם בשלוחה 1 יכנס ברשימת תפוצה מסויים
      ואז אני יוכל לשלוח לרשימת התפוצה איזה הודעה שאני רוצה
      יש אפשרות כזה?

      חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • חנון המרבהח מנותק
        חנון המרבה @iva
        נערך לאחרונה על ידי

        @iva כאן

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • I מנותק
          iva @חנון המרבה
          נערך לאחרונה על ידי

          @חנון-המרבה אבל שם הוא צריך להירשם
          אני רוצה שהוא רק ימסור לי פרטים בלי להירשם לרשימת תפוצה
          אבל הוא כן יגיע לרשימת תפוצה מסויימת

          חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • חנון המרבהח מנותק
            חנון המרבה @iva
            נערך לאחרונה על ידי

            @iva ההרשמה יכול להיות הרשמה שקטה בלי שידע שהוא נרשם

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • I מנותק
              iva @חנון המרבה
              נערך לאחרונה על ידי

              @חנון-המרבה אמר בעזרה בקבלת נתונים:

              @iva ההרשמה יכול להיות הרשמה שקטה בלי שידע שהוא נרשם

              איך עושים את זה?

              Y חנון המרבהח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • Y מנותק
                yonatan @iva
                נערך לאחרונה על ידי

                @iva תגדיר בנוסף

                template_add_ok_no_say_number=yes
                

                ותעלה לשלוחה קובץ M1418 שיהיה אלפית שניה שקט

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • חנון המרבהח מנותק
                  חנון המרבה @iva
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @iva תחפש בפורום....
                  ראשי פרקים:
                  תשתמש עם ההגדרות

                  type=template_add_number
                  template_to_add=XXXXX
                  template_add_ok_no_say_number=yes
                  end_goto=XXXX
                  

                  ותעלה לשלוחה קובץ M1418 שקט

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • I מנותק
                    iva @חנון המרבה
                    נערך לאחרונה על ידי iva

                    @חנון-המרבה איזה שלוחה אני מגדיר שירשם? ושיעבור מיד לקבלת נתונים?
                    וגם זה יהיה לכל מי שנכנס לשלוחה ולא רק לנרשמים

                    חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • חנון המרבהח מנותק
                      חנון המרבה @iva
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @iva מה אתה בדיוק רוצה, שכולם יכנסו, או רק מי שרוצה ובוחר באפשרות או רק מישהשאיר את פרטיו. פרט (אל תתקמצן)

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I מנותק
                        iva @חנון המרבה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @חנון-המרבה רק מי שנרשם עם פרטיו

                        חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • חנון המרבהח מנותק
                          חנון המרבה @iva
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @iva אז תפנה את הנרשם לאחר ההרשמה לשלוחת הרשמה שקטה לרשימת תפוצה.

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • I מנותק
                            iva @חנון המרבה
                            נערך לאחרונה על ידי iva

                            @חנון-המרבה אבל אז הוא ינתק/מתנתק את השיחה?

                            חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • חנון המרבהח מנותק
                              חנון המרבה @iva
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @iva באיזה אופן הוא משאיר את פרטיו?!

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I מנותק
                                iva @חנון המרבה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @חנון-המרבה בהקשה והקלטה

                                חנון המרבהח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • חנון המרבהח מנותק
                                  חנון המרבה @iva
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @iva תגדיר את זה והוא בשניה מועבר להרשמה שקטה ותוך שניה נגמר הסיפור (לפני שהוא מספיק לנתק...)

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • I מנותק
                                    iva @חנון המרבה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @חנון-המרבה אהה יפה
                                    תודה רבה על העזרה

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש מנותק
                                      שמואל ש. @iva
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @iva אפשר להגדיר בקבלת נתונים לאן יעבור אם סיים בהצלחה ולאן יעבור אם נכשל וכדומה, אז תגדיר שאם הצליח שיעבור להוספה ואם נכשל שיעבור ל...

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I מנותק
                                        iva @שמואל ש.
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמואל-ש איך אפשר להגדיר את זה?

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש מנותק
                                          שמואל ש. @iva
                                          נערך לאחרונה על ידי חנון המרבה

                                          @iva אמר בעזרה בקבלת נתונים:

                                          @שמואל-ש איך אפשר להגדיר את זה?

                                          מעבר לשלוחה אחרת בסיום
                                          ניתן להגדיר לעבור אחרי הרישום - לשלוחה אחרת, לדוגמא

                                          recording_and_entering_data_end_goto=/8
                                          

                                          באם רוצים שהשיחה תתנתק ניתן להגדיר

                                          recording_and_entering_data_end_goto=hangup
                                          

                                          ניתן להגדיר שמידה והלקוח לא סיים והלקוח ביקש לצאת / אין נתונים בכלל לקבלה
                                          אז יעבור לאיפה שתגדירו

                                          recording_and_entering_data_error_goto=/8
                                          

                                          באם רוצים שהשיחה תתנתק ניתן להגדיר

                                          recording_and_entering_data_error_goto=hangup
                                          

                                          בכל מקום במודול במידה ויש תפריט בחירה - והלקוח לא הקיש כלום, התפריט חוזר על עצמו במשך 5 פעמים
                                          לאחר 5 פעמים בברירת מחדל בדרך כלל משמיע שוב ושוב את אותו תפריט,
                                          ניתן להגדיר שילאחר 5 פעמים יעבור למקום שהגדרתם

                                          recording_and_entering_data_timeout_goto=hangup
                                          recording_and_entering_data_timeout_goto=/5/8
                                          
                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I מנותק
                                            iva @שמואל ש.
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שמואל-ש ואיך עושים שאם הצליח יעבור לשלוחה להרשמה?

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון